|
Post by Ridje on Jul 23, 2008 17:21:02 GMT 2
Met haar gebruikelijke glimlach kwam Sasha een wc hokje uit waarna ze naar de wasbak liep om daar haar handen te wassen. Daarna droogde ze haar handen af en keek nog even in de spiegel om haar haar even te bekijken. Toen dat goed zat liep ze richting de deur om weer de gang op te gaan maar voordat ze het wist werdt ze naar achter geduwd door Tim die snel richting het wc hokje liep. Net voordat de deur weer dicht viel hoorde Sasha een behoorlijke herrie op de gang.
Met een wit gezicht en een behoorlijk kille blik in zijn ogen zakte Tim neer bij de wc pot waar hij na wat braak geluiden iets in spuwde. "Son of a bi..., i will kill him. Filthy little mudblood." klonk het uit de wc waarna er nog meer braakgeluiden uit kwamen. Tim werdt steeds witter terwijl hij steeds meer slakken uit spuwde. Hij had gewoon rustig door de gang gelopen met wat vrienden toen er een of ander dom Raafje ervan overtuigd was dat Sawyer iets had dat van hem was, waarna het Raafje een eetslakken spreuk op Sawyer had uitgesproken.
"Gaat het?" vroeg Sasha bezorgd toen ze Tim hoorde braken ze leek het niet raar te vinden dat Tim de meiden wc in was gelopen. "Nee dat hoor je toch." klonk Tim bot voordat hij weer wat slakken uitspuwde. Wat verbaasd bleef Sasha staan en keek even naar het hokje waar Tim in zat, hij zat dan wel niet op slot maar Sasha zou niet het hokje in gaan om dit Zwaddje te helpen. Wat gekwetst door zijn botheid leunde ze tegen de wasbak aan waarna ze even naar de deur keek om te zien over er nog meer mensen kwamen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 23, 2008 17:46:11 GMT 2
'Looking like this, I must be a princess.' De stem was opgewekt en liefjes. De deur ging open en toonde een vrolijk meisje met golvende bruine haren en een jongen die haar teleurgesteld nakeek. KLyra knipoogde naar hem en sloot vervolgens de deur. Ze stapte naar de spiegel toe en bekeek zichzelf, het meisje negerend. 'Wat een su-kel,' lachte ze tegen haar spiegelbeeld, terwijl ze haar kapsel perfectioneerde. Plotseling hoorde ze braakgeluiden en ze trok een walgende gezicht. lekker.. dacht ze en toen het ook nog van een jongen afkomstig bleek te zijn, had ze haar mond al open om er iets van te zeggen. Tot ze de jongen ehrkende.
Haar gezichtsuitdrukking veranderde opslag. De afstand tussen hen was verdwenen en ze zat naast hem op haar knieen, terwijl ze zacht over zijn rug aaide. 'Timmy, wat is er gebeurd?' vroeg ze, inmiddels in de wetenschap dat eht geen braaksel maar slakken waren die uit zijn buik kwamen. Ze stond er neit bij stil dat hij waarschijnlijk neit al te best kon praten en draaide zich om naar het meisje, dat plotseling het waard was om gezien te worden. 'Sta daar neit zo stom. Ga hulp halen. Deze spreuk raakt neit zomaar uitgewerkt. We hebben neit voor neits een zuster hier op school. Kom op, opschieten, of je het zal je bezuren.' Haar stem was dreigend, evenals haar blik, hoewel ze hem bijna direct weer afwendde naar Tim. 'Het komt wel goed. WIl je wat water?' vroeg ze, wetend dat ze klonk als een dom bl;ondje, maar ze wist neit hoe ze hem kon helpen op dit moment.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 23, 2008 18:13:42 GMT 2
Verbaasd keek hij Kyra aan, zijn gezicht zo wit als een spook. "Hey Kyr wat doe jij nou hier?" vroeg hij alsof er niks aan de hand was. Nog een aantal slakken plonsde de wc in voordat Tim zijn blik weer van Kyra af haalde. Hij schaamde zich dood, wat moest ze wel niet van hem denken, hoe vies hij het zelf al niet vond om slakken te voelen opkomen alsof het heel normaal was, wat moest Kyra hier wel niet van vinden. "Een Raafje." kon hij nog net uit brengen voordat hij zich weer tot de wc richte voor de volgende lading slakken. Hij voelde zich echt niet goed, hij had zich al tijden niet meer zo ziek gevoeld als nu.
