|
Post by LAURA ?! on Nov 21, 2007 22:19:56 GMT 2
• »RUBENCARTMAN« •“quote/lyric” [/b][/color] sexy jerk, bby•• wild animal and woah hot•• seems happy with his life.•• he is, mostly of the time.•• Uhm, he's SEVENTEEN madness YEARS - so . . .•• He`s hot. - and random and i already said that. .[/size][/ul][/font]
[/b][/color] THEPHRASETHATPAYS« •[/size] }{ OTHERHALF share the air i breathe, i'll give you my heart on a string, you're my key to survival, an angel disguised }{ PRACTICALLYFAMILY tell me what makes you think that you're invincible? i can see it in your eyes that you are }{ INSEPERABLE the shouting turns to tears, your tears turn into laughter and it takes away our fears, so you see }{ BESTGUYFRIEND so you see, this world doesn't matter to me i'll give up all i had just to breathe the same air }{ BESTGIRLFRIEND i'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home }{ PARTNERSINCRIME and for a minute there, i lost myself, i lost myself, phew, for a minute there i lost myself }{ CHILDHOODFRIENDS i've given all i can it's not enough i've given all i can, and we're still on the payroll }{ ONANDOFF the light gone out for you? cause the light's gone out for me it is the 21st century, you can fight }{ DRINKINGFRIENDS without a safety net, i shall now perform a 180 flip-flop i shall now amputate, i shall }{ PARTYFRIENDS nothing's gonna happen without a warning down is the new up what is up, buttercup, down is }{ ENEMIESTURNEDFRIENDS topsy turvy town, topsy turvy town shake your pockets out pass it on, pass it down }{ BESTFRIENDS scream at me make it the best I ever heard laugh out loud I know it sounds absurd, i saw tears }{ CLOSEFRIENDS we scratch our eternal itch, a twentieth century bitch and we are grateful for our iron lung }{ GOODFRIENDS and if there's one thing that i know it's that it's best to just let it roll so lets just let it roll }{ AVERAGEFRIENDS you want to hear the sound of all the places we could go, do you fear the expressions }{ ACQUAINTANCES just dont waste your night before it started make sure i'm worth every single second }{ FIRSTNAMEBASIS in the car, do you remember butterfly, early summer it's playing on repeat, just like }{ FRIENDOFAFRIEND maybe i am much more you never know what lies ahead, i promise i can be anyone }{ JUSTMET get yourself together let the light pour in pour yourself a hot bath, pour yourself a drink • »SLEEPINGWITHGIANTS« •}{ DIEDIEDIE it's my funeral today, my funeral today i laid it down underneath the sound, it's my principle concern }{ HARDCORE a part of you that'll never show you're the only one that'll ever know take it back when it all began }{ ENEMIES i take it all in a box and make my way down to the shore, throw it in and begin to leave it to the waves }{ INDIFFERENTENEMIES rest, some trust in love and some trust in hatred some trust in fear and some in violence }{ FRIENDSTURNEDENEMIES call it security, call it your purity, call it the words we pray, call it the sins we say }{ MUTUALHATRED so you fake you're full and you feel tomorrow coming and you gotta do what you can do to get }{ MUTUALDISLIKE and we are leaving some things unsaid and we are breathing deeper instead, we are leaving }{ ONESIDEDDISLIKE we're leaving things unsaid we sing ourselves to sleep watching the day lie down instead }{ ONESIDEDHATRED drive until you lose the road or break with the ones you've followed he will do one of two }{ RIVALS slip past his defense without granting innocence lay down a list of what is wrong, the things you told }{ FRIENDLYRIVALS step one you say we need to talk he walks you say sit down it's just a talk he smiles politely }{ JEALOUSY doing the best that i could trying my best to be understood maybe i'm changing slowly, i get out }{ ANNOYANCE i do it on a whim, its rhyme without reason whatever comes to mind i'll pull it from thin air }{ AVOIDANCE it's coming down to nothing more than apathy