|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:19:31 GMT 2
Tyra snoof beledigd toen ze binnenkwamen. 'Meer durf?' Ik durf alles, Tif! Ik ben alleen neit zo gestoord als Miquel. Dat hij zichzelf van kant wil maken.. Zijn droom is te sterven tijdens een afdaling. Ja dag, ik wil nog lang genieten van mijn leven! Snowboarden, surfen... Heb je dat weleens gedaan? Anders meot je eens mee gaan. Dat is echt te gek!'
Ze liep het cafe binnen. Het was er drukker dan ze ahd verwacht. Tot haar opluchting waren eht echter alleen maar vreemden. Nu een elraar tegenkomen. zou een ramp zijn. Ze nam plaats aan een leeg tafeltje en wenkte madam Rosemerta.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:21:49 GMT 2
Tifa liep lachend achter Tyra aan naar binnen toe "Surfen? Snowboarden, nee nooit geprobeerd en ik heb weinig durf dus mij moet je echt goed kunnen overhalen om zoiets te doen" zei ze. Ze ging aan het lege tafeltje zitten waar Tyra al plaats aan had genomen. "Maar we moeten ook wel iets goeds verzinnen, maar wat in de vraag" Ze keek eventjes rond, best wel druk eigenlijk maar dat is ook wel gezellig, niemand kende ze hiervan behalve Tyra met wie ze dan was gekomen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:28:07 GMT 2
Tyra bestelde twee boterbier voor hen tweeen, ervanuitgaande dat Tifa er ook wel een zou willen. 'Het moet iets geweldigs worden, zodat ze ons nooit meer vergeten! Maar je meto echt mee gaan een keer! Je kan ook gewoon gaan zwemmen als je mee gaat surfen. Mijn vader neemt de familie vak mee naar hawai. Het enige enge dat zijn haaien. Ik ben als de dood voor haaien! En snowboarden is gewoon te gek. Ik leer je wel eerst flyboarden voor we naar de echte piste gaan. Dat kunnen we wel doen als je tijd hebt?' Ondertussen gingen er allerlei ideeen door haar hoofd, de school roze verven, de leraren kaal maken, hun amen enorm door de school schrijven en die dan vervloeken, zodat ze wegrenden als er een elraar aan kwam...
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:31:49 GMT 2
Tifa rilde eventjes "Haaien, daar heb ik ook een hekel aan maar dat lijkt me zo cool! Dan ga ik wel een keertje met je mee want genoeg tijd heb ik altijd" Eventjes grijnsde Tifa "Iets geweldigs zodat ze ons nooit meer vergeten zou echt fantastisch zijn! Zo zitten we voor altijd in hun geheugen vast en zullen ze ons echt never nooit meer vergeten" Maar wat konden ze dan doen dat ze geweldig kon zijn, ze dacht na maar kon alleen op dingen komen op leraren mee te irriteren, voornamelijk Sneep die haar zo vaak straf had gegeven.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:44:08 GMT 2
Tyra pakte blij haar boterbier aan van madam Rosemerta die ze kwam brengen en nam een slok. Dit zou wel helpen... 'Ben jij ooit weleens dronken geweest?' vroeg ze toen, denkend aan haar vade en broers. 'Dan ga je erg vreemde dingen doen. Misschien.. kunnen we de leraren een keer dronken voeren en daar foto's van maken. In ons laatste jaar zoduen we die foto;s in de hele school op kunnen hangne, zodat ook de niewtse generatie ze kan zien. Onder aan die foto's kunnen we groeten schrijven ofzo...' Niet dat ze dacht dat eht mogelik was, maar ze wilde weleens zien hoe Sneep los zou gaan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:47:12 GMT 2
"Dat is een goed idee! maar ik ben nooit dronken geweest, ja, foto's maken van dronken leraren en dat zoals jij het zegt, echt een goed idee Tyrrie!" Tifa nam ook een slok van haar Boterbrier en glimlachtte eventjes. Tyra zat altijd vol goede ideeën en haar ideeën nee, die waren niet altijd even goed. Voornamelijk kreeg ze er straf mee maar dat was ze al gewend. Ze zag het al voor zich, Sneep op vele foto's met daaronder de tekst: Iets te veel genomen?
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:51:11 GMT 2
Tyra knikte en barstte toen in lachen uit. 'Een dronken perkamentus, dat zal leuk zijn:p Maar we meoten snel foto's van professor Banning make, tenslotten, als je zo'n klein lijfje hebt, dan wordt je snel dronken. Misschien gaat er wel iemand knock out! Dat zou leuk zijn.. We meoten ze... of: een verslavende drank geven met alcohol of een hele sterke drank, waarvan je de werking past merkt na je vierde glas of ze betoveren zodat ze blijven drinken... hmm....' Ze dacht na. Konden ze dat? Een van die drei? Welke zou het beste werken?
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:53:44 GMT 2
Tifa dacht na, welke van de drie was het beste "Doe dan die laatste maar, betoveren zodat ze blijven drinken. Dan krijg je steeds meer leukere foto's en vallen de lessen van die dag daarna, -ja die hebben we daarna nog- vallen dat uit. Want na die dag hebben we nog een lesdag geloof ik" Tifa grinnikte aan de gedachten van alles wat ze net hadden bedacht.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:57:20 GMT 2
Tyra juichte. 'Dit wordt tegek!' Ze ging zitten en trok een pruilip. 'Maar wanneer kunnen we dat doen? We meoten die foto's goed bewaren! En wie gaan we hier allemala in betrekken? Het meot een goed georganiseerd eits worden.... maar als de lerren erachtre kome...' Ze lachte. Kon haar het schelen? Als Miquel nou... 'Ze zuchte. 'Mikkie zou ons perfect kunnen helpen...'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 16:03:11 GMT 2
"Dan gaan we je broer toch zoeken?" zei Tifa. "We moeten in ieder geval zo snel mogenlijk beginnen, want de tijd vliegt soms gewoon voorbij" Ze zette haar bijna lege kroes boterbier neer en dacht na "In ieder geval Sneep, anderling, banning en perkamentus" die moesten zeker op de foto staan.
|
|