|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 19:40:42 GMT 2
June knikte. Stomme woordgrapjes kwamen in haar op, maar hield deze voor zich. Inplaats daarvan ging ze half van hem af zodat ze zo ongeveer op hem kon liggen. "Mis je je thuis en je familie?" Vroeg ze zacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 22:42:56 GMT 2
Daar meost hij even overnadenken. 'Eigenlijk bijna niet. Een hoop vrienden zitten op mijn school op Cuba en mijn vader geeft daar ook les. Het is een opluchting hem eens neit constant om me heen te hebben. Mijn meoder mis ik altijd, maar dat ben ik wel gewend. Hier heb ik echter ook een hoop vrienden inmiddels, dus eigenlijk is eht allemaal wel prima zo. Mis jij je familie?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 23:25:12 GMT 2
June trok een wenkbrauw oip en schudde toen wild haar hoofd. "Ik ben juist blij dat ik niet thuis ben! Telkens die vervelende stiefzus van me, haar papies kleine meisje. Haar vader is zeker zo erg, hij doet alsof ik zijn dienstmeisje ben." Ze schudde opnieuw haar hoofd. "Hij heeft het dus echt hoog in zijn bol."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 0:01:11 GMT 2
Devon knikte bedachtzaam. 'dat hoor ik vaker. Alleen eht eigen ind is goed genoeg. Dan is eht maar goed dat je hier bent. Je zal je wel thuis voelen bij mijn familie. Ze zijn vreemd, maar wel erg warm. Ongeveer even warm als de Kalahari.' Hij glimalchte en besefte zich opeens dat die arme Cane nu al een tijdje in die kooi zat. Hij opende hem en het beest kwam er peipend uit. Hij ging emt zijn rug naar Devon toeliggen, boos dat hij zo was genegeerd.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 0:04:59 GMT 2
June lachte en aauide Crane. "Ach, arm ding dat je bent." Ze keek weer naar Devon. "het is een hele verademing hier te zijn. EN wat is de Kalahari?" Vroeg ze nieuwsgierig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 0:18:14 GMT 2
Devon moest werkelijk lachen. 'dat is de woenstein in Stralia, mate.' Grijsnde hij vrolijk met zijn accent en gaf de dingo een vriendschappelijk klopje op zijn rug. 'Niet zeueren jij, als je een braaf beest bent, dan was het ook niet nodig. Jij bijt je riem stuk. toch, monster?' Hijn begon hem te kriebele en Cane rolde zich gelukzalig op zijn rug.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 0:30:34 GMT 2
"Hij zla het ook wel niet zo erg vinden om naar huis te gaan lijkt me. Ik denk dat ie het wel wat te koud vind." Lachte ze en keek naar Cane. Eigenlijk was Devon ook wel gek dat hij hem had meegenomen hierheen, maar ja je doet er niets ana.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:19:07 GMT 2
Devon dacht even na. 'Hij begon te piepen en janken toen ik weg wilde gaan zodner hem. Hij viel me aan en bleef net zoalng aan mijn been hangen tot ik hem meenam. Tot nu toe lijkt hij niks van de kou te merken. Terry had het over een hondenpakje voor hem kopen, maar dat doe ik mijn hond dus echt niet aan! Het is een wiild beest...'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:23:43 GMT 2
June schoot in de lach. "Daarin ben ik het met je eens. Dieren horen geen kleren aan, ze vinden het zelf niet fijn en het maakte ze niet mooier. Dieren zijn puur natuur veel mooier." Ze aaide GLove over zijn op en glimlachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:26:21 GMT 2
DEvon knikte. 'Ik vind het een anchtmerrie. Elke keer dat ik iemand zie met zo'n hondje, denk ik weer: verbranden die handel! En dan de hond bevreiden. Al hoewel... niet in die volgorde,'lachte hij, toen hij bedacht hoe het klonk. Hij keek naar Glove en gaf die ook een aai over zijn kop. 'Leuk beest,'zei hij vrolijk.
|
|