i'd rather run the other way than stay and see }{ LOVEHATE everyone knows i'm in over my head with eight seconds left in overtime, she's on your mind }{ TOLERANCE let's rearrange i wish you were a stranger i could disengage just say that we agree and then }{ SCAREDOF i never knew that everything was falling through that everyone i knew was waiting on a cue • »ANDTRUEBELIEVERS« •}{ FINAL hear hear! now you're famous do you know the price you pay? hope that ain't contagious }{ FUTURE there ain't that much room at the top. oh yeah gotta make your way to the top. gotta get to the top }{ POSSIBLEFUTURE so cynical, poor baby i can dish it 'cause i know how to take it you're never gonna win 'em all }{ CURRENT i just don't give a damn so shut your mouth it's time to dance if the world is ending, i'm throwing the party }{ PAST-BAD don’t hesitate if you like what you see. don’t be afraid ‘cause I’m setting you free is my philosophy, be my all }{ PAST-GOOD i won’t make the same mistakes. i’m dying not to hurt you. in our dreams we can be complete again, come }{ PAST-STILLCHEMISTRY in our dreams we can be complete if we go to sleep we can wake up home again, sleep for days }{ ONESIDEDCRUSH you know i see you walkin’ the street, you don’t look back and you don’t miss a beat. my heart, it breaks }{ MUTUALCRUSH is my philosophy. be, be my ho, ‘cause I’m your money maker. be, be my ho, ‘cause I’m your }{ PASTCRUSH when you were young, you kept a list of the things you'd miss as you got older, i've known you in every life }{ PASTFLING this won’t hurt more than a pinch. so just pour a drink, let’s talk it over. i’m back after all these years, dear }{ CURRENTFLING so you should probably sit ‘cause yeah my words come kinda quick and if you don’t get it let me repeat }{ FUTUREFLING take back what they've taken if you wanna play it safe keep on money makin', gotta save for rainy days }{ FORBIDDEN do you know who i am? good, neither do i. got nothing to say but if you pay me i can play the fool, go on }{ SECRET already got a notion, so give it, just give it, just give it to me. you're willing, i'm waiting. turn out the lights }{ OBSSESSION have you heard of my religion? it's called the church of hot addiction, we believe that god has lust }{ FRIENDSWITHBENEFITS here's how it goes it's about who you know if you got money you get in for free, oh }{ ENEMIESWITHBENEFITS the city is at war bless the young and rich with designer drugs and designer friends }{ FUCKBUDDIES just let me tell you hey, you gotta get the cobra bless now you're really only selling sex now }{ MAKEOUTBUDDIES remember when the only thing that mattered was taking time for the things you love? }{ PHYSICALATTRACTION if you need me i’m your man. but you don’t wanna see me mad. oh! no! we don’t care! }{ ONENIGHTSTAND you can hate me, after you pay me, my submission is your addiction, so just get out while }{ SEXUALTENSION if it turns you on. take what you need ‘til your body’s numb. prostitution is revolution }{ ONANDOFF i've got a nasty new compulsion and you've already got a notion of what i need, so give it to me }{ FLEETINGGLANCES come on! live it up while you can, we all lose in the end, no, you don't get another shot }{ FLIRTING get on your knees if you wanna reach the top the party never stops don't stop now, don't stop }{ LUST stick around and see how it ends get the money and run and meet me at the parking lot, bang bang! • »NINEINTHEAFTERNOON« •}{ MIXEDFEELINGS eyeliner and a famous designer brand your mind is a moment to be stamped expressed, tried and true }{ BADINFLUENCE you wanna know what you got i've got a plan we can't get caught there's no chance in hell we'll stop }{ GOODINFLUENCE we keep ourselves a mystery but we provide, provide the clues so the rest is up to you, don't forget }{ CONFIDANT keeping tempos with or without clothes fast, halftime and slow so raise that glass, you're high class }{ PROTECTIVEOVERME i'm gonna make sure that i put this place on the map if there's one promise i make it's that }{ PROTECTIVEOVERYOU but this is a sticky situation so keep your chest in the game and drop your jaw and coax me }{ MUTUALRESPECT pinching with a moment so tight undone and looking just right no not tonight no not tonight }{ ONESIDEDRESPECT drama doesn't follow me it rides on my back i may be ugly but they sure love to stare }{ ROLEMODEL uptown girls are as good as gold downtown or suburban gents like we've been told good as gold }{ ADMIRATION style doesn't matter when you're on your back just remember that fact, just remember that }{ ROOMMATE my door was locked as we talked and talked keeping tempos with our or without our clothes }{ FAKEFRIEND a party without the people this is a show without the sounds this is a dance without the steps }{ NEVERSPOKEN perspiring from the irony? or are you sweating to these lyrics? and this just in you're a dead fit }{ FAMILYFRIEND we all have teeth that can bite underneath to where the reality grows yeah, that's where mine go }{ FAMILYSPECIFY you're making something out of nothing and jealousy's the cousin, the cousin of greed }{ OTHERSPECIFY her bone structure screams "touch her! touch her!" and she's got the curse of curves [/ul][/font]
[/b][/color] plot page made by ``cobralicious . of whitepages• »no stealing, please • »lyrics from radiohead, secondhand serenade, the fray, cobra starship and cute is what we aim for • »titles from the academy is... and panic at the disco • »plots are loveee, but i do still get final say in everything • »common courtesy; i post in yours, you post in mine • »please make relationships varied, there are a bajillion options out there • »please supply matching icons. it makes everything look prettier and neater[/font][/size][/ul] ~` exAMPLE ruby ROCKS ruben cartman •• s e v e n t e e n •• gryffindor
[/color] FLIRTING get on your knees if you wanna reach the top the party never stops don't stop now, don't stop[/ul] “Ohemgee, I`m just flirting with myself *giggle*” ”You're my little LEAVEBLANK“[/i] [/size][/font] [IMG]***[/IMG] [IMG]***[/IMG] [IMG]***[/IMG] [font=georgia][color=white][size=9]charactersnickname ROCKS[/size] [size=3]full name •• a g e s p e l l e d o u t •• house[/size][/color] [size=0][ul]relationship(s) color theimmmm (themorethebetter!)[/ul]
[color=white][b]“first person history”[/b]
[i]”You're my little [size=3]LEAVEBLANK[/size]“[/color][/i] [/size][/font] LISTED ! bella ROCKS Isabella Emily Dawn •• s i x t e e n •• gryffindor
[/color] MUTUALCRUSH is my philosophy. be, be my ho, ‘cause I’m your money maker. be, be my ho, ‘cause I’m your}{ CURRENT i just don't give a damn so shut your mouth it's time to dance if the world is ending, i'm throwing the party}{ SECRET already got a notion, so give it, just give it, just give it to me. you're willing, i'm waiting. turn out the lights}{ PROTECTIVEOVERYOU but this is a sticky situation so keep your chest in the game and drop your jaw and coax me[/ul] “ Derdejaars lijkt alweer zolang geleden. Precies nadat ik hierheen verhuis was. Kan er nu wel om lachen, toen niet. Als dezelfde afdeling en hetzelfde jaar kwam er vroeg of laat een moment waarop je samen werd ingedeeld. Ook met degene waarbij je dat niet wilt. We konden beide Stronk wel schieten, hoe kon ze ons nou samen indelen?! Daardoor werden we wel gedwongen om samen te werken. Al die lessen gaven we elkaar geen blik en alleen een woord als het moest. Het duurde even maar er kwam een soort vriendschap, zoveel stelde hij niet voor. Maar sinds een moment bleef hij door me hoofd spoken. Ik wilde het niet toegeven, hoe kon hij nou ooit wat voor mij voelen? Hoe verschillend we ook zijn, ik weet het niet. En wat iedereen ook over hem zegt, i don't care. Maar kan me op dit moment niemand anders voorstellen waar ik gelukkiger mee zou kunnen zijn. Ook al is het geheim.”
