|
Post by CherryOnTop on Mar 22, 2008 16:37:16 GMT 2
Ik vindt het leuk om Tom en Bill ruzie te laten maken XD In het echte leven is Tom te overbezorgt voor Bill en dan maken ze haast geen ruzie XD
|
|
|
Post by Madjic on Apr 2, 2008 21:33:39 GMT 2
FF over de mail.
Weet je, ik zou best hier willen door rpen hoor. Het probleem is enkel dat de mensen waar meer ik rp alleen, op Melletje na, niet meer actief zijn. Namelijk: Jes, Green, Mars en Tijgertje. Dus ik kan gewoon niets.
|
|
|
Post by melien on Apr 3, 2008 9:28:09 GMT 2
melletje? okkeeeeeeej..... ik lees hier steeds vagere variaties op mijn naam XD
|
|
|
Post by robin on Apr 3, 2008 14:31:10 GMT 2
Zoals altijd, kan mijn leven niet meer zonder RPG Ik probeer het opnieuw, met Litha <3 hopelijk krijgt ze weer een plekje. Al moet ik wel alles weer even doorlezen en gewoon weer beginnen..
Litha is terug van vakansie.. ik verzin wel wat voor haar lang weggeweest heid.. Opgelosten? gesticht in? xD ouders.. het komt wel goed
Kusjes, Robin. Dan wordt ik weer een actieve RPG-er! xD *wilt ook haar eigen plotten* gheghe >=P
|
|
|
Post by admin. on Apr 3, 2008 16:02:41 GMT 2
FF over de mail. Weet je, ik zou best hier willen door rpen hoor. Het probleem is enkel dat de mensen waar meer ik rp alleen, op Melletje na, niet meer actief zijn. Namelijk: Jes, Green, Mars en Tijgertje. Dus ik kan gewoon niets. het enige wat ik kan zeggen: verleg je grenzen! Maak een aantal topics aan, en voor je het weet ben je al weer aan het RP'en. Haaaj Robin =) Geef dat plottending een momentje, want door de veranderingen wordt er hoogstwaarschijnlijk nog meer aangepast Vergeet alleen niet Litha even op te geven bij de lijsten waar ze uit is gehaald, als PBs (weet ik niet zeker, hoor :S )
|
|
|
Post by Madjic on Apr 3, 2008 18:02:30 GMT 2
Ja eigenlijk wilde ik toestemming vragen om je de bijnaam Belletje te geven Ja tuut, dat heb ik wel vaker gedaan en dan komt er niemand. En nu alleen maar omdat ze niets te doen hebben.
|
|
|
Post by admin. on Apr 3, 2008 18:07:27 GMT 2
Ja tuut, dat heb ik wel vaker gedaan en dan komt er niemand. En nu alleen maar omdat ze niets te doen hebben. Dan is het je eigen keuze. Daar kunnen we niets aan doen
|
|
|
Post by Madjic on Apr 4, 2008 23:46:08 GMT 2
Ikke een gemaakt
|
|
|
Post by robin on Apr 5, 2008 0:01:11 GMT 2
Whoot het is middernacht xD Stil-,verlaten-,aleen ouders kunnen boven komen n krijg ik ruzie xD
|
|
|
Post by robin on Apr 6, 2008 0:24:42 GMT 2
Trouwens ff tussen door, zou ik een stuk verleden mogen toevoegen bij litha en haar karakter mogen aanpassen. Ze is tenslotte weg geweest op haar ''vakansie'' maar-, en ze is wat verandert.
Kyu
|
|