|
Post by admin. on Aug 26, 2007 17:35:39 GMT 2
Aangezien Anne is overgenomen door Voldemort, toont ze geen genade en vervloekt zonder moeite iedereen om wie ze gaf, waarmee ze de weinige vrienden die ze al had verliest. Natuurlijk wilt Charlotte haar niet zomaar laten vallen, aangezien ze zeker weet dat Anne nog niet helemaal verbannen is uit haar eigen lichaam. Ze gaat - met enkelen anderen - een plan bedenken om Anne te redden. Zodra ze een plan hebben, gaan ze dit uitvoeren. Meteen mislukt dit fataal, en valt daarbij een dode [Een non-played-character ], gedood door Anne met Avada Kedavra. Velen geven de moed al op om Anne te redden, en ook Charlotte begint wanhopig te worden. Is er wel een mogelijkheid om Anne nog te redden? Zijn ze niet al te laat? Ze begint zichzelf te beschuldigen omdat ze Anne niet genoeg hulp heeft geboden. Kunnen ze Anne nog redden? En als ze dit doen - word ze dan Azkaban niet ingestuurd omdat ze onvergeeflijke vloeken heeft gebruikt? Als jouw char Charlotte gaat steunen, geef je die hier op. Chars die meedoen: - Anne & Ron [van Esmé] - Charlotte [van Aline] - Christa [Van Jessica] - Mariël [Van Merel] - Shinami [Van Kyra] - Evan [van Krista] - Shirie [van Green] -
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 26, 2007 17:37:04 GMT 2
Doe maar Christa, want die is boos want die was ook vervloekt. Maar wil wel helpen
|
|
|
Post by Merel on Aug 26, 2007 17:37:57 GMT 2
Mariël steund Charlotte. Ze is nu ook al een paar minuten gecrusieerd xD Maar toen ze gered werd hoorde ze Anne nog, Zwak, maar ze was er nog wel..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 26, 2007 17:38:46 GMT 2
Ik wil meedoen ^^ Dus ik stuur Shinami om te helpen. Delete post na lezen XD (Een vraag,gaat anne dan als dit bijv. mislukt van hogwarts? Net zoals je andere char? Ryanne geloof ik?)
|
|
|
Post by admin. on Aug 26, 2007 17:40:23 GMT 2
Neeee, natuurlijk niet xD Het lukt gewoon, en anders vind ik wel een andere manier om haar terug te krijgen ^^ Anne mag niet weg *hugs Anne*
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 26, 2007 17:41:29 GMT 2
Gelukkig maar XD
|
|
|
Post by Krista - on Aug 26, 2007 19:57:00 GMT 2
Evan natuurlijk ook lijkt me wel wat hoor, dat hij weg loopt (doettie niet, Evan heeft hersens)
|
|
|
Post by greenlightning on Aug 26, 2007 20:04:34 GMT 2
Ik schop Shirie, aangezien ik er blijkbaar toch nog ben. Ze was beetje pisst om die diss van anne in de leerlingenkamer
|
|
|
Post by admin. on Aug 28, 2007 18:56:36 GMT 2
Let's start the fun ^^ *gaat topic aaanmaken bij bezemstandaard* Deze gaat op slot, stuur de chars die meedoen er even heen
|
|