”You're my little S W E E T heart“[/i] [/size][/font] [/center]
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 21, 2007 22:37:40 GMT 2
Avatar: Naam: Amber Durain Leeftijd: 17 Klas: Euh... Geen idee o.0 Relatie: [:x:] I Think you're eyes are beautiful - Flirt [:x:] Everything that happens has a reason behind. - Friend Geschiedenis: Amber en Ruben leerden elkaar kennen omdat ze tegelijk strafwerk moesten maken voor Sneep, die daar kennelijk niet de moeite voor nam om twee avonden aan te besteden. Sneep hebben ze aardig pissig gekregen, maar de hele avond lang hadden ze zo'n beetje de slappe lach en praatten aan een stuk door. Sindsdien zijn ze bevriend. Jij zegt: Ruben is echt een schatje! Ja, sorry hoor, Troy, maar een beetje flirten kan toch geen kwaad? Vind ik niet, tenminste. Volgens mij zijn we verder gewoon vrienden, maar Ruben is wel een erg leuke jongen! ruben zegt: RP Ideeën; Euh... ? Avatar: Naam: Charlotte Arkwright Leeftijd: 16 Klas: ... Relatie: [:x:] Nothing is impossible - Future friend Geschiedenis: Ze zitten beiden in Griffoendor, dus hebben elkaar leren kennen in de leerlingenkamer. Ze zijn eens aan de praat geraakt, maar hebben tot nu toe niet een erg diepgaande vriendschap. Jij zegt: Ik vind Ruben een aardige jongen. Je kan ook goed met hem praten, vind ik. Hij is erg open. Ik wil graag wat beter bevriend met hem raken. ruben zegt: RP Ideeën; ...?
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 21, 2007 23:42:35 GMT 2
Naam: Evy Pearl Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Relatie:[:x:] You may only be a person in this world, bur for someone, you are the world. - Best Geschiedenis: Sinds dag 1 dat Ruben op school zit kent Evy hem. Ze werden tegelijk gesorteerd en vanaf dat moment was er iets wat haar aandacht trok. Vriendschappelijk, liefde zou ze nooit voor hem voelen.Maar eigenlijk kennen ze elkaar pas beter sinds die keer dat ze het beide zo verpest hadden, dat ze naar Anderling moesten. In plaats van de ellelange preek hebben ze de hele tijd dubbel gelegen. Sinds die dag gaan ze vaker met elkaar om, hebben ze vaak de grootste onzinnige lol en worden leraren knettergek van ze.. Jij zegt: Waar moet ik beginnen? Ruben is echt iemand die me altijd kan opvrolijken. Ook kunnen we heerlijk losgaan en alles even vergeten. Volgens mij waren de dagen heel wat saaier zonder hem ^^ ruben zegt: *RP Ideeën; Ze hebben voor de zoveelste keer lol onder de les wat hun strafwerk omlevert; ze krijgen ruzie om helemaal niks en beseffen dan pas dat ze eigenlijk dat de dagen saaier zijn.. Avatar: Naam: Vic Yinten Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie: [:x:] All what you do - Annoyance Geschiedenis: Vic heeft enkele lessen met Ruben en daarin irriteert hij zich mateloos aan zijn gedrag. Niet alleen maar zijn drukke doen maar ook hoe hij tegenover meisjes doet. Hij wordt er helemaal gek van en laat dan ook wel eens merken Jij zegt: Alsjeblieft zeg, kun je niet normaal doen tegen mensen. En please leer eens stil zitten. Nee, als ik me aan iemand irriteert is hij het wel. ruben zegt: *RP Ideeën; Ze krijgen een ruzie omdat Vic zich voor de zoveelste keer irriteert aan Ruben [Ooc; zeg maar als je het er niet mee eens bent ^^]
|
|
|
Post by admin. on Nov 22, 2007 16:09:13 GMT 2
Avatar: Naam: Jade Anna Miracle Leeftijd: 15 Afdeling: Huffelpuf Relatie: [:x:] You may only be a person in this world, bur for someone, you are the world. - Best Geschiedenis: Jade kent Ruben al sinds ze hier op school is gekomen. Ondanks dat hij een jaar hoger zit én in een andere afdeling, kwamen ze al snel in contact, en dit liep uit tot een goede vriendschap. Deze werd uiteindelijk ook nog versterkt toen ze beiden in het verboden bos waren en achtervolgt werden door misterieuze wezen. Hierbij heeft Jade ook verteld dat ze faunaat was. Jij zegt: Teveel woorden, te wenig tijd. Ruben is gewoon een geweldige vriend, die heel toevallig ook van mijn faunaat-zijn afweet. ruben zegt: *RP Ideeën; Ruben verklapt per ongeluk dat Jade faunaat is, en hierdoor ontstaat een flinke ruzie tussen de twee? Avatar: Naam: Lucy Diamond Leeftijd: 15 Afdeling: Ravenklauw Relatie: [:x:] Don't cry becourse it's over, Smile becourse it happend - Ex / Friend [:x:] I Think you're eyes are beautiful - Flirt Geschiedenis: Nog niet zo heel lang terug hebben Lucy en Ruben een relatie gehad, maar die duurde niet heel erg lang. Te weinig tijd, te weinig gevoelens, en Lucy had er even genoeg van. Ze twijfelde aan Ruben, en ging op pad met andere jongens, zonder hier iets over te zeggen. Ze gingen ze op een lichtelijk ruwe manier uit elkaar, maar na een beetje praten raakten ze gewoon bevriend. Jij zegt: Ruben? Één van mijn exen, die nu een vriend is. En ach, een beetje flirten? Wat maakt het ook uit. Hij is nog steeds leuk, al voel ik niks meer voor hem. ruben zegt: *RP Ideeën; Door Lucy's geflirt krijgt Ruben het idee dat ze hem weer terug wilt, en hierdoor ontstaan een heleboel misverstanden?
