|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 16:17:41 GMT 2
*huilt* ik kan de dvd van deel 1 niet vinden!!!! En I love puss (in booots) xD Oh, btw, Mensen posten bij concert, Ik kan draconic niet lang meer tegenhouden XD
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 16:17:51 GMT 2
i like pippin because he's a male hobbit version of meeeeee wieehiee zo van "Pssst.. merry" "What" "i'm hungry"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 16:49:27 GMT 2
Hij is zo lief xD *what about second breackfast? And lunch And supper? Does he knows about them?* *I wouldn'y count on it, pip*
Zo cute^^
|
|
|
Post by Merel on Dec 8, 2007 18:24:59 GMT 2
té leuk gewoon XD maar ik vind vooral Legolas geniaal Maar Merry en Pippin vind ik ook echt géniaal
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 18:51:29 GMT 2
Legolas en gimli samen XD *legolas dood olifant* *Gimli staart hem aan* That still counts as one! XD
of deze
'What's happening? I can't see!' *gimli springt op en neer* 'Should I *heeft moeite met dit woord* discrive it for you, or would you rather have a box?' *Staart Legolas aan en barst in lachen uit*
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 3:05:36 GMT 2
Eigenlijk vind ik ze allemaal wel geniaal Ook Gollum/ Smeagel die tegen zichzelf gaat schreeuwen. ALleen Sam is niet zo leuk, hijs een beetje een zeurpruim XD
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 17:13:46 GMT 2
Hij is zo lief xD *what about second breackfast? And lunch And supper? Does he knows about them?* *I wouldn'y count on it, pip* -ziet Aragorn een paar appels uit de bosjes gooien- Lolheid xD Maarre, nog een LOTR verslaafde!! xD En ik vind Gollem cool ^^
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 18:34:46 GMT 2
zo van : smeeaaaagool xD ik heb soms ook gesprekjes met mezelf maar dat heet een beetje schizofreem zijn en twee persoonlijkheden hebben enzo ik vind sam lief. het is echt net zo'n hondje hij lijkt ook een beetje op een (dikke) golden retriever.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 21:41:18 GMT 2
Mensen, ik heb lol om mijn banner!! XD zo komt een oersaaie wiskunde les serieus van pas!!!! XD Ik moest alleen de tabellen en gafiekjes er tussenuit halen XD
|
|
|
Post by Merel on Dec 10, 2007 21:45:44 GMT 2
hijs iddi echt leuk geworden! *gaat ook maar weer eens kloten met banners* *weet nog een melig stukje..* Bij de poorten van helmsdiep. Aragorn en Gimli. "Throw me!" <Gimli.. "What?" "Just Throw me! I can't jump it! But! Don't tell the elf!" *heeft lol* oke sorry... Als ik ook echt die films ga kijken met vriendinnen praat ik altijd de halve tekst mee of in het Nl of in het Engels.. Worden ze wat gek van ^^,
|
|