Verbaasd keek Sasha naar het meisje dat binnen was gekomen en ze had al meteen door dat dit zwadje niet erg vriendelijk was en zo te zien ook nogal arrogant. Toen ze echter zag dat ze de jongen kende en naar hem toe ging was ze van plan geweest om weg te gaan, de jongen had nu tenminste iemand bij hem die hij kende en die voor hem kon zorgen. Maar toen ze echter de opdracht kreeg om de zuster te halen keek ze even naar Kyra waarna ze knikte. Ze hield dan wel niet van Zwaddjes en al hellemaal niet van zwaddjes die haar commandeerde, deze jongen had hulp nodig dus dan zou ze hem helpen. Sne lverliet Sasha de wc en zette het op een rennen richting de ziekenzaal, onderweg passeerde ze een groepje Raafjes die in een deuk lagen. "Zag je zijn gezicht." hoorde Sasha nog achter zich voordat ze de trap op schoot.
Met een kleine glimlach keek hij Kyra aan. "Water zal er nu niet echt in gaan sorry, heb je niks sterkers."grapte hij dan voordat hij zich voor de zoveelste keer naar de wc richtte. "Sorry, wat moet je wel niet van me denken." zei Tim dan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 23, 2008 19:35:17 GMT 2
Kyra streelde zacht over Tims gezicht. 'Sorry,' zei ze wat teneergeslagen,' ik wou dat ik je kon troosten. Of helpen of.. wat dan ook. Voel me zo nutteloos nu. Geen zorgen, raafje komt hier niet mee weg, maar de bestraffing mag jijj uitkiezen. Ik zorg dat mijn broer en zusje wel helpen.' Ze draaide een moment haar blik weg toen hij weer een golf slakken uitbraakte. Ze hield al niet zo van kotsende mensen, maar braaksel was zoveel prettiger dan slakken.. ze rilde en voelde zich misselijk worden, maar wist dat ze het wel binnen zou houden.
Glimalchend gaf ze hem een kus op zijn hoofd. 'Ik zal straks wel wat sterkers zoeken. Wil je wiskey, wodka of jenever? Ik geloof dat we dat wel hebben in de leerlingekamer. Desnoods mix ik iets voor je.' Ze schudde haar hoofd langzaam en ging emt haar vingers door zijn haar, in de hoop zijn last iets te verlichten. Ze moest er neit aand enken hoe ziek hij zich zel neit moest voelen, aangezien ze zelf er al misselijk van werd en zij braakte geen slakken... 'Doe niet zo raar. Alsof dit jouw schuld is.' Ze staarde even naar de muur voor hen en glimlachte. 'Ik denk alleen maar dat je lief bent, en zelfs knap als je kotst. Dat is erg bijzonder. Ik geloof neit dat ik dat ooit eerder heb gezegd, behalve tegen Kelian toen hij over zijn nek was gegaan op een date en vervolgens gedumped.' Ze grinnikte zacht, al was eht natuurlijk helemaal neit grappig. Ze weigerde zijn zijde te verlaten, hoe smerig eht ook was.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 24, 2008 1:50:26 GMT 2
"Nuteloos? Je bent niet nuteloos en je helpt me door hier te zijn, ik had niemand anders nu bij mij gewild, ookal is het geen gezicht." gromde hij kort. Doordat Kyra hem over zijn gezicht streelde kreeg hij weer een klein beetje kleur wat net zo snel weer verdween door een volgende uitbarsting van slakken. Walgend keek hij in de wc en ging bijna echt over zijn nek toen hij de inhoud zag en snel trok hij de wc door om met een schone wc verder te gaan, want hij had niet echt het gevoel dat het snel voorbij zou zijn. "Raafje komt hier inderdaad niet mee weg. Hij en zijn vrienden zullen een lange en vervelende week krijgen als ik ze vind. Daar hoef je Kelian en Kaitlin niet mee lastig te vallen, ik wil ze niet tot last zijn net als dat ik jou niet tot last wil zijn." mompelde Tim, hij mompelde omdat hij dan het rot gevoel in zijn keel en maag even kwijt was. Na nog een paar slakken kwijt te zijn keek hij Kyra weer aan en voelde naast het gevoel van de slakken nu ook wat anders in zijn buik. "Iratiumi, van mijn oom geleerd. Ken je die vloek? Waarschijnlijk niet, mijn oom heeft hem gemaakt, het maakt je zo boos dat je er depresief van raakt en op den duur maakt het je gek. Het kan wel weer genezen worden maar het is toch een minder fijn vloekje." grijnsde Tim dan kort voordat hij zich weer tot de wc richtte. Hij voelde zich echt heel erg ziek. "Geneesbare gekte, noemt mijn oom de vloek ook wel." mompelde hij dan.
