|
Post by \\ Jess' on Aug 17, 2008 12:51:57 GMT 2
Nigel haalde is een keer diep adem en blee fnaar Rose kijken. Hij drukte zijn handen hard om zijn handdoekje heen. Hij schrok toen Rose langs hem heen wou lopen en beet zachtjes op zijn lip. Wat moest hij nu doen?! Zijn hersens leken nu opeens overuren te maken. Hij grijnsde toen hij wat had. "Oh wacht, ik ben wat vergeten. Me toverstok.." Mompelde hij tegen haar terwijl hij maakte dat hij de douches weer inging. Hij pakte zijn toverstok uit zijn broekzak en keek naar Lily. "Je moet maken dat je hier wegkomt, Rose is er.." fluisterde hij op zijn zachtst. Hij keek naar een ontsnappings route. Maar voor zover kon hij niks vinden. Hij kwam weer omhoog terwijl hij de douche uitstapte en zijn toverstok omhoog hield. "Ik heb hem weer" Hij keek glimlachtte naar Rose en liep verder naar het bad. Zijn blik was nu ernstig. Ze moest weg.. Maar hij wist niks. Hij liet zijn handdoek afglijden en stapte het bad weer in terwijl hij keek naar de kant van de douches.
|
|
|
Post by melien on Aug 17, 2008 13:23:09 GMT 2
Rose keek verbaasd naar Nigel. Wat had die? Ze haalde lichtjes haar schouders op. Het was nogal raar. Half verwachtte ze iemand te vinden in de douches, maar toen ze om zich heen keek zag ze niemand. Dat verbaasde haar toch wel. Dan was het gedrag van Nigel nog minder te verklaren. Ze haalde haar schouders op en liep naar het hoekje. Daar lag wat ze was vergeten. Een glimlach verscheen op haar gezicht. Ze moest nog tekst hebben bij een melodie. Lily schrok lichtjes door wat Nigel zei. Wat deed Rose daar nou weer? Binnen een paar seconden had ze alsnog een handdoek om zich heen geslagen. Ze ging in een andere hoek staan, haar kleding had ze beet. Achter Rose langs liep ze vlug naar het bad toe. Haar kleding en handdoek dumpte ze in een hoekje. Een grijns kon ze niet van haar gezicht afhouden toen ze alsnog weer naar Nigel toeliep. "Geen probleem." zei ze geruisloos. Daarna liep ze toch het bad in, om te voorkomen dat Rose haar alsnog zag.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 17, 2008 14:18:41 GMT 2
Nigel zijn hartslag was omhoog gegaan. Maar toen hij Lily zag glimlachte hij. Het was haar dus toch gelukt. Zijn grijns ging maar weg, anders dacht Rose zeker dat er iemand was. Het was al raar als Nigel zo deed. Nigel ging nu heel relaxt liggen in het grote luxe bad. Hij sloot één oog om de andere op Lily te richten. Die was nog steeds het belangrijkste van deze hele wereld. Zijn blik ging dan ook niet meer van haar af nu. Zijn oren waren nog wel gespitst op Rose, want hij vertrouwde het nog niet helemaal. Al hoopte hij wel dat ze snel weg zou gaan. Zodat hij en Lily weer alleen waren. Want dat was nu toch wel even het belangrijkste. Hij had haar al heel lang niet meer gezien. En wou elke minuut met haar doorbrengen.
|
|
|
Post by melien on Aug 17, 2008 16:03:59 GMT 2
Rose bladerde even door het boekje dat ze in haar handen had. Toen ze zich echter weer naar de grote ruimte begaf keek ze om zich heen, alsof ze verwachtte dat er nog iemand was. Maar behalve Nigel zag ze niemand. "Als ik jou was zou ik niet te lang in dat bad blijven zitten. Anders ben je morgen al helemaal dood." zei ze met een glimlach. Rustig begaf ze zich naar de uitgang. "Nouja, slaap lekker dan maar." voegde ze er nog aan toe. Voor een laatste keer wierp ze nog een blik over haar schouder voordat ze naar buiten liep. Het ging haar eigenlijk ook niks aan of er nou wel of niet iemand bij Nigel was.
Lily was onder water gedoken toen ze Rose weer aan zag komen. Alleen hield ze dat niet al te lang vol. Stiekem kwam ze boven water om even lucht te halen, toen Rose nog een keer omkeek was ze echter weer verdwenen. Daarna kwam ze pas weer boven toen ze nog maar met zijn tweeën waren. Ze zwom naar Nigel toe. "Hè bah. Waarom moeten ze nou juist altijd op onhandige momenten binnen komen?" vroeg ze met pret lichtjes in haar ogen. Voordat ze naast hem ging zitten gaf ze hem een kus, gewoon omdat ze het niet laten kon. "Je bent veel te lang weggeweest jij." mompelde ze. De - voor haar - bekende warmte maakte zich weer in haar breed.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 23, 2008 11:37:39 GMT 2
Nigel had zijn arm opgestoken om naar haar te zwaaien. "Doei doei" Reageerde Nigel op Rose. Hij ging weer wat relaxter zitten, aangezien hij wat gespannen was geweest. Toen Lily weer boven water was gekomen glimlachte hij naar haar. "Life is life, badapapada" Grinnikte Nigel. Hij keek weer in haar ogen. Toen hij een kus kreeg ging er een warmte tinteling door hem heen. Hij zette zijn hoofd op onschuldig. "Sorry" Hij maakte een pruillipje en drukte een zoen op haar voorhoofd. Daarna een zoen op haar neus, en daarna op haar mond. Hij keek haar uiteindelijk weer aan. "Dan hebben we veel in te halen" Zei hij met een ontdeugende glimlach.
|
|
|
Post by melien on Aug 23, 2008 11:44:56 GMT 2
Zachtjes kroop Lily alsnog tegen hem aan. Het kon haar eigenlijk vrij weinig schelen of ze nou wel of niet kleding aan had. Het was Nigel tenslotte maar. "Heel veel. Maar we hebben ook de tijd." zei ze met een glimlach. Een beangstigende gedachte besloop haar. "Als je tenminste niet weer verdwijnt." voegde ze er nog zachtjes aan toe. Midden op de dag in de leerlingenkamer had hij het misschien niet kunnen verstaan, maar het was zo stil in de badkamer dat hij het onmogelijk niet had kunnen horen.
(raaaaaaaaaaaaaaare post xD)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 24, 2008 19:43:39 GMT 2
[/b] Fluisterde hij in haar oor. "And you can have the best of me" Fluisterde hij erachteraan. Hij grijnsde liefdevol naar haar. "Ik laat je nu echt niet meer gaan, iets zegt me dat ik je bijna kwijt was" Fluisterde hij om de stilte niet te verbreken. Hij had haar wel degelijk gehoord. En hij probeerde nu nog steeds te fluisteren. Hij vond dat het daar het moment voor was. [/ul]
|
|