|
Post by Merel on Dec 1, 2008 20:40:36 GMT 2
Jennice Fortein
|
|
|
Post by Krista - on Dec 1, 2008 20:48:46 GMT 2
Verveeld strompelde hij voor zich uit maar zijn humeur leek op te klaren toen hij Jennice zag. Hij was al de hele dag, eigenlijk de week al chagerijnig geweest en leek iedereen gewoon af te katten. Dat kwam waarschijnlijk omdat Joanna van school was gegaan. Hoe erg hij het ook vond, hij moest wel verder gaan. En dat loste hij op door ontzettend met ieder meisje dat hij tegenkwam te flirten. Hoewel: de leuke waren al bezet en de minder leuke waren zo onder de indruk van zijn plotselinge verschijning dat er geen woord meer uit kwam. Maar dan was Bridget er ook nog, maar die moest voetballen. Tot hij Jennice zag.
Hij grijnsde breed en liep op haar af, terwijl hij zijn ogen even lichtjes opensperde bij het zien van haar outfit. "Gewaagd hoor" mompelde hij, meer tegen zichzelf en lachtte naar haar "Hee, zie ik jou weer eens". Soepel gleed zijn hand over haar nek en hij gaf haar een soort van vreemde knuffel, waarna hij haar weer losliet.
|
|
|
Post by Merel on Dec 1, 2008 20:55:56 GMT 2
[/b] sprak ze naar waarheid. Ze gaf hem een snelle maar vurige kus. "En hoe is het met m'n schat?" vroeg ze met een lieve knipoog. Vervolgens deed ze haar mp3 uit en stopte deze weg. Met een hand ging ze door haar rode haren en trok ze haar shirt wat recht. Aan de bovenkant werd het zo wel wat bloot, maar dat boeide haar niet, en ze had niet het gevoel dat het Eric echt iets boeide, in een bepaalde zin dan.[/ul]
|
|
|
Post by Krista - on Dec 1, 2008 22:12:34 GMT 2
Hij grijnsde en wuifde de complimenten weg met een vaag handgebaar, en trok zijn wenkbrauwen even op "Je weet zelf. Tuurlijk heb je me gemist, wie mist zo'n geweldige jongen als mij nou niet". Oke, het klonk lichtelijk arrogant, heel erg zelfs, maar hij was Eric niet als het hem helemaal niks kon schelen. Toen ze vroeg hoe het met hem ging vertrok zijn gezicht lichtjes. Om het over Joanna te hebben vond hij nu niet echt leuk. Tegen Devon had hij verkondigd dat het héle gedoe een moment van zwakte was geweest. "Prima hoor" bromde hij en plukte aan Jennice's haar, wierp een blik op haar decoleté maar keek dan weer naar haar hoofd. "Leuk kleurtje, dat rood. Weer eens wat anders" zei hij, in een poging het op een ander onderwerp te gooien.
|
|
|
Post by Merel on Jan 4, 2009 23:28:03 GMT 2
Bij de eerste opmerking van Eric moest Jennice nadenken. Al was haar haar niet meer blond, zo dom was ze nogsteeds -in zekere zin-. Ze keek nog even bedenkelijk voordat ze antwoord gaf. "Ik denk... Nee iederéén moet zo'n lekker ding toch missen?' flirte ze met een knipoog. In eerste instantie wou ze ook meteen reageren op 'prima hoor', maar toen Eric over haar haarkleur begon was ze toch al behóórlijk snel afgeleid. "Vind je het leuk? Helemaal super! Ja ik dacht inderdaar zo af en toe is wel leuk nietwaar? Om nou altijd maar hetzelfde te zijn begin na een tijdje óók iedereen te vervelen.. Dus vandaar! En ik was op dat moment in een.. Tja liefdes bui denk ik zo," giegelde ze terwijl ze ook even met een plukje haar speelde.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 4, 2009 23:32:30 GMT 2
"Je weet zelf" antwoorde hij waarbij hij zijn wenkbrauwen lichtjes optrok en scheef naar haar glimlachtte. Oude versiertruc, deed het nog steeds erg goed bij de dames. Dus waarom zou hij die in hémelsnaam opgeven? Het werkte. Als het werkte was het goed. Hij deed een paar passen naar haar toe zodat hij bijna tegen haar aanstond en grinnikte even vrolijk. "Een liefdesbui.." mompelde hij terwjil hij zijn hand uitstak en een lok haarachter haar oor friemelde. "Jennice, mop." - hij besloot het maar direct te zeggen - "Ben je nogvrij voor het nieuwjaarsgebeuren?"
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2009 11:20:31 GMT 2
Jennice dacht even na, maar grijnsde toen. "Waarom wil je dat weten schat?" vroeg ze eerst plagend en keek hem aan. Nu deed zij een stapje in zijn richting zodat ze letterlijk tegen elkaar aan stonden. Ze sloeg zijn armen om hem heen. "Laat ik het anders zeggen.. Voor jou ben ik zeker weten vrij," zei ze al knipogend. Ze keek hem aan, wachtend op zijn antwoord. Al hád ze zo'n gevoel dat ze al wist wat hij ging antwoorden. Tja, ze kende hem daar waarschijnlijk net íets te goed voor.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2009 18:10:58 GMT 2
"Top" zei hij met een brede grijns en knipoogde even naar haar. "Dan haal ik je op". Hiermee vond hij ookweer dat dit onderwerp afgesloten was. Typisch Eric. Aan dingen maakte hij gewoon niet al te veel woorden vuil. Zo was hij niet. Daarbij, Jennice snapte het wel, ze was niet zo dom als ze zich soms voordeed. Anders zou ze niet in Ravenklauw zitten. Tenminste, dat was zijn theorie. En hij viel wel op domme meisjes. Die zeurden tenminste niet zo veel.
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2009 19:04:40 GMT 2
[/b] grijnsde ze. Dit deed ze terwijl ze aan het shirt van Eric liep te frumelen. Ze kon niet van hem afblijven, daar was hij gewoon té leuk voor. "Trouwens, heb je vandaag verder nog plannen?" vroeg ze, omdat ze zich eigenlijk verveelde, en Eric in haar ogen super goed gezelschap was. Anders zou ze nog iets anders moeten verzinnen, maar als hij wou leek dit wel goed. Dat scheelde trouwens ook weer wat lessen, bedacht ze zich.[/ul]
|
|
|
Post by Krista - on Jan 6, 2009 21:55:05 GMT 2
Eric liet het haar begoon. Naar zijn mening was het geen misdaad als Jennice aan hem zat. In tegendeel zelfs. Alsof ze hem daarmee ook had uitgenodigd stak hij zijn hand uit en raakte even haar schouder aan, terwijl hij deed alsof hij naar haar luisterde. De woorden kwamen maar vaag binnen, maar net duidelijk genoeg om er ook een normaal antwoord op te geven. Hij fronsde zijn wenkbrauwen "Hoezo meid, wat wil je doen dan?". Hij keek haar geïnteresseerd aan en glimlachtte dan. Zijn scheve grijns, die hij alleen voor speciale gelegenheden bewaarde.
|
|