Door de kus op zijn hoofd kreeg hij voor de tweede maal weer wat kleur op zijn gezicht maar dit keer bleef het wel wat langer. Hij keek haar weer aan toen hij het gevoel had dat dat kon zonder de kans haar onder te braken, iets wat hij nooit zou willen doen. "Liefje na dit gaan jij en ik eens zorgen dat er geen drank meer in de leerlingenkamer te vinden is. Na dit ben ik daar denk ik wel aan toe." grapte hij zacht terwijl hij haar bleef aankeken. Nadat hij zich weer tot de wc had gericht wreef hij in zijn ogen die behoorlijk prikte door het slijmerige gevoel in zijn keel. "Je bent te lief voor Sawyer." grapte hij vervolgens.
"Arme Kelian, overgeven en dan ook nog gedumpt worden. Nouja hij zal daarna zat meiden nog hebben kunnen vinden. Ik zal de meiden wel niet meer zien als ze dit horen, slakken in je mond hebben gehad zal de dames niet echt aantrekken die een goede zoen willen. Ik denk dat ik mijn tanden maar eerst poets voordat wij het op een zuipen zetten Kyr." grijnsde Tim dan en hij lachte kort naar haar. Waarna hij even in de wc spuwe om wat slijm kwijt te zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Aug 28, 2008 21:10:46 GMT 2
Kyra sloot haar ogen, zodat ze eht niet hoefde te zien en opende haar opgen dankbaar toen hij doorspoelde. Echt lekker had het er niet uitgezien. Ze leunde tegen de muur aan en maakte het zo comfortabel als mogelijk was. Ze was niet van plan hem alleen te laten. Opnieuw streek ze een pluk uit zijn gezicht. Nu moest eth wel lastig voor hem zijn om zulk lang haar te hebben... maar Kyra vond het prachtig. Haar ahrt zou breken als het zou knippen. Ze zou hoe dan ook van hem houden, maar toch zou het anders zijn geweest. Ze alchte zacht en keek hem liefdevol aan, ondanks dat hij opnieuw een lading eruit gooide. 'Maar dat is wat een drieling doet. En geloof me, iemand op zijn numemr zetten is veel leuekr als je emt meer voelt. Als je iemand wil vernederen, dan meot je het met publiek zijn. Daar komen mijn zus en broer goed van pas. Kelian maakt er altijd een mooie scene van en Kaitlin trekt altijd de aandacht. Toe, misgun ze dit plezietrtje niet.' Ze lachte opnieuw zacht, maar bij het noemen van de vleok betrok haar gezicht. 'Sommige vloeken.. moet je niet gebruiken,' fluisterde ze. Zelfs was ze uiteraard niet de beste persoon om dit te zeggenb, aangzein ze onvergevelijke vloeken rondstrooide als zwarte peiten snoepgoed, maar ze moest er neit aan denken dat het.. blijvende schade zou aanbrenge. Het deed er niet toe hoe vaak eht goed ging. Het ging om de keer dat eht fout ging.
Om zijn opmerking moest ze opnieuw lachen. Ze woelde door zijn haren, zacht en met haar nagels, zoals ze vroeger ook bij Kelian deed als die op haar schoot lag. Ze kon neit verkalren waarom hij nu, juist op dit moment, zoveel voor haar betekende. 'We zuipen ons klem om vervolgens.. allemaal dingen te doen waar we npooit spijt vna zullen krijgen,' zei ze grijznend, als wist ze neit zeker of het waar was. Ze wilde alles met hem doen, maar wel nuchter. Genietend van elk moment en elke aanraking. Tiom was geen... De eerste naam die in haar opkwam was Ty, maar Ty was niet zomaar iemand geweest. Zelfs voor een Grigfje... zelfs voor een zwad, had hij veel voor haar betekend. Ze wilde niet meer aan hem denken en verdrong elke gedachte aan hem. Ze glimaclhte opnieuw. 'Sawyer is ook te loeif voor mij. Je maakt me nog bijna echt lief.' Ze knipoogde naar hem.