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 22, 2007 17:48:19 GMT 2
All Added Love all.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 29, 2007 8:24:06 GMT 2
Avatar: [100x100] (die zijn er niet ) Naam: Eric Dalton Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Relatie: [:x:] You may only be a person in this world, bur for someone, you are the world. - Best Geschiedenis: Eric kwam Ruben een keer tegen in de grote zaal, net toen ze in een voedselgevecht zaten. Hier kwam Eric niet echt schoon uit en was redelijk pissig, en begon Ruben uit te dagen. Er kwam zelfs macaroni aan te pas. Uiteindelijk, doordat ze een keer samen naar de leerlingenkamen van griffoendor waren gelopen zijn ze begonnen met elkaar te praten en hebben ontdekt dat ze heel veel dezelfde interesses hebben. Maar o wee.. als er ooit een roddel de ronde doet die van een van hun af komt.. en over een van hun gaat. Jij zegt: Ruben, ja, de eerste paar dagen dat ik hem kende had ik echt schijt aan hem, maar hij bleek heel aardig te zijn. Zo ongeveer een beetje.. mij. We hadden dezelfde interesses enzo. Nu is het een goede vriend. ruben zegt: *RP Ideeën; Ruben/Eric verspreid een roddel over ruben/eric. Kijken hoe lang deze vriendschap stand houdt .
|
|
|
Post by johanneke on Dec 15, 2007 19:13:35 GMT 2
Naam:Karl Dicksens Leeftijd:17 Afdeling:Griffoendor Relatie:You may only be a person in this world, bur for someone, you are the world. - Best Geschiedenis:We zitten in dezelfde afdeling hé?! Dan kom je al snel met elkaar in contact. We hebben veel lol gehad onder kruidekunde vooral, want dat ging niet altijd even goed. Jij zegt:Ruben is echt een vet goede vriend van me, 'k zou hem voor geen goud willen missen. ruben zegt: *RP Ideeën;Meisjes versieren ofzo, Karl is weer vrijgezel.
Naam:Natasha Bittersweet Leeftijd:15 Afdeling:Huffelpuf Relatie:You are my reason to live - Crush on him/here, Everything that happens has a reason behind. - Friend Geschiedenis:Ik ken Ruben via Karl. Ik vond hem toen al erg knap, maar toen had ik natuurlijk met Karl dus dan is het wat lullig. Jij zegt:Ik vind Ruben zeker heel erg leuk en ik zou het helemaal niet erg vinden wat meer dan vrienden met hem te zijn. Maar we zien wel. ruben zegt:
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 14:28:31 GMT 2
Avatar: Naam:Scarlett Skyslayer Leeftijd:16 Afdeling:Zwadderich Relatie:Tomorrow is a mystery - Just met & I Think you're eyes are beautiful - Flirt & All what you do - Annoyance Geschiedenis:Scarlett en Ruben hebben elkaar ontmoet tijdens een transfiguratie les, waarbij ze gedwongen moesten samenwerken, doordat ze allebei te laat waren gekomen. De les verliep rampzalig en op het laatste had Scarlett ook nog een snee aan hem overgehouden. Jij zegt:Ik ken Ruben nog niet zo lang, maar die ene les dat ik met hem moest samenwerken ging supergoed, *ahum* niet dus! Ik heb een beetje gemengde gevoelens over hem, want hij is natuurlijk geen Zwadderich, maar hij heeft toch wel wat. Maar aan de andere kant irriteert hij me soms mateloos. Maar ondanks dat de les slecht verliep, lach ik toch soms helemaal dubbel. Dan wel met hem of om hem. ruben zegt: *RP Ideeën;Een ruzie of iets in die richting.
