|
Post by melien on May 6, 2008 0:20:44 GMT 2
"Wil je tijdens het wandelen met je hond..." begon Aaron. Maar hij kon zijn zin niet af maken. "Zo is het wel weer genoeg meneertje." kwam Henry ertussen. Dit bespaarde Aaron nog een trap, ookal wist hij dit niet. Elvira had haar glas water gepakt en een slok genomen toen Aaron aan kwam zetten met zijn opmerking. Ze verslikte zich bijna, maar net niet. "Ja, we kunnen straks wel even naar het park." zei ze daarna tegen Roc.
|
|
|
Post by Madjic on May 6, 2008 0:24:24 GMT 2
ROc trok een wenkbrauw op teriwjl hij naar Aaron keek. Maar keek nar Elvira toen ze tegen hem sprak. "Namens Glove, bedankt." Glimlachte hij. "En je broer heeft veel fantasie." Veogte hij er op gedempte toon aan toe. Maar hij zou hjem nog wel terug pakken. hij moest alleen nog even gaan bedenken goed hij dat zou gaan doen. s
|
|
|
Post by melien on May 6, 2008 0:27:52 GMT 2
Aaron wenste iedereen mokkend eetsmakelijk en begon daarna mee eten. Zonder op een reactie te wachten. "Dat zal hij dan wel van zijn vader hebben." zei Elvira tegen Roc, net zo zachtjes. "Dus, hoe gaat het op school?" Henry moest zo nodig weer het gepsrek leiden. Elvira liet hem maar gerust zijn gang gaan. Ze antwoordde rustig met "Goed." en begon te eten.
|
|
|
Post by Madjic on May 6, 2008 0:31:16 GMT 2
Roc grinnikte zacht en antwoorde ook met eetsmakelijk. TOen Henry over school begon kuchtte hij even. Hij was bijna vergeten dat hij een jaar over deed en dat omdat hjij bij Elvira wilde blijven. Hij besloot dat hij dit maar niet moest vertellen tenzij hij echt als een luilak overwilde komen.
|
|
|
Post by melien on May 6, 2008 9:53:57 GMT 2
Elvira was gewoon rustig begonnen met eten, maar verslikte zich toen de woorden van Aaron tot haar doordrongen. "En dan hoort mam te vragen, jullie doen het toch wel veilig hè?" zei Aaron met een flauwe grijns. Hij wist precies hoe hij zijn zusje te grazen moest nemen en de aandacht op haar moest richten. "Nou, dat lijkt me niet nodig." zei Elvira's moeder bijna meteen. Ze keek naar Elvira. "Of toch wel?" voegde ze er vragend aantoe.
(leuk joh... gemene broer spelen xD)
|
|
|
Post by Madjic on May 6, 2008 13:52:47 GMT 2
Roc keek Aaron zwijgend aan en knikte toen. "Echt veel fantasie." Zei hij hoofdschuddend en nam een hap. Hij vond het maar een eigenaardig onderwerp voor tijdens het eten en hij bedacht dat zijn broers vergeleken met Aaron nu, echt perfecte broers waren. Een gestommel boven keek hem naar het plafon kijken. 'GLove, hou je rustig. Het gaat al niet gesmeert.' Dacht hij. Alsof Glove zijn gedachte kon horen werd het stil. Roc glimlachte en keek naar Elvira. "Ik hoop dat hij je kamer niet overhoop haalt."
|
|
|
Post by melien on May 6, 2008 17:09:47 GMT 2
"Nee mam, is niet nodig. En ik vraag me af.. Waarom komt Aaron met zulke eigenaardige onderwerpen aanzetten tijdens het eten? Wil hij van iets afleiden soms?" zei Elvira met een onschuldige glimlach. Dit zorgde ervoor dat haar moeder en haar vader hun aandacht op Aaron richtten. Een tevreden blik kwam in haar ogen tevoorschijn. Ze wendde zich tot Roc. "Achjoh, dat maakt niet uit. Maar sorry voor dat geval daar." zei ze zacht genoeg dat alleen Roc het kon horen. Ze gaf een knikje richting Aaron.
|
|
|
Post by Madjic on May 6, 2008 18:45:52 GMT 2
Roc grinnikte zacht en keek naar Elvira. "Achjoh, dat maakt niet uit." Herhaalde hij precies dezelfde woorden als zij. "Maar wel een ontzettend mooie zet. Al vraag ik me oprecht af hoe hij bij die ideen komt." Hij grijnste plagend. "Toch niet van jou toch?" Hij vroeg dat laatste zo zacht dat niemand anders hjet kon horen.
|
|
|
Post by melien on May 6, 2008 18:51:55 GMT 2
Elvira haalde simpel haar schouders op. "Ik heb geen flauw idee waar hij die ideeen vandaan haalt." zei ze rustig. "Maar hij houdt voorlopig wel zijn mond.." voegde ze er nog aantoe. Ze negeerde de blik van Aaron en ontweek handig de schop. Henry wendde zich echter snel genoeg weer aan de andere twee. "Smaakt het eten een beetje?" vroeg hij vrolijk. Toen hij iets hoorde omvallen boven keek hij toch naar het plafond, maar hij zei er niets over.
|
|
|
Post by Madjic on May 6, 2008 19:07:34 GMT 2
"Kijk dat is nog eens positief." Fluisterde Roc en keek op naar Henry. "Het is echt heerlijk." Zei hij voor hij nog een hap nam. Hij keek even het plafon terwijl hij kauwde. Hij slikte snel door en glimlachte verontschuldigend naar Henry. "Sorry, hij... Ik heb hier geen excus voor, sorry."
|
|