|
Post by \\ Jess' on Apr 30, 2008 20:31:36 GMT 2
Hij knikte. "Ja, ik heb je gekroond tot de mijne. I can say, My badgirl Niki, but I don't think you're one" Hij stak zijn tong uit. "I'm, in my dreams then" Hij grinnikte terwijl hij goed ging liggen. "I'm nog a girl" Sprak hij met accent. Want tja, dat hoorde gewoon bij hem. Kirri was achter Kit aangehuppeld, maar bleef nu van een afstandje kijken. Haar kopje schuin en ze miauwde wat zachtjes. Hij knikte weer een keer. 'Buitenkant heb ik het over he, Kirri kan ook wel buien hebben. Maarja dat hebben mensen ook he" Zei hij terwijl hij naar de twee keek.
|
|
|
Post by joyce on Apr 30, 2008 21:00:51 GMT 2
Niki keek naar Brian "ik ? jouwe? hoe komt het dan dat... ik niet op jou naam geschreven ben? ik nog geen kroon heb? ik niet van jou ben? " Ze kek hem aan en trok een wenkbrauw op. "how dare you say that... i hate you.. kzou nu men kroontje weggooien, maar aangezien ik geen heb.." zei ze nep-kwaad, waarbij ze zich met haar rug naar brian keerde. Ze deed alsof ze een of ander kwaad klein kind was, alhoewel ze geheimelijk met een big smile zat. Ze hoorde zijn volgende woorden "i don't care, i don't even listen to you !" zei ze nep-kwaad. Ze wist niet of hij het geloofde of niet, maar dat kon haar niet schelen, ze had er lol in. Maar na een tijdje draaide ze haar om met een big smile en liep ze naar hem toe. "Nou, jij hebt mij gepest.. of ik jou.. maar nu ga je dood..." zei ze serieus. Maar al snel kwam er een grijns op haar gezicht "aan de kieteldood.." zei ze net alsof brian een klein kind was. Ze dook lachend in zijn richting, wist niet of hij tegen kietelen kon, maar... het was het proberen ?waard toch?
|
|
|
Post by \\ Jess' on May 1, 2008 10:25:57 GMT 2
Brian keek wat verbaasd naar Niki. "Sorry, my little devil" Zei hij dan maar terwijl hij daarna wat geschrokken keek. Had hij wat fouts gedaan? Hij wou zijn hand op haar schouders leggen, maar ze draaide zich alweer om. Van haar big smile moest hij wel lachen. Hij zette grote ogen op, hij wou overeind komen maar Niki kietelde hem al. "Hou op" Lachte hij. Hij kon hier niet bepaald tegen. Hij probeerde Niki haar handen vast te pakken, maar bewoog zo dat hij omrolde en op Niki lag.
|
|
|
Post by joyce on May 1, 2008 11:24:05 GMT 2
Niki lachtte geamuseerd. En bleef verder kietelen, tot hij boven haar was "owh... my..e.. big king... i wanna have that crown.." zei ze hebberig. "hehe.. wel grappig.. een jongen die niet tegen kietelen kan.." zei ze nadenkend, meeste jongens konden daar, voor hun zeggen, tegen. Ze trok haar handen terug, die daarnet brian aan het 'kietelen' waren. Ze moest lachen, zonder enige reden, ze had gewoon weer een lachbui'tje. Maar ze was al na een tijdje uitgelachen. Ze keek hem stil aan en slikte "ik.. eh-.. weet niet waarom ik lachte ?" zei ze verward.
|
|
|
Post by \\ Jess' on May 1, 2008 12:49:02 GMT 2
Hij keek rond en rolde weer van haar af en bleef naast haar liggen. Hij stak zijn handen in de lucht en maakte een denkbeeldige kroon. "Ik ben niet de alledaagse jongen denk ik" Zei hij terwijl ihj het kroontje aan haar gaf. Hij keek opzij. "Lach je me uit?" Hij grinnikte terwijl hij bleef liggen. "Omdat jij dat graag doet?" Hij keek haar wat vragend aan. Hij kwam overeind en keek evenrond. Ze lagen hier maar een beetje, maar wat boeide hun dat nou? Het lag nog lekker ook. Kirri maakte een rare sprong en sprong op Niki terwijl ze begon te spinnen. Brian lachte, het was ook een rare kat soms.
