|
Post by CherryOnTop on Jan 22, 2008 19:59:15 GMT 2
Bill had een hele hoop kussens tevoorschijn getoverd en lag er nu laguit op. Zijn gezicht was deels verstopt in de kussens en alles was compleet duister in deze kamer. Zelfs hem zou je niet zien liggen als je binnenkwam tenzij je lumos had uitgesproken. Zachtjes zuchtte hij,wat niet hoorbaar was in de kussens. Alleen Scotty en Tom had hij laatst nog gezien, verder liet hij zich niet tot vrij weinig zien. Daar had hij voorlopig geen behoefte aan.
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 9:46:26 GMT 2
Angelina liep de astronomie toren op. Aangezien het zo donker was, was het eerste wat ze deed over de drempel struikelen en languit op de grond belanden. Ze kreunde even pijnlijk en ging rechtop zitten. "Waar is het licht als je het nodig hebt." Mompelde ze en keek om zich heen. Vervolgens zocht ze haar toverstok terwijl ze die niet kon vinden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 23, 2008 16:08:44 GMT 2
Eventjes keek hij op om daarna weer terug te gaan liggen. "Links van je als je omdraait naar de deur" zei hij uiteindelijk om haar wat op weg te helpen. Normaal stond zijn haar zo vrolijk omhoog dat hij door zijn broer stekelvarkentje werdt genoemd maar vandaag zat het somber omlaag.
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 20:15:32 GMT 2
Angelina schrok zich letterlijk dood toen ze een stem hoorde. Het was meer tegen zichzelf bedoeld, en ze had totaal niet verwacht dat er nog iemand zou zijn. Toen ze wat van de schrik was bekomen, krabbelde ze overeind en deed de achterste van de twee lichten aan. "Dankje.." Zei ze glimlachend.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 23, 2008 20:28:22 GMT 2
"Your welcome" mompelde Bill die nu wel overeind kwam en een kussen tegen zijn borst klemde om vervolgens te kijken wie het was. Kende hij dit meisje, volgens zichzelf niet. "Eigenlijk verwacht je niemand hier of wel?" Dit besloot hij te vragen omdat het voor haar vast raar leek dat hij hier op een grote stapels kussens in het donker lag.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 12:45:00 GMT 2
Angelina glimlachte en ging met een hand door haar haar. "Nee eigenlijk had ik het niet verwacht nee.. Maar dat maakt niet uit hoor.." Zei ze en keek even rond.. "Waarom lig je hier in het donker?" Vroeg ze wat verbaast.. Al moest hij wel lekker liggen op die kussens.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 24, 2008 15:22:49 GMT 2
"Had ik zin in" was zijn antwoord, het was deels de waarheid maar deels ook weer niet. Hij liet zich weer neerzakken op de kussens en zuchtte eventjes. "Ik ben Bill" Uiteindelijk was het onbeleefd om zich niet voor te stellen. "Vast wel van gehoord als je Tom kent"
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 15:59:34 GMT 2
Angelina dacht even na. "Owja! Hij heeft me wat over je verteld.. " Bedacht ze zich ineens toen ze terug dacht aan hun gesprek. "Ik ben Angelina.." Stelde ze zichzelf voor. "Mag ik erbij komen zitten?" Vroeg ze.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 24, 2008 17:51:41 GMT 2
Bill knikte "Waarom niet?" Hij glimlachtte eventjes, alles was tenminste beter dan in zijn eentje op een grote stapel kussens te zitten. "En, wat ben jij hier komen doen? Huiwerk of wou je de lucht bekijken of zocht je juist rust?' Bill had namelijk geen flauw idee wat ze hier kwam doen.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 18:00:53 GMT 2
Angelina dacht na terwijl dat ze ging zitten. Haar tas lag nog op de grond, die was gevallen toen zij viel. "Eigenlijk een combinatie van die drie denk ik. Deels voor huiswerk, dus ook voor het uitzicht.. Maar ook wat voor de Rust.. Die kun je hier namenlijk prima vinden.." Zei ze toen ze erover uit was. "En jij?" Vroeg ze vervolgens.
|
|