Post by roosje on Aug 24, 2007 22:27:32 GMT 2
Friends
een Ravenklauwer! (ooit gezien)
aah Troy is het niet? ( bekende)
hey Troy, man! ( goede vriend)
het is tijd om weer eens op meidenjacht te gaan! ( beste vriend)
Enemies
daar loop ik met een boog omheen. ( negeren)
moet je hem zien met zijn stomme knappe hoofd! (jaloers)
ik heb zin om zijn tanden uit zijn mond te vervloeken!(vijand)
tis dat Avada kedavra een verboden vloek is, want anders lag Troy nu dood op de grond! (aardsvijand)
love
do you want a kiss? ( flirt)
zo, dat is zekers moeders mooiste wel! ( geinteresseerd)
als ze nu naast me stond zou ik haar zeker wel zoenen! ( hij op haar)
als ik naar hem kijk is het net of ik droom, zo (bijna:P) perfect is hij! ( zij op hem)
nu ik je eenmaal heb wil ik je echt nooit meer kwijt. ( verkering)
vrienden blijven was echt de beste oplossing ( ex,vrienden)
dat mijn lippen ooit de zijne hebben aangeraakt maakt me al misselijk! ( ex , vijanden)
Lijstje:
Naam: Sara Obote
Leeftijd: 14
Afdeling: Ravenklauw
PB: Henriette Richter-Röhl
Relatie: een Ravenklauwer! (ooit gezien)
Geschiedenis: Uhm.. Troy... volgens mij heb ik die wel eens gezien in de leerlingenkamer, maar ik ken hem niet echt.
Naam: Max Obote
Leeftijd: 17
PB: Hugh Grant
Relatie: hey Troy, man! ( goede vriend)
Geschiedenis: Troy, ken ik van... geen idee waarvan. Hij is een goede kerel en je kan echt lol met hem hebben. We zijn goede vrienden voor zover ik weet.
Naam: Mara Obote
Afdeling: Zwadderich
PB: Vanessa Hudgens
Geschiedenis: Uhm.. wie? Volgens mij heb ik hem wel eens gezien. Maar dat waarschijnlijk ook alleen doordat Sara op dezelfde afdeling zit als hij.
Naam: Brad Warner
Leeftijd: 16
PB: Jack McDorman
Relatie: daar loop ik met een boog omheen. ( negeren)
Geschiedenis: Troy. Weer concurrentie. Maarja, alle jongens zijn concurrentie.. In ieder geval negeer ik hem gewoon.
Naam: Lily Potter
Afdeling: Huffelpuf
PB: Hayden Panettiere
Relatie: aah Troy is het niet? ( bekende)
Geschiedenis: Ow Troy. Ja die ken ik wel. Ookal niet zo heel goed, maar ik ken hem wel. De vraag is alleen waarvan.
Naam: Aaron James
PB: Nick Lachey
Geschiedenis: Troy, die naam komt me bekend voor. Waar vandaan? Geen idee.
Naam: Elvira Gilmore
Afdeling: Griffoendor
PB: Gia Farrell
Geschiedenis: Troy, een aardige vent. Ik hen alleen geen idee waar ik hem van ken, maar ik kan wel behoorlijk goed met hem opschieten.
Naam: Jeroen Myles
Leeftijd: 16 (ofzo)
PB: Enrique Iglesias
Geschiedenis: Ik heb geen idee waarom, maar ik mijd hem liever. Ik weet niet waar ik hem van ken en ik weet ook niet meer wat er verkeerd ging. MAar ik praat gewoon niet meer met hem.
Naam: Mariël Elfglow
Leeftijd: 15
PB: Shakira
Geschiedenis: Naa zeg! Ik ken de broer van mijn beste vriendin wel! ^^, In zekere zin lijkt hij wel op Keira, Want ik kan echt met beide de grootste lol hebben. Echt een aardige gast.
Naam: Angelina Calerón
PB: Angelina Jolie
Relatie: aah Troy is het niet? ( bekende) //
Geschiedenis: Troy! Ja die ken ik zeker wel! Hij zit bij mij op de afdeling, en ik vind hem echt een schatje. Ik flirt wel met hem, en vind hem denk ik ook wel leuk. Maar verder is hij zo ie zo heel aardig en een goede vriend.
