|
Post by Lisa .. on Nov 27, 2007 18:28:51 GMT 2
Naam: Evy Lilly Pearl PB: Avril Lavigne Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Relatie:Back off ! [vijand] Bring it on.. [ruzie] Sorry what did you say [Irritatie] Verleden: Als er een persoon hier op deze school is die echt iedere keer dat ik alleen al haar naam hoor me irriteert, is zij het wel. Wat is dat een onbegrijpelijk mens. Een of andere idioot die zich Sneep noemt heeft me ooit met Toverdranken bij haar gezet en sinds die ene keer kan ik haar echt niet meer zien. Die sfeer om haar heen beviel me al niet, sowieso dat je samen met een Zwadderaar moet werken verpest al heel wat. En daarbij stootte zij de ketel om en kreeg ik, natuurlijk, de schuld. Dus, zo stom als ik was viel ik ontzettend tegen haar uit en was vergeten dat we in een lokaal waren met Sneep erbij. Na heel wat uurtjes strafwerk is zij echt iemand die ik niet kan luchten. En daarbij, al die verhalen over haar maken het er echt niet beter op. Toekomst: Die is er kortgezegd niet. Of ik kan haar persoonlijk eens een keer terugpakken.
|
|
|
Post by robin on Nov 27, 2007 18:38:48 GMT 2
Evil hoor, added
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 21:00:37 GMT 2
Naam: Julie Lestranges PB: Elize Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Relatie: So, that was you? [Ooit gezien] Verleden: Een vage herrinering aan een meisje wiens haar donkerder was dan het hare. Ze was een jaartje jonger. Was het een vriendinnetje? Ik heb geen idee. Ik zie haar weleens rondlopen en voel dan dat mijn herrineringen aan vroeger zich opdringen, maar ik heb ze opgesloten, achter slot en grendel. Wie weet wat ik ontdek als ik het me zo herrinneren... Toekomst: Misschien ooit eens familie, zoals ik nooit had....
Naam: Draconic Malfoy PB: Nick Carter Leeftijd: 18 Afdeling: Zwaderich Relatie: Like the old days? [vriend van vroeger] Verleden: Samen spelen in de tuin, met Terry, Chloë en Litha. Hoe kon ik haar vergeten zijn? Ze was altijd zo lief... Zo heerlijk gemeen en toch zo schattig. Ik vond haar geweldig. Ze was dan ook erg rusig tegen mij. Ze had ook niks anders moeten proberen... Toekomst: Misschien zelfs nog een betere vriendschap dan vroeger.
Naam: Terry Black PB: Christina Aguilera Leeftijd: 18 Afdeling: Griffoendor Relatie: Friends? don't make me laugh [waren vrienden, nu vijanden] Verleden: *schopt* stom kind. Vroeger waren we vrienden, maar dat was wel heel erg lang geleden, voor al die familie drama's begonnen. Ik heb nu met al die Zwads ruzie, en zij is geen uitzondering! Allemaal gestoord en slecht. Ze rotte maar lekker op. Wat mij betreft is eht geen familie... Toekomst: Geen. Ze mogen dood vallen, allemaal.
|
|
|
Post by robin on Nov 27, 2007 21:38:10 GMT 2
oe, allemaal zwarts? gezellig. Added!
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 27, 2007 21:49:22 GMT 2
Naam: Livi Delian PB: Anastacia Newkirk Leeftijd: 16 jaar Afdeling: Zwadderich Relatie: Sorry what did you say [Irritatie] We will always be best friends! [beste vriend] Verleden: Juist, ik ken Litha al sinds ons eerste jaar op zweinstein. Ze probeerde een vriendschapsband met me op te krikken maar daar had ik dus echt geen zin in. Ze zat me (zit ze nog steeds trouwens) achterna en denkt dat ik haar beste vriendin ben, no way. Ik doe sinds kort gewoon ook alsof ik haar -een van haar- beste vriendinnen ben want ze kan me nog wel eens van pas komen, als ik geen zin heb in huiswerk ofzo. Dan vraag ik Litha wel ofzo. Want ik heb ook weer geen zin om een van mijn vrienden met huiswerk dat ze zelf ook al hebben gemaakt dood te gooien. Eerlijk gezegd vind ik Litha gewoon een kneusje die zelf geen vrienden en vriendinnen kan vinden. Nou sorry hoor maar dan moet je niet bij mij wezen. Ookal denkt ze dat ik haar beste vriendin ben kan ik haar nog zo veel afkatten als ik wil. En ze doet NIKS terug! Ze is waarschijnlijk gewoon bang om me kwijt te raken als haar 'vriendin' ofzo. Toekomst: Waarschijnlijk blijft Litha nog wel achter me aan lopen, Litha denkt dat Livi haar beste vriendin is maar dat is ze absoluut niet. Ze gebruikt haar gewoon voor vuile klusjes bijvoorbeeld huiswerk, of haar eigen strafwerk dat ze bij iemand is opgelopen. Ze hobbelt wat met me mee en ik irriteer me mateloos aan dat kind. Om de twee seconden vraagt ze wel wat of maakt ze een opmerking en soms heb ik er genoeg van en begin ik haar gewoon af te katten dat ze gewoon een keer haar bek moet houden; en dan begint ze te huilen. Wie weet, ik hoop dat ik haar nog een keer aan het huilen maak, dat is grappig.