|
|
|
Post by admin. on Jul 11, 2008 17:39:54 GMT 2
[/color] NAÄMAHPEREIRE *[/b][/size][/font] 16 • • vrouw • • hetero • • ravenklauw • •
( beneficialfriends • i'm hoping that the dawn will bring good signs
ayanne says about ruben: Ruben? *wordt bleek* Nee, ik wéét dat ik beter uit zijn buurt kan blijven. Niet omdat hij me aan zal vallen, ofzo, maar meer om het gevoel dat hij me geeft. Ik wíl het niet; voor het eerst heb ik iets achter gehouden voor Joshua, en dat doet me pijn. Maar ik kan hem niet vertellen over mijn - mijn - gevoelens voor Ruben.
ruben says about ayanne: hereherehere
history: Een les Verweer Tegen De Zwarte Kunsten, een zware onvoldoende voor Ayanne en een rotbui van haar kant was genoeg om een miezere vriendschap tussen de twee te laten ontstaan. Ayanne was die dag al chagerijnig en die onvoldoende maakte het niet veel beter; een innerlijke ruzie met Vogel ontstond al snel. Ruben merkte op dat ze tegen zichzelf leek te praten, probeerde haar aan te spreken en weigerde het op te geven. Door deze actie werd ze direct kwaad op hem. Terwijl Ayanne langzaam gewelddadig werd, weer een nieuwe karaktertrek, kalmeerde hij haar - en maf genoeg werkte het. Ayanne is uiteindelijk op een tafel neergezakt, in tranen uitgebarsten en heeft de muur om zich heen laten vallen. Op de een of andere manier wist Ruben haar zwak te krijgen - op emotioneel gebied.
recent: Ruben en Ayanne zijn nauwelijks vrienden te noemen, maar zullen wel onder die categorie vallen. Ayanne wilt niet graag aan haar gevoelens toegeven maar zal niet kunnen ontkennen dat ze iets voor hem voelt, omdat het er gewoon zo bovenop ligt. Van Rubens kant weet ze het niet.
future: De toekomst staat voor ze open. Ayanne zal niet toegeven dat ze wat voor hem voelt, en als ze dat al zou doen, zou ze er zeker van zijn dat het wederzijds is. Zolang dit niet het geval is, houdt ze het achter. Geeft Ruben niets toe, dan zal zij het ook niet zeggen.
