|
Post by melien on Jan 20, 2008 20:09:23 GMT 2
bedoelen jullie nou die gratis char offeh...??
heb je laatst nog een leuke film gezien kyr??
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 20, 2008 20:09:31 GMT 2
Dat probleem heb ik ook Kyr ^^ -kijkt boos naar de reservering van Ashton Kutcher-
Es, ik heb nog niemand er over gehoord ^^ En daar zouden ze toch wel iets over zeggen? o.O
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 20, 2008 20:10:40 GMT 2
Jah, lol -heeft de mededeling nog even overgelezen- Daar staat het inderdaad even in genoemd ^^
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 20, 2008 20:10:45 GMT 2
Ik heb geen flauw idee wat die verassing moet wezen --"
Overigs.. mag je ook een geen pb? Want ik vindt het onzin als er ontzettend veel pb's al bezet zijn dat je alsnog een pb moet vinden ookal vindt je die niet leuk. Er zijn vrij weinig leuke pb's over vindt ik.
|
|
|
Post by admin. on Jan 20, 2008 20:10:50 GMT 2
Dat probleem heb ik ook Kyr ^^ -kijkt boos naar de reservering van Ashton Kutcher- Es, ik heb nog niemand er over gehoord ^^ En daar zouden ze toch wel iets over zeggen? o.O -pookt berichtje boven Aline van Melien- Wat zei je?
|
|
|
Post by admin. on Jan 20, 2008 20:11:38 GMT 2
Ik heb geen flauw idee wat die verassing moet wezen --" Overigs.. mag je ook een geen pb? Want ik vindt het onzin als er ontzettend veel pb's al bezet zijn dat je alsnog een pb moet vinden ookal vindt je die niet leuk. Er zijn vrij weinig leuke pb's over vindt ik. www.teenidols4you.com/ is erg effectief
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 20, 2008 20:11:46 GMT 2
heb je laatst nog een leuke film gezien kyr??
---
Helaas niet, Alfa dog is een doodsaai film van een ontvoering maar het gaat om drugs en s... Daarna heb ik nog Peter pan gekeken op tv, die is wel leuk en verder nog wat japanse actiefilms die gisteren op tv waren
|
|
|
Post by melien on Jan 20, 2008 20:12:32 GMT 2
kun je daar geen leuke pb uithalen??
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 20, 2008 20:13:26 GMT 2
Allang gekeken, helaas niet echt.
Dan maar een japanse/koreaanse of het leuk ish of niet. Daarmee bedoel ik dat het me niet interesseerd wat jullie daarvan vinden.
|
|
|
Post by admin. on Jan 20, 2008 20:14:48 GMT 2
Allang gekeken, helaas niet echt. Dan maar een japanse/koreaanse of het leuk ish of niet. Daarmee bedoel ik dat het me niet interesseerd wat jullie daarvan vinden. Gaat dit over PBs? Bij een PB maakt het totaal niet uit wat een ander er van vindt, het gaat om jezelf... En buitenlandse chars moeten er toch ook zijn?
|
|