|
Post by anneloes on May 18, 2007 18:56:25 GMT 2
Alette zag een vage schim binnenkomen en ze greep Tess hand vast. Ze kon het nu wel uitgillen maar dat deed ze niet want dan zou er zeker weten een (andere) leraar op afkomen. Alette hoorde het gehijg nu duidelijk en wist ook zeker dat Tess het ook hoorde. Toen kuchde er iemand, Alette liet haar schep vallen die ze nog steeds in haar hand had. Dat kuchen was waarschijnlijk van de schim. Maar het kon ook van Tess of zelfs haarzelf zijn. Alette begon te bibberen van angst.
|
|
|
Post by birgit on May 23, 2007 13:46:06 GMT 2
Wie is dat? Kom dichterbij. Vertel wie je bent. Anders gaan we een leraar roepen. Tess was net zo bang als Alette. Ze zag dat Alette helemaal bibberde.
Kom te voorschijn. Schreeuwde Tess nu hard. Ze hooptte dat er geen leraar in de buurt was.
(Misschien kan het Stan zijn??? Mijna andere char...)
|
|
|
Post by admin. on May 23, 2007 14:46:27 GMT 2
Ooc: Voor de duidelijkheid: De naam van jullie topic geeft aan dat alleen jullie meedoen, dus het kàn Stan niet zijn. Hij staat er niet bij en mag dus niet meedoen.
|
|
|
Post by anneloes on May 23, 2007 17:17:46 GMT 2
De deur ging met een klap dicht.De indringer/schim ging weer weg. Stommerd! schreeuwde Alette boos tegen Tess Waarom riep je dat nou zo hard? Nu weet hij/zij dat er hier iemand is en misschien heeft hij jou stem wel herkend! Ik ga hier weg hoor voordat er een leraar opaf komt!.
Alette liep naar de deur en zag ervoor iets liggen. Het was een veer. Waarschijnlijk was er een proefje mee gedaan wat hij was verbrand. Dat kon je zo zien. Hé, moet je eens komen kijken wat hier licht! Was de veer van de schim of lag die veer eral vanaf dat Alette en Tess hierbinnen kwamen?
|
|
|
Post by birgit on May 23, 2007 17:39:56 GMT 2
Sorry, Ik wist niet wat het was.
Tess liep naar Alette toe en keek naar de veer. Volgens mij is het .... Tess kon het gewoon niet zeggen.
Wees niet boos op me omdat ik zo schreeuwde. Ik wist niet dat het iemand was... Tess liep met het hoofd naar beneden naar de deur. Ze wou hier niet langer blijven. Straks kregen Tess en Alette nog ruzie.
|
|
|
Post by anneloes on May 23, 2007 17:45:29 GMT 2
Geeft niet, sorry, dat ik zo schreeuwde ik was gewoon geschrokken. Alette ging terug naar de afgebrokkelde muur en pakte de schep weer op en ging aan de slag. Er was vandaag niet veel met het opruimen gebeurd. Ze hooptte dat Tess mee zo gaan helpen.
Alette begon weer na te denken over die veer wat moesten ze daar toch mee...
|
|
|
Post by birgit on May 23, 2007 19:05:07 GMT 2
Maakt niet uit. Ik was ook dom bezig. Moet ik nog helpen? Tess glimlachtte weer naar ALette. Ze was weer helemaal blij.
Tess begon te scheppen en dacht na over de veer. Wat was dat???
|
|
|
Post by anneloes on May 23, 2007 19:12:09 GMT 2
Alette kon aan Tess zien dat ze ook aan de veer dacht. Weet jij eigenlijk wie een verbrande veer heeft? Alette dacht diep na...
O ja, natuurlijk ze wist het weer. Ze had zelf haar veer verbrand tijdens een van de lessen die niet zo was gegaan als gehoopt. Alette raaptte de veer op en wist meteen dat het haar veer was. Er was een hap rechts boven uit. Dat was eerst toch nog niet? Nu pas zag Alette dat er ook bloed aan zat. Dat was toch eerst ook nog niet? Of wel? Alette had het gevoel alsof ze gek werd. Ze riep Tess bij zich en liet haar haar bebloede veer zien. Misschien wist Tess er iets mee...
|
|
|
Post by birgit on May 24, 2007 15:36:13 GMT 2
Wat is er? Nee geen idee...
Tess keek erg raar naar de veer. Van wie is dat bloed? En wie heeft erin gebeten? dacht Tess.
Tess keek ernstig. Zullen we naar Perkamentus gaan? Vroeg Tess...
|
|
|
Post by anneloes on May 24, 2007 16:25:21 GMT 2
Is goed. zei Alette. Ze wou zo snel mogelijk weg hier. En ze hoopte maar al te graag dat Perkamentus dit raadsel kon oplossen van wie het bloed aan haar veer was.
|
|