[/ul] [ul] [IMG]http://i77.photobucket.com/albums/j55/winged4iggy/Twilight%20Stuffz/awwwrobkris.png[/IMG] [IMG]http://i77.photobucket.com/albums/j55/winged4iggy/Twilight%20Stuffz/rob_kris.png[/IMG] [IMG]http://i153.photobucket.com/albums/s219/xo_ciwwaf_ox/bellaandedwardicon_edited-1.jpg[/IMG] [font=georgia][size=2][b]* [color=white]AYANNE[/color][color=gray]NAÄMAH[/color][color=white]PEREIRE[/color] *[/b][/size][/font] [SIZE=0]16 • • vrouw • • hetero • • ravenklauw • •
( beneficialfriends • i'm hoping that the dawn will bring good signs
[b]ayanne says about ruben:[/b] [i]Ruben? *wordt bleek* Nee, ik wéét dat ik beter uit zijn buurt kan blijven. Niet omdat hij me aan zal vallen, ofzo, maar meer om het gevoel dat hij me geeft. Ik wíl het niet; voor het eerst heb ik iets achter gehouden voor Joshua, en dat doet me pijn. Maar ik kan hem niet vertellen over mijn - mijn - gevoelens voor Ruben.[/i]
[b]ruben says about Ayanne:[/b] [i]hereherehere[/i]
[b]history:[/b] [i]Een les Verweer Tegen De Zwarte Kunsten, een zware onvoldoende voor Ayanne en een rotbui van haar kant was genoeg om een miezere vriendschap tussen de twee te laten ontstaan. Ayanne was die dag al chagerijnig en die onvoldoende maakte het niet veel beter; een innerlijke ruzie met Vogel ontstond al snel. Ruben merkte op dat ze tegen zichzelf leek te praten, probeerde haar aan te spreken en weigerde het op te geven. Door deze actie werd ze direct kwaad op hem. Terwijl Ayanne langzaam gewelddadig werd, weer een nieuwe karaktertrek, kalmeerde hij haar - en maf genoeg werkte het. Ayanne is uiteindelijk op een tafel neergezakt, in tranen uitgebarsten en heeft de muur om zich heen laten vallen. Op de een of andere manier wist Ruben haar zwak te krijgen - op emotioneel gebied.[/i]
[b]recent:[/b] [i]Ruben en Ayanne zijn nauwelijks vrienden te noemen, maar zullen wel onder die categorie vallen. Ayanne wilt niet graag aan haar gevoelens toegeven maar zal niet kunnen ontkennen dat ze iets voor hem voelt, omdat het er gewoon zo bovenop ligt. Van Rubens kant weet ze het niet.[/i]
[b]future:[/b] [i]De toekomst staat voor ze open. Ayanne zal niet toegeven dat ze wat voor hem voelt, en als ze dat al zou doen, zou ze er zeker van zijn dat het wederzijds is. Zolang dit niet het geval is, houdt ze het achter. Geeft Ruben niets toe, dan zal zij het ook niet zeggen.[/i]
[/size][/ul]
|
|
|
Post by summerstruck on Aug 17, 2008 21:48:13 GMT 2
[/color] ADAMS *[/b][/size][/font] 15 • • female • • hetero • • zwadderich • •
( shecrusheshim • the red light goes on to say it's time to begin
( dislikebyhouse • i fight the demon, but it just won't fall ( irritation • there is person living in my head
Hannah says about Ruben: "Ik ken hem niet. Nee, ik weet echt niet over wie je het hebt. Beweer je dat ik op een Griffoendor zou letten? ... Hoe ik weet dat je het over de Ruben in Griffoendor hebt..? Oh wauw, ik kom te laat voor Bezweringen! Geen tijd om verder te praten!"
Ruben says about Hannah: hereherehere
History: Hannah en Ruben hebben eigenlijk nog nooit echt een gesprek gehad. Hij hoort bij de 'hogere klasse' op Zweinstein en daarnaast zit hij in Griffoendor. Twee redenen dat Hannah's liefde voor hem onbeantwoord blijft. Ze zag hem voor het eerst toen één van zijn vrienden haar liet struikelen. Hij kwam haar niet ridderlijk te hulp maar ze kon zweren dat zijn lach niet oprecht had geklonken.
Recent: Hannah heeft nog steeds niet de moed of een aanleiding gevonden om met Ruben te gaan praten. Ze is doodsbang dat ze zichzelf belachelijk maakt of dat, als het uitkomt wat ze voor hem voelt, haar medeleerlingen nog meer reden hebben om over haar te roddelen of om haar te verstoten. Toch blijft de drang naar hem, haar eerste echte liefde, aanwezig. Als ze hem met andere meisjes ziet flirten irriteert ze zich nog wel eens aan hem. Ze weet wel dat hij een player is, maar ze kan haar gevoelens niet goed uiten. Daarom doet ze maar alsof ze hem zo erg haat als elke andere Griffoendor voor de andere Zwadderaars.
Future: Hannah zal op een gegeven moment een goed moment zien om tegen Ruben te praten. Dit kan er tot leiden dat Ruben haar eerst playt en vervolgens afwijst of dat ze door hun verschillen vijanden zullen worden. Maar Hannah's gevoelens zullen niet verdwijnen of afzwakken. Alleen mogelijk tijdelijk worden overschaduwd door irritatie of haat.
[/ul]
|
|