|
Post by Merel on Nov 19, 2007 19:20:18 GMT 2
"Oke ik denk dat ik wel iets weet, op 3 rennen jullie en ik kom er zo snel mogelijk achteraan oke?" Mompelde MAriël toen maar terwijl ze Thomas zo goed als probeerde te negeren, ze wachte op antwoord maar bleef Elin aankijken.
|
|
|
Post by melien on Nov 19, 2007 19:28:48 GMT 2
Sara vergat heel even dat Elin er was. Ze keek MAriël ontzet aan. "Ben je gek?" zei ze iets te hard. Toen realiseerde ze zich het pas en kon ze zichzelf wel slaan. "Mar... weet je het zeker?" vroeg Mara alleen maar twijfelend.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 19:31:35 GMT 2
Mariël had bijna haar toverstok laten zakken. "Ik zei alleen dat ik een idee had hoor, kan geen kwaad. En trouwens als jullie weg zijn, kan ik mezelf in m'n eentje beter redden." Zei ze maar, ze had wel een plannetje, nou nog uit kunnen voeren.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 19, 2007 21:31:43 GMT 2
Thomas zweeg. "Ik bedoelde er niets mee" mompelde hij zwak en staarde naar de grond en probeerde houwvast te vinden aan de grond. Elin deed nog een stap naar voren en ontblootte haar tanden nu zo ver als mogelijk en gromde hevig.
|
|
|
Post by melien on Nov 20, 2007 17:33:00 GMT 2
"Oké, maar we gaan alleen de hoek om en verstoppen ons daar. Gewoon voor het geval dat." mompelde Sara als antwoord. Mara hield Elin in degaten en het ontging haar dus ook niet dat deze een stap naar hen toe liep. Een angstige blik kwam in haar ogen. Ze pakte Thomas hand zonder er echt over na te denken. Ze keek even naar Mariël en knikte.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 20, 2007 23:16:43 GMT 2
Thomas klemde zijn hand weer om die van Mara en keek Mariël aan "Dus je weet het zeker?" vatte hij even samen en keek haar aan. Hij wist niets van weerwolven, hij wist ook niet hoe hard Mariël eventueel zou kunnen rennen, dat zouden ze dan maar nog moeten zien. Elin likte met haar tong langs de vlijmscherpe hoektanden en zag eruit alsof ze ieder moment een lief klein eendje kon aanvallen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 22, 2007 11:29:10 GMT 2
"Jahaa.. Tenzij jij een beter idee hebt of jezelf voor haar wil gooien.. Anders zou ik nu gaan rennen.. 3... 2... 1.. NU!" Brulde Mariël en vuurde een waanzicht spreuk af op Elin, hopend dat dit haar even bezig hield.
|
|
|
Post by melien on Nov 22, 2007 12:40:33 GMT 2
Sara draaide zich meteen om en rende de hoek om. Ze vond het nog steeds neit echt een prettig idee, maar ze kon niet echt anders. Mara wachtte neit echt af, Mariël wist het blijkbaar zeker. Ze zette het op een lopen en trok Thomas mee.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 23:24:18 GMT 2
Thomas stormde achter Mara aan terwijl hij over zijn schouder keek om te zien of er nog erge dingen gebeurden. Elin gromde van de pijn en piepte even, maar staarde dan woedend naar Mariël, en sprong ineens naar voren.
|
|
|
Post by Merel on Nov 27, 2007 15:42:02 GMT 2
Mariël dook opzij waardoor ze hard op de grond terecht kwam. ZE keek opzij of iedereen de hoek om was en greep haar toverstok stevig beet en richte die op Elin. Ze wist bijna wel zeker dat het Elin was, aangezien het Shirie zeker weten neit was.
|
|