Naam: Tristan Elfglow
PB: Justin Timberlake
Relatie: het is tijd om weer eens op meidenjacht te gaan! ( beste vriend)
Geschiedenis: Haha grapjas, hij weet dat dat niet kán Ik heb nu eenmaal een vriendin ^^, Maar goed, verder vaak kloten, de leerlingen kamer op z'n kop zetten, de lessen tot een puinhoop blazen... Uuuhh waarvan zou ik hém nou kennen?
Naam: Amber Durain
PB: Amanda Bynes
Geschiedenis: Troy!! We zijn écht wel goede vrienden. Even denken... Volgens mij heb ik voor het eerst met hem gepraat tijdens een les Kruidenkunde. We moesten samenwerken om een Madragora in een grotere pot over te zetten. Kennenlijk werkte dat verbroederend. Zijn die krijsende krengen toch nog ergens goed voor.
Nou ja, je móet gewoon toegeven dat hij er wel goed uitziet. En ik flirt wel vaker met jongens - maar dat zegt niet altijd dat ik ook iets met hem wil. We kunnen gewoon vrienden blijven.. Maar we zien wel.
Naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
Relatie: vrienden blijven was echt de beste oplossing ( ex,vrienden)
Geschiedenis: Wat moet ik zeggen? Spanjaarden trekken altijd mijn aandacht. Hoe moest ik weten dat hij daar niet was geboren... Het maakte niet uit. Ik was gelukkig met hem. Even dan. Ik ontmoette hem in Spanje. Het is wel al een tijdje geleden. Samen blij, samen gelukkig, maar... nou ja, vrienden is goed genoeg denk ik. Het liep gewoon niet goed af. Jammer, maar wel leuke herinneringen.
Naam: Chris Lynn
PB: Zac Efron
Geschiedenis: Eéééy Troy! We hebben samen echt altijd de grootste lol. Vooral wanneer we weer eens druk zijn tijdens een les, ofzo. Troy is gewoon echt een leuke vriend!
Naam: Vic Yinten
PB: Edward Speleers
Geschiedenis: Kort gezegd, we zitten in dezelfde afdeling, en kunnen het nog eens goed met elkaar vinden ook. Veel lachen met die gozer. ^^.
wat ik van je wil weten:
Naam:
Leeftijd:
Afdeling:
PB:
Relatie:
Geschiedenis:
een Ravenklauwer! (ooit gezien)
aah Troy is het niet? ( bekende)
het is tijd om weer eens op meidenjacht te gaan! ( beste vriend)
Enemies
daar loop ik met een boog omheen. ( negeren)
moet je hem zien met zijn stomme knappe hoofd! (jaloers)
ik heb zin om zijn tanden uit zijn mond te vervloeken!(vijand)
tis dat Avada kedavra een verboden vloek is, want anders lag Troy nu dood op de grond! (aardsvijand)
love
als ze nu naast me stond zou ik haar zeker wel zoenen! ( hij op haar)
als ik naar hem kijk is het net of ik droom, zo (bijna:P) perfect is hij! ( zij op hem)
nu ik je eenmaal heb wil ik je echt nooit meer kwijt. ( verkering)
vrienden blijven was echt de beste oplossing ( ex,vrienden)
dat mijn lippen ooit de zijne hebben aangeraakt maakt me al misselijk! ( ex , vijanden)
Lijstje:
Naam: Sara Obote
PB: Henriette Richter-Röhl
Geschiedenis: Uhm.. Troy... volgens mij heb ik die wel eens gezien in de leerlingenkamer, maar ik ken hem niet echt.
Naam: Max Obote
PB: Hugh Grant
Geschiedenis: Troy, ken ik van... geen idee waarvan. Hij is een goede kerel en je kan echt lol met hem hebben. We zijn goede vrienden voor zover ik weet.
Naam: Mara Obote
PB: Vanessa Hudgens
Geschiedenis: Uhm.. wie? Volgens mij heb ik hem wel eens gezien. Maar dat waarschijnlijk ook alleen doordat Sara op dezelfde afdeling zit als hij.
