|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 20:06:22 GMT 2
William schudde Terasias hand. "Ik ben William Daniëls." Zei hij terwijl hij zich op Ace richtte. "Moeite met nieuwelingen?" Vroeg hij vanwege de zucht die uit Ace zijn mond was gekomen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 0:03:06 GMT 2
'Helaas, zijn prinsje is geen hondje, maar mijn beste vriend' Shirie schudde haar hoofd en wierp Ace een vreemde blik toe. 'ik wil echt neit weten waar jullie nu weer mee bezig zijn geweest.' Ze keek naar Teresia en wist het opeens. Haar mond zakte even open, maar toen glimlachte ze. 'Shirie ashinta,'stelde ze zichzelf voor.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 0:17:04 GMT 2
William schudde zijn hoofd en glimlachte zwak, dit gaf zijn gezicht al meteen iets veel vrolijkers. "Als ik niet beter had geweten doe ik denken dat er iets tussen hen gaande is. Maar ik denk dat ik wel van jou gehoort heb." Zei hij naar Ace gebaarden. "En ook van jou." Vervolgens naar Shirie gebarend. Zijn glimlach werd ietsjes groter.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 0:19:52 GMT 2
Shirie lachte. 'ja, er zou eens niet iemand van me gehoord hebben.' Ze gooide haar ahren naar achter en glimlachte uitdagend. 'Wat heb je over me gehoord dan?'vroeg ze nieuwsgierig.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 0:22:00 GMT 2
William dacht even na. "Ik heb van een Ierskaboutertje gehoord dat je heel.... Charmant bent en voor hem veels te verleidelijk. EN ik heb van een ander gehoort dat je heel eng bent, vooral in samenwerking met... Ja dat gedeelte weet ik niet meer."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 0:25:58 GMT 2
Shirie begon te lchen. 'oh, Ty. Smurf die die is.'Ze grinnikte. 'Ik ben helemala neit verleidelijk. Hooguit super sexy. Ach, hij flirte met mij, ik met hem. Niks belangrijks. Maar wie is die ander dan? Ben ik eng?' Ze kon echt neit voorstelllen wie haar eng vond. Ze was toch neit eng?
(arme June XD)
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 0:32:57 GMT 2
(*Wilt June knuffelen, maar ziet haar dan met Devon zitten* Laat maar, een andere keer XD)
William schudde zijn hoofd. "Nee, nee. Dat doe ik haar niet aan. Daar is ze veels te lief voor." Hij stak zijn wijsvinger op. "Maar ik kan je een hint geven. Haar vrienden noemen haar Flower. Misschien weet je het dan wel."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 0:36:23 GMT 2
Shirie trok een enkele wenkbrou op. 'Al sla je me dood. He? Wie vind mij nou eng?' Ze sloeg haar armen over elkaar en begon echt na te denken. 'Ik en... Oh wacht! Dinges, hoe heet ze?' Ze begon te lachen. 'Ja troela was me de les aan eht lezen en dan verpest je eht bij mij. Verder niks. Ik ben niet eng! Trouwens, joey vind haar allang weer aardig.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 0:40:47 GMT 2
"Ha! Zo heette die andere ja!" Riep WIlliam triomfantelijk. "Maar ach, June is daar net iets te gevoelig voor. Ze heeft een zwak hartje wat dat betreft. EN het is al eens te vaak gebroken." Hij keek even peinzend maar schudde toen zijn hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:00:09 GMT 2
Shirie schrok toen hij dat zei. Ze beet op haar lip. Als Devon nu met haar bezig was.... Dit moest hij eens gaan uitzoeken. Ze glimachte naar William. 'Het was leuk je te ontmeoten, maar tenzij je mee gaat, moet ik hier afscheid van je nemen.'
|
|