Post by Krista - on Nov 28, 2007 21:00:23 GMT 2
Vragen over jou..
Naam: Krista
Bijnamen: Kriskip, Pantoffeldiertje, snoppiepoppiepophiphoprockconcert, kriskris, kris, kristalker
Leeftijd: 15
MSN/E-Mail: (voor als mensen onderling contact willen)
krista_janssen11@hotmail.com
Uiterlijk: (beschrijving/foto)
tataa
Hobby’s: Paardrijden, rp'en, mensen slaan, dansen, rare gesprekken hebben. .uhm.. tja.
Likes: Paarden, red hot chili peppers, keane, maroon5, arctic monkeys, justin timberlake, mezelf, Elmo (de sesamstraatpop en vriendje) sesamstraat, de daltons, house, o.c *lult verder*
Dislikes: regen, winter, ongemakkelijke schoenen, dagen dat ik geen elastiekje opm mijn pols heb (dat is een tik), dure marsen bij de albert heijn, turkse pizza met teveel knoflooksaus
Jou stopwoordjes: Zal ik maar zeggen
Karakter: Aardig, druk, gezellig, soms kan ik nogal ruzie uitlokken :$ en soms ben ik mijn gevoel kwijt en ben ik superbot (maar dat is niet vaak ), en ik praat heel veel en ik eet alles op wat ik tegen kom en waarvan ik denk dat het eetbaar is.
Wat voor soort mensen vind je aardig: iedereen behalve : >>>>
Wat voor soort mensen vind je niet aardig: van die extreme mensen, die of supertuttig zijn of heel erg macho etc.
Ga je op het uiterlijk of innerlijk af: Uiterlijk is de eerste indruk, maar ik ga meestal toch op het innerlijk af.
Muziek stijl: Alles ;p maar vooral rock, zoals: RHCP, Maroon5, Arctic Monkeys, Krezip, Keane, Mika, (maar dat is ook heel veel) en ook justin timberlake (blablabla)
Kleding stijl: Modevolgend en dan vooral de sting
Lievelingskleur: uh... ROZE xD maar ik heb het meest grijs/blauwe kleren behalve in de zomer
renegades with fancy gauges
slay the plague for it’s contagious
pull the plug and take the stages
throw away your television now
throw away you television
salivate to repetition
leviate this ill condition now
it’s a repeat
it’s a repeat
it’s a repeat
it’s a repeat
it’s a repeat
[/i][/size]Naam: Krista
Bijnamen: Kriskip, Pantoffeldiertje, snoppiepoppiepophiphoprockconcert, kriskris, kris, kristalker
Leeftijd: 15
MSN/E-Mail: (voor als mensen onderling contact willen)
krista_janssen11@hotmail.com
Uiterlijk: (beschrijving/foto)
tataa
Hobby’s: Paardrijden, rp'en, mensen slaan, dansen, rare gesprekken hebben. .uhm.. tja.
Likes: Paarden, red hot chili peppers, keane, maroon5, arctic monkeys, justin timberlake, mezelf, Elmo (de sesamstraatpop en vriendje) sesamstraat, de daltons, house, o.c *lult verder*
Dislikes: regen, winter, ongemakkelijke schoenen, dagen dat ik geen elastiekje opm mijn pols heb (dat is een tik), dure marsen bij de albert heijn, turkse pizza met teveel knoflooksaus
Jou stopwoordjes: Zal ik maar zeggen
Karakter: Aardig, druk, gezellig, soms kan ik nogal ruzie uitlokken :$ en soms ben ik mijn gevoel kwijt en ben ik superbot (maar dat is niet vaak ), en ik praat heel veel en ik eet alles op wat ik tegen kom en waarvan ik denk dat het eetbaar is.
Wat voor soort mensen vind je aardig: iedereen behalve : >>>>
Wat voor soort mensen vind je niet aardig: van die extreme mensen, die of supertuttig zijn of heel erg macho etc.
Ga je op het uiterlijk of innerlijk af: Uiterlijk is de eerste indruk, maar ik ga meestal toch op het innerlijk af.
