|
Post by CherryOnTop on Jan 21, 2008 18:57:21 GMT 2
Ineens moest Tom grinnikten "Ik weet niet eens wat de achternaam van mij moet betekenen, maar ik heb dat ook nooit gevraagt aan mijn moeder" Scotty draaide zijn kop deels zodat hij kon laten merken dat hij het fijn vondt geaait te worden. "Scotty is een familiecadeau, we hebben we al ruim 6 jaar en toch is deze nog zo hyper als wat" Daarop blafte scotty.
|
|
|
Post by Merel on Jan 21, 2008 19:00:00 GMT 2
Angelina dacht na over Tom zijn achternaam. "Nee nu je het zegt.. Bijzonder.. Maar soms is het ook maar beter om het niet te weten.. Want je wéét maar nooit..." Antwoorde Angelina grinnikend en aaide Scotty nogsteeds. "Das wel leuk.. Ook leuk dat je hier een hond mag hebben! Ik had niet gedacht dat dat zou mogen..."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 21, 2008 19:07:04 GMT 2
"Nee, liever niet, straks is het iets vreselijks" zei hij lachend. Hij keek van Angelina naar Scotty "Eigenlijk...hebben ze er compleet niets over gezegt, toen ik hier voor het eerst kwam had ik deze al bij me en er werdt niets van gezegt" Hij haalde zijn schouders op. "maar dat maakt niet uit"
|
|
|
Post by Merel on Jan 21, 2008 19:13:56 GMT 2
Angelina kreeg ineens allerlij vage dingen in haar hoofd wat zijn achternaam wel niet zou kunnen betekenen en grinnikte even. "Das wel handig dan.. En zolang ze er toch niks van vinden, er ook niks aan doen.. " Zei ze lachend. Ze zou het best cool vinden, een hond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 21, 2008 19:43:32 GMT 2
Tom haalde zijn schouders op en maakte de riem weer los van Scotty's nek. "Gelukkig weet niemand wat het betekend, enkel mijn moeder" Hij ging naast Scotty zitten aan de rand van het zandpad. Beter dan zand overal in je kleren te krijgen.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 10:04:07 GMT 2
"Houden zo? Denk ik op dit moment." Zei ze grinnikend. "Doe ik voorlopig ook met mijn achternaam." Zei ze met een glimlach en aaide Scotty weer over zijn kop. "Wat doe jij zoal in het dagelijks leven.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 24, 2008 15:31:16 GMT 2
"Behalve gitaar spelen, met Scotty wandelen, leren en huiswerk maken doe ik ook nog andere dingen" Alleen moest hij daar over na denken "Uitgaan, gezellig praten met anderen, ruzie maken maar dat enkel als degene ruzie zoekt en tja wel meer" Tom aaide scotty ook nog eventjes en vroeg vervolgens "En jij?"
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 15:54:06 GMT 2
"Gitaar spelen? Cool, ik ben dol op muziek!" Zei ze glimlachend. "Ik sport veel, vooral zwerkbal. Verder ga ik graag shoppen en ga ik graag uit. En ik dans graag.. Verder.. Huiswerk maken en leren, en de boel op stelten zetten." Voegde ze er grinnikend aan toe..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 24, 2008 18:53:40 GMT 2
Tom klikte de riem weer vast "De boel op stelten zetten? Hm.. wel relaxt eigenlijk" Hoelang zou de tweede kans duren die Shirie hem had gegeven, want hij maakte zich daar vrijwel zorgen over omdat hij haar nogal weinig sprak terwijl hij niet veel deed behalve huiswerk maken of haar te zoeken.
|
|
|
Post by Merel on Jan 26, 2008 21:16:49 GMT 2
Angelina grinnikte.. "Ja tis behalve relaxt ook erg leuk kan ik je zeggen.." Zei ze grinnikend en kwam weer overeind. "Als je tijd over hebt, en je zit in een les.. Of je verveeld je.. Probeer het eens.. " Zei ze met een knipoog terwijl ze even keek waar Toto eigenlijk heen was gevlogen.
|
|