|
Post by lilya on Nov 28, 2008 12:26:44 GMT 2
Ok, er is op PBS [proboards support] een code te vinden waardoor je onder een account meerdere namen kunt zetten, wat dus een utikomst zou zijn hier, dan is het bij een post in een keer duidelijk met welke character 'ie gemaakt is.
Een prima idee, dacht ik zo.
Ik kan de code zo snel niet vinden, maar ik zal proberen hem vanavond in ieder geval gevonen te hebben.
|
|
|
Post by admin. on Nov 28, 2008 17:24:19 GMT 2
ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar dat wat ik begrijp zou heel handig zijn =] als je de code hebt kan ik hete evntjes uitproberen
|
|
|
Post by lilya on Nov 28, 2008 17:46:27 GMT 2
GEVONDEN! GEVONDEN!
Op deze link!
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2008 19:01:35 GMT 2
Niet gemeen bedoelt, maar is dit nodig? Ik heb nog nooit last gehad dat ik niet wist welke chars er in de topic zijn...
|
|
|
Post by melien on Nov 28, 2008 19:15:57 GMT 2
Sorry, maar ik ga me wel bij roos aansluiten. Ik ken niemand die hier rp't die niet weet welke chars in een topic zitten als ze er zelf mee bezig zijn. En dat is nu eenmaal waar het om gaat. Mensen die het willen lezen kunnen hebben het ook snel genoeg door. En wat wil je dan doen met de topics waar meerdere chars per rp'er inzitten?? In mijn ogen is het gewoon grote onzin, maar dat zal dan denk ik wel aan mij liggen.
|
|
|
Post by lilya on Nov 28, 2008 20:05:14 GMT 2
Mij klinkt het logisch in de oren. Ik kom van sites waar je gewoon een account per character hebt, dus is het makkelijk te zien en te laten zien om welke char het gaat. Ook een makkelijkere manier om een outfit die een character aan heeft, imho.
En hoe het zou gaan met threads waar meer chars per persoon inzitten? Per post wisselen van character? Klinkt mij in ieder geval logisch in de oren.
|
|
|
Post by melien on Nov 28, 2008 20:13:58 GMT 2
uhm.. als je per post gaat wisselen van chars zul je heel snel krijgen dat mensen meerdere posts achter elkaar maken en zoiets heet hier spammen.....
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2008 21:28:33 GMT 2
Waaa dat is wel heel frustrerend o.O Dan zou ik freacking 10 account hebben! dan kan ik dus nooit gewoon ff al me chars in een post kunnen zetten... veel te vervelend. Seriously, Zeester, Lolly, you better not do this here!
|
|
|
Post by melien on Nov 28, 2008 21:50:03 GMT 2
Als dit gaat gebeuren lijkt h2 ineens wel heel erg op PMA. De reden dat ik dat soort forums vermijd? Voor elke char een ander account is onpraktisch, lastig en k-u-t. Dus: als het doorgezet wordt ben ik weg. Sorry, maar in zoiets heb ik geen zin. H2 is prima zoals het is.
|
|
|
Post by Ridje on Nov 28, 2008 22:03:14 GMT 2
Ik ben het met Roos en Melien eens. Ik vind niet dat dit nodig is. dan is het bij een post in een keer duidelijk met welke character 'ie gemaakt is.
Ik snap niet wat er onduidelijk is hoor. Als het niet in de titel staat wie de maker van een topic erin doet dan is het wel te vinden in de tekst. En voor degeen die reageert in topics zal het zeker ook wel duidelijk worden wie er gebruikt wordt. Ik ga niet meerdere accounts maken voor mijn chars gezien dat juist een rotzooitje wordt. Als ik dan in een topic wil reageren met 3 van mijn chars moet ik eerst op 3 verschillende acc inloggen. Dat vind ik onpraktisch. En mocht het nou wel voorkomen dat er in een topic geen naam voorkomt niet in de titel en niet in de tekst dan lijkt het mij juist een uitdaging voor je eigen chars om uit te zoeken wie er in het topic zit toch? En als je het zo graag zou willen weten hebben we nog de Private messages. En banners zijn volgens mij de perfecte methode om te laten zien wie je chars zijn.
|
|