|
Post by ruka on Jul 30, 2007 19:24:09 GMT 2
Uruha wist niet of hij dit wel moest doen, maar hij kon toch niet niks doen? Een traan viel op het papiertje en hij begon te schrijven.
lieve Shinami,
Ik wou sorry zeggen Het spijt me voor vandaag.
Het ging zo Ik weet ook niet wat het is, als ik eenmaal blij ben enzo dan komt hij. En dan kan ik er niks aan doen moet ik proberen hem weer uit me te krijgen. Ik hoop niet dat je me nu haat ofzoiets.
Ik Het was erg gezellig. Misschien wil je het nog een keer over doen? wil je nog een keer afspreken?
liefs Groeten
Uruha
Hij zuchtte en keek naar de doorgekraste woorden. Voordat hij iets anders wou schrijven had zijn uil hem al in zijn mond en bracht hem al weg.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 31, 2007 12:53:13 GMT 2
Shinami keek op toen er een uil naar haar vloog. Ze haalde het briefje van zijn pootje en vouwde het open. Rustig las ze de regels die er stonden. Toen pakte ze haar veer en inkt en begon terug te schrijven.
Lieve Uruha,
Natuurlijk haat ik je nu niet, jij kon er niks aan doen. Zoals je schreef komt hij tevoorschijn als je blij bent. Daar kan jij dus niks aan doen. Nog een keer afspreken zal leuk zijn.
Shinami
Voordat ze er ook nog iets bij kon schrijven pikte de uil in haar hand. "je weet wel naar wie hij moet" mompelde ze.
|
|
|
Post by ruka on Jul 31, 2007 22:08:58 GMT 2
Uruha zag zijn uil. Hij pakte snel het papiertje toen hij geland was en las het spoedig door. Hij had een gekke lach op zijn gezicht. 'Ze haat me niet' mompelde hij in zichzelf.
Lieve Shinami,
Ik ben blij dat je me niet haat, ik dacht eigenlijk van wel. Heb je misschien al een idee waar we af kunnen spreken? In de kamer van hoge nood kan hij ons niet vinden zegt Hunter... Misschien dat dat kan?
Uruha...
De uil beet in de hand van Uruha en pikte het briefje weg. 'Rot uil' mompelde hij.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 12:13:32 GMT 2
Shinami keek naar het nieuwe papiertje dat nu bij haar was gekomen. Kort aaide ze de uil eventjes en opende het nieuwe briefje.
Hey Uruha
De kamer van hoge nood? Dat lijkt me wel een goed idee. Hopelijk komt hij niet tevoorschijn als jij gewoon blij bent. Wanneer?
Shinami
|
|
|
Post by ruka on Aug 1, 2007 13:20:02 GMT 2
Uruha pakte het briefje en treek even voorzichtig door zijn haar.
Zeg jij het maar, ik kan meestal wel. Ik hoop ook niet dat hij komt.
Uruha.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 13:28:30 GMT 2
Opnieuw opende Shinami het briefje en las de nieuwe tekst. Ze glimlachtte eventjes.
Hey Uruha,
Ehm.. ik kan ook altijd, behalve tussen sommige lessen maar zeg jij maar wanneer een goede datum is. Dan hoor ik het wel
Shinami
Ze stuurde de uil weer weg en ruimde ditmaal haar leerboeken op.
|
|
|
Post by ruka on Aug 1, 2007 13:38:19 GMT 2
Hoi Shinami,
Ik kan vanavond denk ik wel. Kun jij dan ook?
Uruha.
Hij trok snel zijn hand terug van de uil die alweer bijna het briefje uit zijn hand wou prikken. Hij legde het op de tafel en de uil wou hem niet pakken. Hij pakte hem weer en de uil prikte in zijn handen. 'Hond' mompelde hij tegen de uil die allang weg was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 13:46:38 GMT 2
Hey Uruha,
Natuurlijk kan ik vanavond, rond hoelaat? Het risico op straf moet ik maar reskiren maar dat maakt niet uit
Shinami
Ze stuurde de uil weer weg en keek hem na totdat ze hem niet zag. Wat al na enkele secondes was.
|
|
|
Post by ruka on Aug 1, 2007 13:50:50 GMT 2
Hoi Shinami,
Als je het risico op straf niet wil moeten we het gewoon in een tussen uur doen. Anders dacht ik misschien na het eten?
Uruha.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 13:57:15 GMT 2
Hey Uruha,
Straf maakt me eigenlijk weinig uit, ik ontloop dat toch ^^ Maar na het eten kan ook, ligt eraan wat jij het beste vindt
Shinami
|
|