|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 15:23:19 GMT 2
"Nee, dat zou ook absoluut niet bij je passen he?" Ze gaf hem een kus. "Hoe kan ik dat ook eigenlijk van je denken? Zal vast die prachtige ogen van je zijn, die doen mijn vreemde dingen zien."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 15:25:02 GMT 2
Devon kreeg daarvan zo;n lachstuip dat zijn armen boven zijn hoofd vielen. 'jij ben took een mooie,'lachte hij. 'Tuurlijk eht zal aan mij liggen, en neit aan het liefste en mooiste meisje die ik oit ben tegengekomen.' Hij keek haar stralend aan, met een warmte die hij zelden had geveoeld.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 15:33:11 GMT 2
June schudde wild haar hoofd. "Natuurlijk niet. Ik ben veels te lief om dat soort gekke ideen in je hoort te prenten. En als ik dat wel zou doen, dan deed ik dat niet hier, overdag, midden in de openlucht."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 16:11:47 GMT 2
Devon glimlachte bewonderend. 'Oh? Waar zou mijn meisje dat dan doen? In bed, op een wit strand bij de odnergaande zon? Weetw el, dat als je met me meegaat, je naar Austarlie meot he? Mijn familie komt daar vandaan en ik ook.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 16:28:50 GMT 2
"Kan allebei, maar wel iets lekker romantisch. En natuurlijk de jongen waar ik van hou, dat is toch echt een pre." Zei June vrolijk. Ze vroeg zich af waar ze in godsnaam het lef vandaan haalde dit allemaal te zeggen. "Hm, lekker warm!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 16:35:31 GMT 2
'Wel meer dan lekker warm,' lachte hij. 'Waarom denk je dat ik hier ben gebleveb? Behalve om bij jou te zijn dan. Dit is de eerste witte kerst in mijn leven. Adnere kant van de wereld he, met kerst is het lekker warm bij ons.' Het was altijdn wel warm, maar hij moest toegeven dat een kerstboom met sneeuw toch wel wat meer sfeer gaf dan een kerstboom op het strand.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 16:49:30 GMT 2
June grijnste nog breder. "Klinkt nog beter. Dat betekend dat ik samen met jou zou kunnen gaan zwemmen! Of jij gaat op het strand zitten en ik zwem, als jij niet wilt zwemmen. Of... nou ja.. weet ik veel. Het is beter dan die witte prut hier."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 17:59:58 GMT 2
Devon grinnikte. 'En dat terwij ik gek ben op die witte prut. Of ik ben gewoon gek, dat kan ook. Ik liep ook gewoon in een shirt de vrieskou in en ging liggen in e sneeuw. Ik denk dat het iets te nieuw voor me is, dit koude spul uit de lucht,'lachte hij.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 18:02:38 GMT 2
"Je bent gewoon gek, maar dat vind ik nou juist zo leuk." June stak haar tong vrolijk uit. "Wat heb je liever, de sneeuw of het warme weer dat je gewend bent?" Vroeg ze geintereseerd.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 18:20:40 GMT 2
'Sneeuw. Het is weer eens wat anders. Met kerst dan. Ik zou gek worden als ik het hele jaar lang die kou zou moeten overleven. Nee, dan de warmte. Daar pas ik gewoon beter in. Ik ben gemaakt voor warmte, niet voor kou.' Hij sloot zijn ogen en zag zichzef weer thuis.
|
|