|
Post by CherryOnTop on Apr 15, 2008 13:29:48 GMT 2
"Nee, dat dacht ik juist niet, ik had alleen geen verklaring waarom je weg was" De bijnamen die Shirie verzon werden wel eens met de dag gekker, zoals deze van net. "Tommeltomseltommibomie? En.. wat voor woorden heb je daar voor bij mekaar geplakt?" vroeg hij lachend. Shirie kon echt de meest rare woorden verzinnen en de langste. Ze zou met gemak winnen van Bill als ze zo'n spelletje zouden doen. Hij stak zijn tong terug uit toen hij eerst voor enkele seconde verontwaardigt had gekeken.
|
|
|
Post by greenlightning on Apr 24, 2008 19:53:44 GMT 2
Shirie lachte. 'Ik heb geen idee. Ik zou het ook neit voor je kunnen herhalen. Sorry, ik kraam graag onzin uit, vooral wat bijnamen betreft.' Ze voelde zich gelukkig, nu ze hem weer zag. Het beste was dat hij blijkabar neit eens boos op haar was. Eiogenlijk had ze dat ook niet verwacht. Was dat niet een van de dingen die ze zo fijn had gevonden aan Tom? Nog steeds vond trouwens... 'Maar ik ben blij dat je toch wat meer vertrouwen in me hebt dan ik eigenlijk dacht. Er zijn genoeg jongens geweest die wel dachten dat ik het op die manier zou hebben uitgemaakt..' Ze lachte om zijn reactie. Het zat wel goed tussen hen. Als ze zelfs weg kon gaan zonder iets te laten weten en hij haar nog genoeg vertrouwde om op haar te wachten...
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 25, 2008 12:42:20 GMT 2
"Je stelt me op proef neem ik aan" Zachtjes prikte hij in haar zij en begon toen te lopen "kom, stil staan is ook niet alles" Tom stond weer even stil om op haar te wachten, hij moest zijn benen wat strekken. Na een aantal dagen binnen te hebben gezeten om na te denken en te leren. Boos zou hij nooit kunnen zijn op Shirie, voorlopig niet. Nee, nog lang niet waarschijnlijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Apr 29, 2008 18:51:18 GMT 2
Shirie lachte en kronkelde door het prikken. Als ze ergens neit tegen kon... Lachend schudde ze haar hoofd. 'Je weet tegen wie je eht hebt. Bewegen is altijd goed.' Ze huppelde half achter hem aan en nam zijn hand in de hare. Het voelde warm en vertrouwd. Waarom ahd ze hem eigenlijk neit uitgenodigd? Als haar goede hand niet in de zijne had gezeten had ze zichzelf een klap gegeven. 'Ik bedenk me net dat ik de show emt je ahd kunnen stelen! Jij aan mijn arm als mijn date en vriendje... Misschien zelfs met het vangen van eht boeket...' Ze lachte. Bij het werpen van het boeket was ze juist weggesprongen. Het laatste wat ze wilde was trouwen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 29, 2008 19:12:10 GMT 2
"Hm.. ik denk niet dat ik daar dan gigantisch blij mee zou wezen, straks sleepte je me elke winkel in, net zoals Bill, maar ik zou er wel blij mee geweest zijn dat ik jou date dan mocht wezen en jou vriendje ben" Tom schopte een steentje weg en glimlachtte "Maar het was wel gezellig daar? Volgens mij ook warm"
|
|
|
Post by greenlightning on Apr 29, 2008 19:38:03 GMT 2
Shirie alchte en schudde haar hoofd. 'Welnee, ik zou je niet nog een shopervaring aandoen. De vorige keer leek je daar niet zo blij mee. Het zou gewoon.. bij mij thuis zitten zijn geweest. Je zou mijn moeder hebben ontmoet, en mijn tante en mijn nu oom... ' Ze grinnikte en rolde even emt haar schoduers. 'Vooor mij is eht daar niet warm. Het is heir gewoon vreselijk koud. Het is daar.. zoals altijd. Ik weet neit beter. Het voelt alsof ik een vrieskist in ben gestapt, Nog geluk dat ik neit claustrofobisch ben.' Ze schudde spijtig haar hoofd. 'Ik zou het leuk hebben gevonden om je te showen. Ik had gewoon neit verwacht dat ik naar de bruiloft zou gaan. Als ik dat van te voren ahd geweten...'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 30, 2008 12:43:41 GMT 2
"Het lijkt me logisch dat je dat niet had verwacht, maarja, daar kan je niets aan doen of wel?" vroeg Tom, hij trapte nog een steentje weg en glimlachtte weer. "Voor mij zou het daar echt stikheet zijn, of het valt net mee" Daarna keek hij even naar Shirie "Al denk ik wel dat je wat bruiner bent geworden toen je daar was" Hij raakte even haar wang aan, waar het voor hem er wat donkerder uit zag.
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2008 17:50:08 GMT 2
Shirie grinnikte en knikte. 'Waarschijnljik wel. Dertig graden in de schaduw. Het is natuurlijk pas lente. De warmste dag was het veertig in de volle zon. Dat valt nog mee. De wind mocht wel wat warmer zijn. Ik heb daar zelfs nog met een trui gelopen 's avonbds. Ik ben echt een watje wat kou betreft.' Ze glimlachte naar hem en voelde de warmte naar haar wangen trekken toen hij een plekje op haar wang aanwees. 'Zou best kunnen,' zei ze, met pertlichtjes in haar ogen. 'Je raakt erg snel kleur kwijt in Engeland. De dagen dat eht hier warm is zitten we toch de hele dag binnen. Misschien moet je eigenlijk ook maar weer meegaan. Wordt je blonde haar misschien nog blonder...' Ze pakte een pluk van zijn haar en wond die om haar vinger.
|
|