|
Post by nouan on Jan 30, 2008 20:37:17 GMT 2
Seth hield even een grote tak opzij voor Terry. "Kijk, daar is het pad" Wees hij met zijn vrije hand. Er was een smal pad zichtbaar, dat iets verder het bos inging en dan afboog. Hij wachtte geduldig totdat Terry voorbij was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 20:38:37 GMT 2
Terry knikte en klom omhoog. Het pad moest al jaren buiten gebruik zijn. 'Waar denk je dat eht naartoe leidt?' Vroeg ze, teriwjl ze zich naar hem omdraaide. Het voelde te vreemd...
|
|
|
Post by nouan on Jan 30, 2008 20:48:35 GMT 2
"Het komt uit ergens bij het meer, ik geloof bij een kleine waterval" Zei Seth. Hij liet de tak los waardoor er een zwiepenD geluid klonk. Hij deed een paar stappen naar voren zodat het ding zijn rug niet raakte toen het terugveerde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 31, 2008 15:45:15 GMT 2
'Een waterval? Geweldig!' Toch was ze er lang niet zo blij mee als ze het deed klinken. Zoiets was romantisch. Iets waar je met je vriendje naartoe moest gaan... Waarom was ze hier met Seth, en dan vooral nu?
|
|
|
Post by nouan on Jan 31, 2008 17:12:36 GMT 2
Seth glimlachte even toen hij de reactie van Terry hoorde. "Ik had het je al eerder willen laten zien, maar ik kon je nergens vinden." Zei hij. Hij hoorde in de verte het gekletter van het water al. Een rustgevend geluid, vond hij zelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 20:58:48 GMT 2
Terry knikte even, met opnieuw dat vreemde gevoel in ahar buik. Ze volgde het geluid, tot ze inderdaad aankwam bij een waterval. Ze staarde ernaar met open mond. Het was zo... magisch. Een vreemde drang kwam bij haar op. De drang om, Luke te gaan zoeken en hem dit te laten zien.
|
|