Kyra lachte en knikte. Het was niet grappig, mar ze kon zichzelf neit tegenhouden. 'Mijn arme lieve Kaykay. Hij deed zo zijn best/. Hij had iets verkeerds gegeten en de hele avond verder nog voergegeven. Ze heeft er wel voor betaald hoor. geloof me. Lele en ik hebben het haar wel laten weten, dat je zo neit met ons broertje omgaat. Ze heeft er spijt van gekregen. Ze zit ook neit mee ropschool.' Ze had het meisje het leifste vermoord, maar Kait vond dat dat niet goed genoeg was en daar was Kyra het mee eens geweest. Soms was haar zy=usje echt slim.
{byyyyytw.... ik ga krista ff vragen of ze eht wel okeej vind dat ik dit in de topic zet.. net als dat van kelin aan bee... o.O}
|
|
|
Post by Krista - on Aug 29, 2008 9:27:42 GMT 2
(ik vindt het prima hoor ) Bridget was de les uitgeglipt in een poging om de lange aantekeningen van Kist te ontwijken. Het maakte haar knettergek, en ze werd er ook nog eens doodmoe van. Nu liep ze vrolijk door de gangen, en had er over na gedacht om te spijbelen. Totdat ze Professor Stronk tegenkwam die haar vragend aan keek. Ze verstijfde en zocht naar woorden, en mompelde dat ze naar de wc moest. Nu moest ze wel, alhoewel het dichtsbijzijnde toilet dat van Jammerende Jenny was. Maar helemaal naar de leerlingenkamer gaan was ook geen optie. Met haar schouder duwde ze de deur open en strompelde naar de spiegel, waar ze haar spiegelbeeld bestudeerde. Sinds vanochtend en nu was er niet echt veel veranderd, behalve dat ze nu wat bozer keek. Dat kwam natuurlijk allemaal door die les. Waarom kon ze Geschiedenis van Toverkunsten niet laten vallen? Het was gewoon te oneerlijk. De stemmen van de andere aanwezigen had ze niet gehoord, maar nu vielen ze haar op. Ze draaide zich om en staarde naar het achterhoofd van Kyra, met een hol gevoel in haar maag. Meestal deden de dreigingen van Zwadderaars haar niks, maar ze wou niet alleen zijn met Kyra en Tim. Langzaam deed ze een paar passen achteruit totdat het porselein van de wasbak tegen haar rug aan duwde.
|
|
|
Post by Ridje on Aug 29, 2008 14:26:15 GMT 2
Met een grijns keek hij haar aan en knikte dan. "Ok, ok het is al goed. Als ik ze er niet mee lastig val mogen ze best hem vervloeken ofzo. Maar je hebt wel gelijk, publiekelijke vernedering is beter dan wat ik van plan was." lachte hij kort en hij keek Kyra kort aan. Zijn keel voelde al wat minder erg aan en hij voelde zijn kleur al weer wat terug komen ookal was het zeker nog niet voorbij. Hij nam aan dat Kyra de reden was van de kleur die hij terug kreeg, want de slakken waren nog zeer zeker niet allemaal weg. Het duurde dan ook niet lang of hij moest zich weer tot de wc richtte.
Toen hij weer overeind kwam en naar Kyra keek keek hij wat verbaasd. 'sommige vloeken' dacht hij verbaasd, sinds wanneer zat Kyra daarmee? Hij wist niet beter dan dat Kyra elke vloek goed vond als het maar erg was. Hij vergat haar woorden echter al snel toen ze door zijn haar woelde. Hij glimlachte en keek haar aan. Ze maakte weer dat gevoel bij hem los wat hij elke keer had als hij haar zag. Alleen nu had hij het gevoel alsof hij er bij kon overgeven, wat natuurlijk niet door haar kwam maar door de slakken. "Waar we nooit spijt van krijgen? Ok dat is wel leuk maar toverschaken doen we niet, ookal smeek je me. Ik ga niet toverschaken als we lam zijn." grapte Tim dan bij gebrek aan andere woorden.