|
|
|
Post by robin on Nov 27, 2007 21:55:15 GMT 2
Tuurlijk-- misbruik me maar weer
Added. Plot later terug, heb nog maar 2 minuten internet.
|
|
|
Post by robin on Apr 16, 2008 19:54:50 GMT 2
update Verschillende characters zijn eruit, omdat ze ''poef'' verdwenen waren.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 17, 2008 17:33:56 GMT 2
Naam: Zedoric Daniëls PB: Seth Green Leeftijd: 17 Afdeling: Zwadderig Relatie: So where like? friends [vriend] Your more then a simple friend [vrienden, mischien meer] Verleden: Een zwadderaar hoort een Zwadderaar te kennen he? Plus dat Mack haar aanvloog toen hij haar voor het eerst zag, volgens mij dacht hij dat ze een koekje had. Hoe dan ook, als Mack iemand mag, mag ik diegene ook. Alleen jammer dat Mack soms niet bij haar weg te slaan is... Weet hij meer dan ik? Toekomst: Ik weet niet, het is toch... anders. Teneerste is Mack veel... aanhalender dan bij mij of wie dan ook en meestal zijn mijn emoties en gevoelens met de zijne gelinkt. Kan het zijn...
|
|
|
Post by robin on Apr 25, 2008 1:08:37 GMT 2
Geadded ;D
|
|
|
Post by joyce on Apr 27, 2008 18:05:42 GMT 2
.x. Naam: Niki Selena Naunet PB: Dakota Rose Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderig Relatie: We will always be best friends! [beste vriend] Verleden: Niki en litha zitten al sinds het begin samen in de zwadjes afdeling. Hierdoor zijn ze in contact gekomen met mekaar en zijn ze tamelijk goede, nouwja.. ZEER goede vriendinnen geworden. Vanaf het eerste moment was er gewoon een 'klik' geweest. Ze vertrouwen mekaar als de beste en vertellen mekaar elkaars geheimen -bijna- altijd. Toekomst: Niki says: who knows what's gonna happen? hehe.. WE FRIENDJES ARE FOREFER ! I DO LIKE U.. WE HAVE SOW MUCH FUNn TOgHETHER NIKI ENT LITHA FOREFER <<33[color=White] [center][img]http://icons.iconator.com/802/ICONATOR_19c93f6136461e238878e4deda1bee33.png[/img].x.[img]http://i195.photobucket.com/albums/z72/ThexBrokenxDoll/117788466510838.jpg[/img][/center] [b]Naam:[/b] Niki Selena Naunet [b]PB:[/b] Dakota Rose [b]Leeftijd:[/b] 16 [b]Afdeling:[/b] Zwadderig [b]Relatie:[/b] We will always be best friends! [beste vriend] [b]Verleden:[/b] Niki en litha zitten al sinds het begin samen in de zwadjes afdeling. Hierdoor zijn ze in contact gekomen met mekaar en zijn ze tamelijk goede, nouwja.. ZEER goede vriendinnen geworden. Vanaf het eerste moment was er gewoon een 'klik' geweest. Ze vertrouwen mekaar als de beste en vertellen mekaar elkaars geheimen -bijna- altijd. [b]Toekomst:[/b] [color=Deeppink][u]Niki says:[/u][/color] who knows what's gonna happen? hehe.. WE FRIENDJES ARE FOREFER ! I DO LIKE U.. WE HAVE SOW MUCH FUNn TOgHETHER :D NIKI ENT LITHA FOREFER <<33[/color] (ik weet dat er spellingsfouten inzitten, is expres gedaan )
|
|