|
Post by melien on Jun 10, 2007 18:10:16 GMT 2
naam: Mara Obote PB: Vanessa Anne Hudgens relatie:hello there... {flirt} & misschien: my heart bounces around {she's in love with him} achtergrond: Thomas. Hij zit ook in zwadderich. Hij is best wel leuk eigenlijk. Jammer dat ie al bezet is. (ja het heeft voordelen om een oudere broer te hebben)
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 20:36:41 GMT 2
Added, and you have luck that Thomas is freeeee now (my gebrekkig english)
|
|
|
Post by Merel on Jul 10, 2007 12:19:20 GMT 2
naam: Aylin Delacour PB: Nelly Furtado relatie: Hey! {friends} achtergrond: Thomas! Leuke jongen. Aardig, echte Zwadderaar. Ik kan er wel mee opschieten. Leuk dat hij nu tegenwoordig weer iemand heeft, die Ryanne moet vergeten worden..
|
|
|
Post by Krista - on Jul 13, 2007 11:53:47 GMT 2
added
|
|
|
Post by admin. on Aug 16, 2007 12:27:40 GMT 2
naam: Jade Miracle PB: AnnaSophia Robb relatie: - I thought we belonged together,... but I was wrong {ex} - Oh pu-lease {annoying} my heart bounces around {she's in love with him achtergrond: Je zou denken dat ik een hekel aan hem heb, nu het uit is - voor al zo'n 2 jaar - en hij me meerdere malen vervloekt heeft. Ik moet toegeven, hij irriteerd me. Maar mischien zit er ergens nog iets... Ik weet niet ... Een kleine vonk?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 16, 2007 12:46:02 GMT 2
naam:Kayleigh Tyson PB: Fergie relatie: I know him.. a little? {knowies} achtergrond: Ken hem een beetje uit de leerlingenkamer. Niet zo heel goed dus. Ook ken ik hem als het vriendje van Mara. Maar, ik spreek hem haast nooit. Ik ken wat van hem, meer niet.
|
|
|
Post by Krista - on Aug 24, 2007 11:09:58 GMT 2
Added ^^
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 28, 2007 18:53:54 GMT 2
naam: Christa Torn PB: Dakota Fanning relatie: I know him.. a little? {knowies} achtergrond: Ik weet niet wat ik van hem moet denken. IK ken hem niet zo goed. Hij lijkt zich een beetje af te sluiten van wereld. Ik hoop dat ik een keer met hem kan pratne. Maar ik dnek het niet dat hij dat zou willen. Maar ik zie wel.
|
|
|
Post by Krista - on Aug 28, 2007 19:05:11 GMT 2
voegdgetoe
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 19:57:22 GMT 2
naam: Kyra Alice Park PB: Alizee relatie: You're my soulmate {best friends{ - my heart bounces around {she's in love with him achtergrond: Not like he'll ever know... Ik ken hem echt al jaren en we werden steeds betere vriednen. Eigenlijk ahd hij al met Ryanne voor ik ontdekte wat ik voor hem voel.. Dat is neti de reden dat ik haar haatte, maar het hielp wel. Nu heeft hij weer eena dner, al mag ik Mara wel. Ik zou hem nooit proberen af te pakken of hun relatie te verknallen. Ik bedoel, zoiets doen vrienden niet. Aleen lele weet van mijn gevoelens voor hem. Liefde is zo stom... Ik heb geen behoefte aan een relatie.
|
|