"Echt lief? Ik hoop het niet, ik wil geen lieve Kyr ik wil de duivelse die ik al jaren ken." grijnsde hij dan. Hij meende het en toch ook weer niet. Hij hield van haar zoals ze was maar zo lief als ze kon zijn vond hij ook zeker geen nadeel. Hij hoorde de deur dichtslaan en hoorde nog iemand de die de wc's in was gekomen en even keek hij naar Kyra om te zien of zij het ook had gehoord en of zij mischien zag wie het was. Hij kon zich echt niet omdraaien.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 7, 2008 13:39:28 GMT 2
Kyra lacvhte, hard en oprecht, zoals eigenlijk alleen Tim dat kon laten gebeuren. Grijnzend liet ze haar hoofd op zijn rug zakken. 'Verdomme, je hebt me door. Nou goed, dan doen we dat wel een andere keer. Ik had je nog wel willen verslaan. Ik ben een kampioen in toverschaken.' Heel eerlijk, had ze nog nooit zelfs maar gekeken. Dat waren dingen haar niet interesseerden. Maar meespelen kon geen kwaad. Ze gaf een kus in zijn nek, voor ze weer opkeek en plotseling Bridget zag staan. Haar gezicht vertrok van gelukkig, naar verbijsterd, vervoglens naar geergerd en toen naar vermaakt. 'Hey, een speeltje. Kijk, Tim. Je krijgt vermaak tijdens eht kotsen. Als jij hier blijft zitten '-niet alsof hij iets anders kon-' dan kan je toekijken hoe ik ons verwaande monstertje op haar plek zetten. Ik geloof dat ze neit beseft dat deze wc voor mooie en eervolle heksen is, en dat haar soort dus maar een adnere plek meot zoeken.' Ze stond elegant op en nam haar toverstak uit haar broekzak.
Ze draaide haar hoofd nog een keertje om naar Tim en grinnikte. 'Lief? Ik zal je laten zien dat de duivelse Kyra nooit zal verdwijenn. Ik ben leif voor je, maar je zal eens zien wat ik nog meer voor je doe.' Toen ze zich weer tot Bridget richtte, een stap in haar richtin zettend, zei ze: 'Je hebt nog een kans om te vertrekken. het laatste wat hij wil is jouw gezicht zien. Hij is al neit zo lekker. Op deze manier houdt hij nooit meer op met kotsen. Dus als je weg wil gaan... dan scheelt me dat weer tijd. Dan zal ik je namelijk zelf meoten verdwijeren en daarvoor krijg ik vast weer problemen. het schijnt namelijk dat je een emde student niet mag verminken.' Ze glimalchte leifjes, maar haar ogen schitterden van vermaak. Ze meende el;k woord en zou ook neit twijfelen.
|
|
|
Post by Krista - on Sept 8, 2008 9:40:29 GMT 2
Even twijfelde ze. Ze kon, zoals Kyra al had opgemerkt, twee dingen doen. Of heel hard wegrennen, of dapper en stoer doen en blijven staan. Haar voorkeur ging onbewust uit naar de tweede optie, alhoewel dat iets was wat ze nooit zou toegeven. Ze streek over haar haar terwijl ze even een blik op Tim en de slakken wierp, en trok een vies gezicht. Het zag er gewoon erg ranzig uit. Een probleem doemde opeens op in haargdachtes. Ze nam aan dat Kyra best, als ze zich omdraaide en wegliep, een spreuk op haar uit kon proberen. Dat was typisch iets voor zwadderaars, lekker laf. Vervloekt worden terwijl ze het helemaal niet zag gebeuren, leek haar geen goede optie. Dus bleef ze staan. "Wat?" zei ze op een schijnheilig toontje en keek onschuldig richting Kyra en Tim. "Sorry hoor, dat ik je aan het kotsen heb gemaakt" ze rolde met haar ogen "Alhoewel we niet wetenwie de echte aanstichters zijn". Ze grijnsde even, maar volgde nauwlettend alle bewegingen van Kyra. "Het spijt me ook dat ik jullie heb gestoord. Nooit geweten dat de meisjeswc zo'n romantisch plekje voor stelletjes kon zijn. Maar ja, met jullie weetje het nooit". Ze had meteen spijt van wat ze had gezegd, en hoopte ook dat haar redder achter de wasbakken vandaan kwam springen. Joey, of Josh bijvoorbeeld. Het liefste Josh..
|
|