Muziek stijl: Alles ;p maar vooral rock, zoals: RHCP, Maroon5, Arctic Monkeys, Krezip, Keane, Mika, (maar dat is ook heel veel) en ook justin timberlake (blablabla)
Kleding stijl: Modevolgend en dan vooral de sting
Lievelingskleur: uh... ROZE xD maar ik heb het meest grijs/blauwe kleren behalve in de zomer
renegades with fancy gauges
slay the plague for it’s contagious
pull the plug and take the stages
throw away your television now
throw away you television
salivate to repetition
leviate this ill condition now
it’s a repeat
it’s a repeat
it’s a repeat
it’s a repeat
it’s a repeat
Favorieten vragen..
Favoriete dier: Eigenlijk alles wel behalve lintwormen *gaat mensen misselijk maken en een plaatje posten* PAS OP
brwwaarrhh
en dit hondje is lief omdat die een kip heeft vermoord, dat vind ik echt heel cool terwijl hij heel klein is enzo
Favorieten films: uhm.. POTC, harry potter, lotr, en nog hééél veel meer en mean girls want dat is te grappig\
VS
Favorieten TV serie: Daltons! House, O.C, Lost, Lama's, Mooi!weerdeleeuw, hollands next top model
Favorieten tekenfilm programma: south park (ja ik ben slecht dat kijk ik soms ) En spongebob
Favorieten animatie films: (Nemo, sharktale etc.) Shrek123
Favorieten boek: Kapitein corelli's mandoline, 1000 schitterende zonnen, harry potter, de brief voor de koning
Favorieten land: Nederland (en frankrijk en spanje)
Favorieten eten: Pizza
cause I don't care if I ever talk to you again
this is not about emotion
I don't need a reason
not to care what you say
or what happened in the end
this is my interpretation
and it don't don't make sense
[/i][/size]
Extra vragen..
Herfst of Lente: Lente
Zomer of Winter: Zomer
Water of Land: Land
Hi my name is Bob and I work at my job
I make forty-some dollars a day
I used to be the man in my hometown
'til I started to lose my way
It all goes back to when I dropped out at school
Having fun, I was living the life
But now I got a problem with that little white rock
See I can put down the pipe
And it's breaking me down
Watching the world spin round
While my dreams fall down
Is anybody out there?
Can anybody out there hear me?
'Cause I can't seem to hear myself
Can anybody out there see me?
'Cause I can't seem to see myself...
There's gotta be a heaven somewhere
Can you save me from this hell?
Can anybody out there feel me?
'Cause I can't seem to feel myself
[/i][/size]
Hogwarts vragen..
Wat vind je van Hogwarts: Supertop! *hypert*
Hoelang zit je al bij Hogwarts: sinds 27 april, precies een minuut over drie
Aan welke character ben je het meeste gehecht:(van jezelf) aan Florian denk ik maar ik vind ze allemaal leuk
Welke character vind je het leukste: (van een ander) Chris van Aline want die is grappig
Welke PB vind je het leukste: (van jezelf en van een ander) van mezelf: matthijs van de sande bakhuyzen en van ander : adam brody van jessica
Big girl you ate the neighbor
The nova is over
Wake up and play
By the radio
Make room for clara's bare feet
The love of a martian
Tick tock and waiting for the meteor
This clock is opening another door
Lots of love just keep it comin'
Making something out of nothin'
These are the best that I
I don't know how to say
Losin' what I love today
These are the best that I
[/i][/size]
Harry potter vragen..
Welk deel van HP vind je het leukst: Deel 6/7
Welke film van HP vind je het leukste: deel 3 "WEERWOLF:D"
Welk HP-personage vind je het leukste: Ron
Welke leraar vind je het leukste: Sneep
Welke leraar vind je het minst leukste: Prof. Vector
Wie zou jij willen zijn van HP: Draco muhaha xD nee die heeft een jeugdtrauma.. dan wil ik ron zijn want die heeft een leuke famillie *bouwt zichzelf om* dan ben ik wel ginny
Welk vak van Zweinstein zou jij wel op school willen hebben: uuuuuuuuuuuuuuuh... vliegles of whatever het ook is
Wat vind je het leukst aan de HP-boeken: De humor en de diepgang van de personages, en dat het magie is maar toch in de moderne tijd. Het is gewoon goede fictie (BLABLABLA)
Krista's house kunst
Nog meer kunst (A)
[/center][/font]