|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 20:30:45 GMT 2
Scarlett liep relaxt door de gang. Ze had alle tijd en voelde zich relaxt. Ze deed haar tas wat beter op haar schouder en struinde verder door de gang. Ze had geen enkel probleem met school vandaag. Dat kon ook bijna niet anders, ze had maar 2 lesuren gehad. Ze was fit en fruitig en klaar om mensen te pesten.
|
|
|
Post by admin. on Jan 29, 2008 15:50:11 GMT 2
`And when the sun shines bright, the rain won't fall down. Just as love at first sight, those people just might believe.`
Met een glimlach sloeg ze nog enkele accoorden aan en vervolgde het nummer. Haar gitaartas stond achter haar, maar erg goed zag hij er niet meer uit. Sinds Kélian er een scheur in had gemaakt was hij zo - Reparo was niet Cleo's beste spreuk. Even stopte ze met spelen, veegde een pluk haar achter haar oor en ging verder, alsof ze nooit gestopt was. [/size]
|
|
|
Post by johanneke on Jan 29, 2008 20:06:52 GMT 2
Scarlett liep de hoek om en hoorde ineens een gitaar. Ze hopste weer achter de hoek en keek wie het was. Het was Cleo. Joepie! weer iemand te pesten dacht Scarlett. Ze liep langzaam en met een gemene blik op haar af. ''Zeg Cleo'tje, ben je weer aan het spelen?'' vroeg Scarlett met een über gemene blik op haar gezicht.
|
|
|
Post by admin. on Jan 29, 2008 20:10:21 GMT 2
Alsof er niemand was die haar aansprak speelde Cleo verder. Misschien, als ze niet direct de stem van haar stiefzuster had herkend, had ze even opgekeken, maar Scarlett vond ze de moeite niet waard. Zwijgend begon ze een ander nummer, dat ze diezelfde middag nog had geschreven.
`I couldn't reach the distance 'cause it was to far away, but now I can, touch the sky without a - Nee.` Geïrriteerd schudde ze haar hoofd, legde haar hand op de snaren om een stilte te verwekken en richtte haar blik op de vloer, nadenkend over een betere tekst. [/size]
|
|
|
Post by johanneke on Jan 29, 2008 20:16:21 GMT 2
Scarlett keek haar schamper aan en snoof even. Wat zong ze weer vreselijke liedjes! Ze liep naar haar toe en pakte snel de gitaartas. ''Oeh..wat hebben we hier? Wel een beetje lelijk ding hé Cleo? Moet je niet eens een nieuwe kopen?'' zei Scarlett pesterig, terwijl ze aan de tas zat te prutsen.
|
|
|
Post by admin. on Jan 29, 2008 20:22:31 GMT 2
`Je weet best wel dat ik het red met zo'n tas. Dat jij alles moet hebben wat je hebben wilt, betekend niet dat ik dat ook wil. Ik betaal het zelf wel, peuter jij dat geld maar van Cole los.` dacht Cleo geïrriteerd. Zelf wist ze dat Scarlett's opmerkingen haar niets deden, dat - zélfs als ze zou beweren dat haar stem verschrikkelijk was - ze niet zou beginnen te twijfelen over haar talenten, en dat ze met magie Scarlett kón overwinnen als ze wou. Ze had het zelf dan wel niet altijd door, maar ze had flink wat hersens.
`As the world broke into a million pieces, would a heart -` Opnieu schudde ze haar hoofd, op zoek naar een betere tekst. [/size]
|
|
|
Post by johanneke on Jan 29, 2008 20:24:42 GMT 2
''Misschien moet je je vriendje maar even vragen een nieuwe voor je te kopen. Oh ja, da's waar: die heb je niet!'' zei Scarlett vals. En ze glimlachte even gemeen naar haar. Scarlett viel veel meer in de smaak bij jongens dan Cleo.
|
|
|
Post by admin. on Jan 29, 2008 20:27:47 GMT 2
Cleo negeerde Scarlett nog steeds en begon een andere melodie te spelen. Ach, ze had dan wel geen vriendje, maar ze gaf ook geen moer om jongens. Scarlett mocht misschien denken dat dat kwam doordat Cleo `een misbaksel` was, maar Cleo wist wel beter. Angst voor liefde hield niet bepaald bij jongens, en al helemaal niet als ze dan oook nog niemand vertrouwde en overal bot op antwoordde.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 29, 2008 20:36:13 GMT 2
Scarlett voelde woede in haar opkomen. Ze leek Cleo niet op de kast te kunnen krijgen. Wel jammer. Meestal lukte het wel. Ze besloot een stapje verder te gaan. ''Wat zou het toch zonde zijn als die gitaar stuk zou gaan hé?!'' zei ze onschuldig. Ze ging met haar sleutel over het hout van de gitaar en er klonk een krassend geluid. ''Oeps, had ik mijn sleutels nog in mijn hand?'' zei scarlett onschuldig.
|
|
|
Post by admin. on Jan 29, 2008 20:38:56 GMT 2
`Alsof je dat niet doorhad, kreng` Geïrriteerd trok Cleo haar gitaar iets weg, keek schuin naar de diepe kras op haar gitaar en speelde verder. De kras was te diep om te zorgen dat het geluid helemaal helder was. `Verdomme!` Ze slikte even moeizaam, legde haar hand op de snaren en trok haar toverstok, om vervolgens `reparo` te mompelen. [/size]
|
|