|
|
|
Post by joyce on May 1, 2008 13:16:21 GMT 2
Niki keek brian aan "hehe.. ik lach wel graag ja.." zei ze grijnzend. Waarna ze stilletjes op haar rug bleef liggen, met haar armen onder haar hoofd. Ze schrok lichtjes toen kirri op haar sprong. Ze hoorde hoe de kat spinde en aaide die met een hand. "aan een kant wil ik hier blijven liggen.. maar aan een andere kant moet ik nog naar de bib.." zei ze met spijt. Ze had helemaal geen zin om naar de bib te gaan, maar het moest. Ach, wat kon het haar schelen? ze ging gewoon wel vanacht als ze er echt niet raakte. Toen volgde er een lichte stilte, waarbij niki haar ogen lichtjes sloot. Er was een deugdoend zonnetje aan het schijnen en veel volk was er niet en degene die er waren, staarden af en toe naar niki, en brian.. "brie-anne... weet jij wat om te doen?" zei ze dan verveeld. Ze opende lichtjes haar ogen waarbij ze naar brian keek.
|
|
|
Post by \\ Jess' on May 1, 2008 17:42:44 GMT 2
Brian keek naar Kirri, de kat vermaakte zich wel. "Lachen is gezond" Zei hij terwijl hij zijn handen achter zijn hoofd deed. Hij bleef opzij kijken. "Ik kan wel met je meegaan" Zei hij terwijl hij overeind kwam. De bieb was dan saai, maar als je met iemand anders was, was het gewoon leuk. Brian ging met een hand door zijn korte haar en ging daarna met zijn handen over zijn kin. Al snel keek hij wat fronsend naar haar. Toen ze wat vroeg. "Wie is Brie-anne?" Grinnikte hij. "Nee, ik weet niet veel, eten misschien. Krijg trek.." Zei hij, weer een Brian actie. Hij had trek ja, misschien ook wel honger. Maar dat had hij altijd. Maar dat wist zij toch niet. Dus misschien konden ze wat eten stelen uit de keuken?
|
|
|
Post by joyce on May 1, 2008 18:06:09 GMT 2
Niki grijnsde "dat ben jij sully.." zei ze grijnzend. Waarna ze kirri losliet toen ze kit zag terugkomen. De poes gooide verveeld het touwtje terug naar niki en niki lachtte. Ze had genoeg gespeeld dus. Niki keek naar brian toen hij zei of hij mee moest gaan "ah nee.. ik ga vanacht wel.. is veel spannender.." zei ze grijnzend. Ongeveer iedereen wist wel dat je 's nachts niet rond mocht lopen, maar niki werd blijkbaar altijd met een goed excuus losgelaten. Of ze had een of andere straf. Ze ietwat verbaasd toen hij zei dat hij honger had. Ze draaide haar op haar zij, zodat ze brian kon aankijken. "en hoe wil- " ze stopte meteen in het midden van haar zin. Ook al had hij niets verder gezegd, ze had al een gedacht in haar gekregen en die móést ze gaan doen. Meteen kregen haar ogen een grote fonkeling "oeh.. jij brengt me echt op ideeen hon.." zei ze blij en stond op. Ze nam zonder te wachten zijn hand en trok hem mee, de gangen in..richting de keuken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on May 1, 2008 19:39:01 GMT 2
Hij keek rond. "Ik?" Hij grinnikte. Kirri sprong weer naar Brian en begon haar pootjes te likken. Ze ging er rustig voor zitten en deed haar werkje. "Welke afdeling zit je eigenlijk?" Vroeg hij nieuwsgierig. "Ik in Griffoendor... Leuk daar, maar soms té druk" Hij haalde zijn schouders op. Hij had niet bepaald vrienden. Maarja, eten had hij wel. Hij keek haar verbaasd aan. "Dat dacht ik nou ook. Eten ik kom!" Schreeuwde hij en liet zich meeslepen. Het was echt een wonder dat hij nog niet was gevallen. Hij stopte en trok haar mee. "Ga op me rug" Zei hij zonder te twijfelen. "Dan eh.. kunnen we lol beleven" Lachte hij terwijl hij wachtte op een reactie van haar kant.
|
|
|
Post by joyce on May 1, 2008 20:31:01 GMT 2
Ze grijnsde "eeh.. ik ben een zwadje..." zei ze grijnzend, ze wist niet of ze er trots op moest zijn of niet. Alles was toch maar een afdeling? niet? Ze grijnsde en hoorde hem roepen "hey .. stt-" siste ze. ''als je zo gaat schreeuwen gaan ze nog denken dat we wat uit gaan steken, alhoewel we dat ook doen.." zei ze grijnzend. Waarna ze hem aankeek toen hij zei dat ze op zijn rug moest springen. Ze keek hem even stil aan "ach... waarom ook niet?'' lachtte ze en voor brian het zou beseffen sprong ze al met haar volle 49 kilo op zijn rug. "yyuu! paardje!" lachtte ze, niet te luid, maar toch nog luid genoeg. Kit volgde het duo, alsof ze een of ander spionagecamera'tje was. Ze miauwde wel af en toe wat. Maar kon het duo nog goed bijhouden. Niki lette niet op de achtervolging van het zwarte dier, ze wist wel dat die dat deed en was al geleerd om er geen aandacht meer aan te schenken.
|
|