|
Post by melien on Jun 11, 2007 18:05:57 GMT 2
Mara kreeg de slappe lach toen ze nat werd gegooid. Toen ze zich weer een beetje had gevangen zei ze: "Lekker fris.". Daarna moest ze weer lachen. Het was ook gewoon te komisch. Eerst zei Chloe dat ze die watergevechten maar niks vond en nu waren ze alletwee helemaal zeik op een plek waar geen water was.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 11, 2007 18:29:56 GMT 2
'Eigen schuld,' zei Chloë grijnzend. Ze kneep het water uit een streng gitzwart haar. 'Ik ben nat,' constateerde ze. Ze had inderdaad niet veel met watergevechten, maar ze moest toegeven dat het wel grappig was.
|
|
|
Post by melien on Jun 11, 2007 18:46:56 GMT 2
Mara probeerde Chloe omver te duwen maar dat wilde niet echt lukken door de slappe lach. Ze viel terug in het gras en lag op haar rug te lachen. Haar ogen traanden en ze was helemaal nat.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 12, 2007 19:48:17 GMT 2
Chloë grijnsde en duwde Mara omver, in plaats van andersom. Daarna liet ook zij zich op het gras vallen en liet de zon zijn werk doen om haar kleren weer op te drogen.
|
|
|
Post by melien on Jun 14, 2007 16:42:07 GMT 2
Mara kwam langzaam maar zeker weer bij van het lachen. Ze ging op haar zij liggen en keek naar Chloe. "Heb je zin om wat leuks te gaan doen." vroeg ze. Toen schoot haar iets te binnen. "Ik bedoel iets leuks buiten het rozenperk." zei ze lachend. HEt was namelijk al leuk.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 14, 2007 17:09:06 GMT 2
Chloë lachte nog even na, en knikte daarna. 'Ja, leuk! Wat voor iets bedoel je precies?' vroeg Chloë aan Mara. Ze was nu echt gelukkig, en kon zich niet herinneren dat ze zo vrolijk was geweest sinds Ryanne wegging. Ryanne. Altijd kwamen haar gedachten weer bij Ryanne uit.
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 16:41:36 GMT 2
"Ik heb geen flauw idee wat ik eigenlijk bedoel." zei Mara. Dat zorgde voor nog een lach golf die in Mara ontstond. Toen ze weer gekalmeerd was, vroeg ze aan Chloe: "Heb jij een idee? Of een bepaalde wens van wat je wilt gaan doen?".
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 16:52:50 GMT 2
Chloë lachte met Mara mee, al begreep ze niet helemaal waar ze zo'n lol om had. 'Ehm...' dacht ze na, toen ze was bekomen van het lachen. Ze sprong op van het veldje en begon een beetje op en neer te springen. Daarna stak ze een hand naar Mara uit, om haar overeind te trekken, terwijl ze zei: 'Het Verboden Bos?' Ze was daar al een lange tijd niet geweest. Ze wist dat dat natuurlijk ook eigenlijk niet mocht, daarom ging ze er juist heen.
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 17:49:22 GMT 2
Mara pakte Chloe's hand en trok zich omhoog. Ze glimlachte. "Goed idee." zei ze op Chloe's voorstel. Ze probeerde zich te herinneren wanneer ze er voor het laatst was geweest maar ze kon het zich niet herinneren.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 18:24:53 GMT 2
'Oké,' grijnsde Chloë, terwijl ze Mara omhoog trok. Ze begon richting het Verboden Bos te lopen, terwijl ze even Mara glimlachend aankeek.
{ik maak wel een nieuwe topic aan}
|
|