|
Post by Merel on Jul 6, 2007 21:50:20 GMT 2
Lieve Tyra,
Er is binnenkort weer een Gala hoorde ik. Heb je zin om samen met mij erheen te gaan? Ik hoor het wel!
Kus, Tristan.
Tristan las het briefje nog eens door. Het kon er mee door, dacht hij zo. Hij had het wel een paar keer over moeten schrijven voordat hij het goed genoeg vond. Hij bond het briefje aan de poot van een uil die wegvloog.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:15:59 GMT 2
Hey Tris,
Tuurlijk wil ik mee! Ik had er al over gehoord, maar durfde je zelf neit te vragen. Waar zie ik je dan?
Kus Tyra
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 15:20:18 GMT 2
Lieve Tyra,
Gezellig! Wat dacht je van in de leerlingenkamer? Ik ga snel mijn pak zoeken!
Kus Tristan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:22:43 GMT 2
Lieve Tris,
Oh help, een jurk! Okeej, zie je daar, maar wel als ik snel iets nieuws heb gekocht! Ik denk dat ik met wat meiden maar snel even ga shoppen!
Kus Tyra
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 17:10:16 GMT 2
Lieve Tyra..
Shoppen! Volgens mij vinden meiden dat echt geweldig.. Volgens mij moet ik me dan heel erg in gaan houden.. Je zou echt stralen.. Ik hoop je snel weer te zien!
Kus, Tristan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 19:53:28 GMT 2
Hey Tris,
Ja, shoppen is geweldig! Toch, ik ben bang dta ik je teleur ga stellen hoor. Ik zie er lang neit zo mooi uit in een jurk als bijvoorbeeld Mariël. Maar goed, het moet maar denk ik. Ik ben heel benieuwd hoe jij er dan uit ziet...
Kus Tyra
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 19:58:26 GMT 2
{word mar er ineens bijgehaald xD } Hey Lieve Tyra. Jij kunt me gewoon niet teleurstellen. Mijn nichtje is gewoon lang niet zo mooi als jij bent. Ik heb er alle vertrouwen in dat je er prachtig uit zult zien! De ster van het gala! Alleen staat mij een pak waarschijnlijk nooit zo geweldig, als jou een jurk zou staan! Veel plezier met Shoppen. Kus, Tristan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 20:04:09 GMT 2
*Bloost hevig bij het lezen van deze brief*
Lieve Tris,
Dankje wel voor het compliment, maar ik ben echt niet mooier dan Mariël is hoor. Ik hoop echt dat ik er een beetje in orde uit zal zien. Jij in een pak... ik kan niet wachten!
Kus Tyra.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:12:13 GMT 2
{aah foutje Moest andersom wacht verander het even.. Mijn nichtje is lang niet zo mooi als jij moet het zijn O.o aah dom xD sorry!! }
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:22:32 GMT 2
Lieve Tyra, Maak je geen zorgen, je zult er vast en zeker práchtig uitzien! Ik heb er veel zin in, en ga eens snel mijn pak in orde maken! Kus Tris. {ga je dat zelf over Mariël zeggen xD }
|
|