|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2008 18:43:49 GMT 2
Brian bleef naar haar kijken. Wachtend op een reactie. Toen die kwam glimlachte hij. "Mooi, ik weet niet. Ik ben er niet zo vaak. Ik denk het wel. Ik snap ook niet waarom Zwadjes en Grifjes niet met elkaar omkunnen gaan. Er is toch niks mis met elkaar?" Hij keek naar haar. Maar het was meer een vraag voor zichzelf. Hij dacht er even over na. En hoorde Cassandra ver op zijn laatste vraag. Het drong tot hem door dat ze ja zei dus begon hij naar de uitgang te lopen. "Gezellig" Zei hij met een glimlach.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2008 18:52:43 GMT 2
Cassandra antwoordde niet op zijn vraag. Niet omdat ze niet wilde, maar omdat het enige antwoord dat ze erop wist te verzinnen eentje was die beledigend zou overkomen. En voor een keertje had ze geen zin in ruzie. In plaats van iets te zeggen duwde ze zich lichtjes van de muur af en ging naast Brian lopen. "En waar gaan we dan wel niet heen als we beneden zijn?" vroeg ze. Het klonk alsof ze van plan was hem gezelschap te houden, maar als ze heel eerlijk was wist ze niet eens of ze verder zou lopen dan beneden. De drang om namelijk naar haar eigen leerlingenkamer te vluchten was vrij groot.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2008 19:36:41 GMT 2
Zijn grijns ging weer weg. Terwijl hij daarna begon te lopen. hij haalde zijn schouders op. "Ik weet niet waarheen, gewoon lopen. Maar als dat niet goed is, mag je ook gaan hoor" Zei hij, en keek even naar haar. Daarna grinnikte hij. "Geen idee, ik ben niet zo heel goed gezelschap. Ik denk alleen maar aan eten en praat teveel. Maar daar leer je mee leven denk ik. Ik denk dat je mij wel kan villen op dit moment" Zei hij terwijl hij even zuchtte. Hij was niet echt geweldig gezelschap.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2008 20:04:11 GMT 2
"Ben je soms helderziend? Nee, villen niet. Net niet. En zelfs als, dan zou het om een heel andere reden zijn." Cassandra zei het met een glimlach die verraadde dat het wel degelijk ergens op duidde, maar wel op iets wat alleen zij wist. Ze bekeek hem vanuit haar ooghoeken. "Als jij veel praat, hoef ik niet te praten." mompelde ze om de een of andere reden net hard genoeg zodat hij het zou kunnen verstaan. Het mocht dan wel zijn wat ze dacht, maar dat hoefde ze nog niet hardop te zeggen.
(srry.. flutpost, I know..)
|
|