Naam: Brad Warner
PB: Jack McDorman
Geschiedenis: Troy. Weer concurrentie. Maarja, alle jongens zijn concurrentie.. In ieder geval negeer ik hem gewoon.
Naam: Lily Potter
PB: Hayden Panettiere
Relatie: aah Troy is het niet? ( bekende)
Geschiedenis: Ow Troy. Ja die ken ik wel. Ookal niet zo heel goed, maar ik ken hem wel. De vraag is alleen waarvan.
Naam: Aaron James
PB: Nick Lachey
Geschiedenis: Troy, die naam komt me bekend voor. Waar vandaan? Geen idee.
Naam: Elvira Gilmore
PB: Gia Farrell
Geschiedenis: Troy, een aardige vent. Ik hen alleen geen idee waar ik hem van ken, maar ik kan wel behoorlijk goed met hem opschieten.
Naam: Jeroen Myles
Leeftijd: 16 (ofzo)
PB: Enrique Iglesias
Geschiedenis: Ik heb geen idee waarom, maar ik mijd hem liever. Ik weet niet waar ik hem van ken en ik weet ook niet meer wat er verkeerd ging. MAar ik praat gewoon niet meer met hem.
Naam: Mariël Elfglow
Leeftijd: 15
PB: Shakira
Geschiedenis: Naa zeg! Ik ken de broer van mijn beste vriendin wel! ^^, In zekere zin lijkt hij wel op Keira, Want ik kan echt met beide de grootste lol hebben. Echt een aardige gast.
Naam: Angelina Calerón
PB: Angelina Jolie
Relatie: aah Troy is het niet? ( bekende) //
Geschiedenis: Troy! Ja die ken ik zeker wel! Hij zit bij mij op de afdeling, en ik vind hem echt een schatje. Ik flirt wel met hem, en vind hem denk ik ook wel leuk. Maar verder is hij zo ie zo heel aardig en een goede vriend.
Naam: Tristan Elfglow
PB: Justin Timberlake
Geschiedenis: Haha grapjas, hij weet dat dat niet kán Ik heb nu eenmaal een vriendin ^^, Maar goed, verder vaak kloten, de leerlingen kamer op z'n kop zetten, de lessen tot een puinhoop blazen... Uuuhh waarvan zou ik hém nou kennen?
Naam: Amber Durain
PB: Amanda Bynes
Geschiedenis: Troy!! We zijn écht wel goede vrienden. Even denken... Volgens mij heb ik voor het eerst met hem gepraat tijdens een les Kruidenkunde. We moesten samenwerken om een Madragora in een grotere pot over te zetten. Kennenlijk werkte dat verbroederend. Zijn die krijsende krengen toch nog ergens goed voor.
Nou ja, je móet gewoon toegeven dat hij er wel goed uitziet. En ik flirt wel vaker met jongens - maar dat zegt niet altijd dat ik ook iets met hem wil. We kunnen gewoon vrienden blijven.. Maar we zien wel.
Naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
Relatie: vrienden blijven was echt de beste oplossing ( ex,vrienden)
Geschiedenis: Wat moet ik zeggen? Spanjaarden trekken altijd mijn aandacht. Hoe moest ik weten dat hij daar niet was geboren... Het maakte niet uit. Ik was gelukkig met hem. Even dan. Ik ontmoette hem in Spanje. Het is wel al een tijdje geleden. Samen blij, samen gelukkig, maar... nou ja, vrienden is goed genoeg denk ik. Het liep gewoon niet goed af. Jammer, maar wel leuke herinneringen.
Naam: Chris Lynn
PB: Zac Efron
Geschiedenis: Eéééy Troy! We hebben samen echt altijd de grootste lol. Vooral wanneer we weer eens druk zijn tijdens een les, ofzo. Troy is gewoon echt een leuke vriend!
Naam: Vic Yinten
PB: Edward Speleers
Geschiedenis: Kort gezegd, we zitten in dezelfde afdeling, en kunnen het nog eens goed met elkaar vinden ook. Veel lachen met die gozer. ^^.
wat ik van je wil weten:
Naam:
Leeftijd:
Afdeling:
PB:
Relatie:
Geschiedenis: