|
Post by magicrules13 on Jan 24, 2008 17:44:56 GMT 2
Phoebe zat verveeld met haar nieuwe veer te spelen.Ze zat hangend tegen de muur en keek de klas rond."Bla bla bla".Mompelde ze.Ze keek even naar Proffessor kist.Kon die geest niet eens zijn kop houden?Ze zuchtte.Ze keek naar de andere afdeling waar ze mee zaten opgescheept.Saai,dacht ze.Maarja alle andere afdelingen waren saai.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 17:58:35 GMT 2
Met een luide gaap keek Mariël op. "Hoe lang nog?" Vroeg ze verveeld aan Tristan die naast haar zat. Tristan zat naast haar met zijn voeten op de tafel en achterover leunend. "Geen idee. Ik heb hier totaal geen besef van tijd.." Zei hij zuchtend. Mariël zuchte ook. "Wat héb ik nou aan jou?" Vroeg ze en stak plagend haar tong naar hem uit. "Zó veel.. Denk ik.." Was zijn antwoord.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 18:09:18 GMT 2
Evan, die half achter Tristan zat, liet zijn hoofd met een luide bons op de tafel neerkomen en begon aan een soort van gesnurk. Zijn voorhoofd rustte op zijn boek. Hij had liever nog een paar dagen in de ziekenzaal gelegen, dan hier te zijn, want dit was compleet uitzichtloos. Hij háatte geschiedenis van toverkunsten. "Hoe lang nog?" zei hij slaapdronken, tegen niemand in het bijzonder, en hief zijn hoofd even op. Maar een klok zag hij niet.
|
|
|
Post by admin. on Jan 24, 2008 20:14:01 GMT 2
'Professor Kist Meneer! Proffesor Kist Meneer!' Jayson kwam in een soort paniekerige staat het lokaal binnen rennen en stopte vlak voor Kist. 'Er is iets heel ergs gebeurd een verdieping lager! Iets héél ergs! Écht heel erg! Ik zweer!' Even haalde hij diep adem, alsof er nog een flinke lading woorden aankwamen. 'De krijtjes zijn op!'
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 24, 2008 21:36:02 GMT 2
Phoebe schrok wakker van Jayson."Nee niet de krijtjes".Schreeuwde ze hysterisch.Ze deed net alsof ze flauw viel en proffessor Kist keek met grote ogen naar Phoebe."Ik ga al blijven jullie hier".Zei hij en vloog weg door het schoolbord.Phoebe ging weer goed zittenen keek naar Jayson
|
|
|
Post by admin. on Jan 24, 2008 21:37:59 GMT 2
Jayson stak geïrriteerd zijn tong uit naar Phoebe. 'Stomme aanstellerige, verpetende Zwadderaar!` siste hij, waarna hij met zijn ogen rolde en de bordenwisser pakte. Even keek hij er grijnzend naar, trok zijn toverstok en vervloekte het. De bordenwisser vloog op Phoebe af en begon haar te meppen. `Eigen schuld, Zwad`
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 22:13:47 GMT 2
Kyra stapte de klas binnen, gevolgd door Draconic. Ze namen samen plaats achter in de les, het spook en de mensen volledig negerend. Ze grinnikte zacht tegen elkaar, tot Kyra met haar hoofd een knikje gaf naar Evan. Draconic lachte opnieuw en rekte zich uit, teriwjl hij haar een vriendschappelijke aai over haar hoofd gaf. Kyra verleit hem en ging achter Evan zitten. 'Hey, Evan, hoe gaat het?' Vroeg ze zacht, om vervolgens geergerd op te kijken naar Tyra die binnen kwam, blozened haar excuses aanbood aan proffessor Kist en ging voor Tristan en Mariel zitten.
|
|
|
Post by Merel on Jan 25, 2008 16:18:27 GMT 2
Tristan, die inmidels overdreven achterover leunde, donderde nu achterover van zijn stoel af toen Jayson binnen kwam. "Auw.. Dank u toen was ik weer wakker." Mopperde hij en stond weer op. Mariël lachte.. "Moet je ook niet zo gaan zitten." Zei ze en gaf hem plagerig een duwtje. "Tja Evan dat wou ik dus ook al weten.. Slaap je lekker trouwens?" Vroeg ZE aan hem. Toen Tristan weer zat zag hij Tyra binnen komen, er kwam een brede grijns op zijn gezicht. "Heey! Hoe is het met jou?" Vroeg hij grijnzend aan haar.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 25, 2008 20:05:41 GMT 2
Evan had verstoord opgekeken toen Jayson de les verpeste, vervolgens toen Phoebe ermee doorging en liet zijn hoofd weer met een enorme 'bons' op zijn boek neervallen. Toen hij een, voor hem bekende stem hoorde draaide hij zich verbaasd om en staarde verbaasd naar Kyra, zuchtte toen en draaide zich weer half goed terug. Hij had hier niet wéer zin in. Hij grijnsde naar Mariël toen hij haar stem hoorde. Dat was tenminste iemand waar hij niet als de dóod voor was. "Mwah, ik slaap beter in een bed"
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 27, 2008 13:40:35 GMT 2
Phoebe sloeg de bordenwisser weg en toverde zichzelf schoon."Cru..".Zei ze en richte op Jayson.Maar toen kwam Kist terug en Phoebe moest stoppen.Ze zuchtte en ging zitten.Nouja eigenschuld,als ze het nou maar af had kunnen maken
|
|