|
Post by admin. on Jan 27, 2008 21:37:06 GMT 2
Zwijgend trok Cleo een wenkbrauw op, hing de gitaartas opnieuw over haar schouders en zuchtte geïrriteerd. Nee, woorden zou ze absoluut niet aan hem besteden; Hoeveel moeite hij ook zou doen. Idioot! Bijna onzichtbaar omklemde ze haar toverstok steviger, maar liet deze op een ontspannen-lijkende manier langs haar lichaam hangen. [/size]
|
|
|
Post by Merel on Feb 1, 2008 15:34:33 GMT 2
"Naja, als je toch geen antwoord geeft kan ik net zo goed hardop gaan bedenken welke grap ik volgende keer met je uit ga halen.. Waarschijnlijk een midden in de grote zaal ofzo.." Zei hij nadenkend terwijl hij Cleo goed in de gaten hield, ook zijn toverstok had hij stevig beet.
|
|
|
Post by admin. on Feb 1, 2008 15:36:46 GMT 2
Oh, en daar moet ik mee zitten? Denk maar niet dat je mij makkelijk voor paal kan zetten. Bot drukte ze haar lippen op elkaar, rolde met haar ogen en legde opnieuw haar hand op de deurklink. Met een geïrriteerde zucht duwde ze hem omlaag en opende de deur, totaal niet bang voor Kélian.
|
|
|
Post by Merel on Feb 3, 2008 12:42:55 GMT 2
Met een zwaai van zijn toverstok sloeg de deur weer dicht. "Hea , jammer.. Was je toch bijna ontkomen nietwaar?" Zei Kélian met rollende ogen terwijl hij haar aankeek. Ondertussen was hij nog wel aan het bedenken hoe hij haar het best te grazen kon nemen, het moest even op een leuke en genante manier gebeuren.
|
|
|
Post by admin. on Feb 3, 2008 12:45:46 GMT 2
Cleo trok een wenkbrauw op. `O, ik begrijp het. Ik moet bang worden, nietwaar?` siste ze spottend. De eerste woorden die ze aan Kélian vuil maakte, maar ze vond het wel geschikt. Sukkel, dat lukt je toch niet. De dag dat ik bang wordt staat de wereld op zijn kop. Geïrriteerd rolde ze met haar ogen en liet de deurklink los. [/size]
|
|
|
Post by Merel on Feb 3, 2008 16:21:03 GMT 2
Kélian glimlachte tevreden. "Nee eigenlijk niet, dan doe ik wel hele andere dingen dan dat.. Maar toch, je praat.. Das al heel wat nietwaar." Zei hij grijnzend en keek haar even aan. Nee ze was niet snel bang te krijgen, maar hij ging toch hoe dan ook een poging wagen. Nooit Schieten is Altijd Mis.
|
|
|
Post by admin. on Feb 3, 2008 20:21:23 GMT 2
Cleo rolde geïrriteerd met haar ogen, maar zweeg opnieuw. Ze had wel genoeg gezegd, vond ze zelf. Zelfs haar bloedeigen vader mocht blij zijn als hij een volledige zin van haar kreeg, per dag. bang zou hij haar niet krijgen, dat wist ze zeker. De enige angst die ze had zou hij nooit kunnen bereiken. Nooit zou ze iemand als Kélian lief hebben of vertrouwen. [/size]
|
|
|
Post by Merel on Feb 3, 2008 22:40:22 GMT 2
"Je moet toch ergens een angst voor hebben, kijk dat heeft elk meisje. Elk meisje heeft dromen die je kapot kan maken.. Misschien heb je wel een leuke jongen op het oog.. Kan Kyra leuk afpakken als ze toch bezig is." ZEi hij bedenkelijk en keek zo nu en dan even naar haar om haar reactie af te wachten.
|
|
|
Post by admin. on Feb 3, 2008 22:48:28 GMT 2
Cleo trok een wenkbrauw op. Nee, ze had geen angsten waar Kélian iets op uit kon doen. Nee, ze had geen dromen, de toekomst zou wel komen. Nee, ze had geen leuke jongen op het oog - dat durfde ze niet eens aan. Met een geïrriteerde zucht duwde ze de deur opnieuw open. Ze was er van verzekerd dat Kélian hem weer dicht zou doen, maar het viel te proberen. [/size]
|
|
|
Post by Merel on Feb 3, 2008 22:50:07 GMT 2
En zoals Cleo dus al had verwacht, zorgde Kélian er opnieuw voor dat de deur weer dicht ging. "Heb je geeneens dromen? Das wel erg jammer eigenlijk.. Misschien had je beter bij Zwadderich ingedeeld kunnen worden, je bent zo koelbloedig..'" Zei hij met een grijns.
|
|