|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 17:57:08 GMT 2
Teddy keek naar de letters boven zijn hoofd en vloekte. 'Wat is dat toch een eikel,' gromde hioj en liep anar Florian toe. Hij probeerde de boxer van zijn hoofd af te trekken, maar kreeg eht neit voor elkaar. Shirie liep odnertussen naar Kelian toe en leunde voor hem emt haar rug tegen de muur haar, haar armen over elkaar geslagen. 'Het zou zo grappig zijn geweest, als je eht neit bij mijn broertje had gedaan. Je weet dat ik nu wel verplicht ben om je terug te pakken he'?' Haar ogen straalden en schitterden vol vermaak. Ze vond het geweldig bedacht. Hier ene tegen stunt voor ebdenken zou een zware klus worden.
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 4, 2008 19:14:10 GMT 2
Amber draaide zich lachend om naar Aylin. 'Ja, echt wel. Heel erg charmant,' zei ze grijnzend, terwijl ze met haar blik Chris volgde, die nog steeds op de vlucht was voor zijn boxers. 'Wie heeft dit uitgehaald?' vroeg ze, al zag ze vanuit haar ooghoek Shirie met Kélian praten. Ze had een vermoeden. 'Ik ga even naar hen toe, oké?' zei ze knipogend tegen Aylin. Ze was benieuwd wat Shirie tegen Kélian zei. Ze ging naast haar staan en ving net haar laatste woorden op. 'Oh, ik doe mee,' zei ze grinnikend, en stootte Shirie even aan.
Chris was ondertussen nog steeds aan het rondrennen en was er tot nu toe in geslaagd om zijn boxers te ontwijken. Maar omdat hij niet voor zich keek, ramde hij in volle kracht tegen Florian op en haalden zijn boxers hem dan eindelijk in.
|
|
|
Post by Merel on Feb 6, 2008 16:30:04 GMT 2
Mariël grinnikte en probeerde de onderbroek van zijn hoofd af te krijgen terwijl ze ondertussen de andere onderbroeken probeerde te ontwijken. Niet was niet een geheel geweldige combinatie, en het lukte ook niet heel erg goed. "Dan ga ik je wel reanimeren op de Dreuzel manier.. En sta stil dan lukt het tenminste nog wat." Zei ze grinnikend.
Aylin grinnikte en liep toen richting Chris om hem te hulp te schieten. "En.. Gaat verdier allies goed?" Vroeg ze terwijl ze haar hand uitstak om hem overeind te helpen. Zij werd niet door boxers aangevallen.
Kélian glimlachte onschuldig naar Shirie. Ondertussen vlogen er ook boxers naar Shirie en Amber toe. "Ja het spijt me.. Maar hij en die andere twee werkte me behoorlijk op mijn zenuwen.." Zei hij en zijn grijns werd alleen maar breeder. "Als jij mij te grazen neemt.. Dan gebeuren er twee dingen.. 1 je zou de eerste ooit zijn.. 2 ik pak je alleen nog maar harder terug.. En iedereen die meehelpt.." Zei hij met een blik op Amber.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 7, 2008 23:24:02 GMT 2
"Ik krijg 'm er niet af!" brulde Florian wanhopig terwijl hij de nieuwe onderbroek, die op zijn hoofd ging zitten, eraf probeerde te trekken. Hij deed een paar stappen en knalde toen tegen Chris op die zijn kant op kwam lopen, en belandde op de grond. "Wie is daar!" zei hij dramatisch, terwijl hij nog steeds uit alle macht trok.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 7, 2008 23:50:48 GMT 2
'Blijf nou stil staan!' Riep Teddy wanhopig. 'Shirie, kom eens helpen!' Shirie hoorde heme chter niet. Ze sleog haar armen over elkaar en grijsnde verwaand. 'Hoor je dat, Amber? Die kleine heir denkt werkelijk dat hij de meesteres van de grappen kan verslaan. Wacht maar, jochie. Je gaat eht meemaken. Ik heb niemand nodig, maar aangezien ik het toch graag emt een team doe, denk ik dat we Joey ook maar vragen, toch, girlfriend?' Ze glimalchte naar Amber, met een blik van: [i[Hij heeft geen idee waar hij aan begint[/i].
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 9, 2008 17:28:41 GMT 2
Amber stootte Shirie met haar arm vriendschappelijk aan. 'Helemaal mee eens!' riep ze enthousiast. Al vond ze het dan een geweldige grap - ze keek nog eens naar de vliegende onderbroeken en grijnsde - ze vond dat ze haar vrienden moest wreken, al was het alleen omdat het gewoon zo leuk was een grap met iemand uit te halen. Ze ging in gedachten al allerlei dingen na die ze zouden kunnen doen, maar kwam al snel tot de conclusie dat het moeilijk zou worden deze grap te evenaren. Maar ze wist zeker dat zij, Joey en Shirie uiteindelijk iets geweldigs zouden verzinnen. Ze grijnsde samenzweerderig naar haar vriendin.
Chris krabbelde overeind en probeerde zich te verzetten tegen de aanval van de boxers - waar hij natuurlijk niet in slaagde. 'Ik ben hier,' wist Chris nog te zeggen tegen Florian. 'Hé, dit vraagt om wraak,' zei hij tegen zijn vriend, nadat hij de strijd opgegeven had.
|
|