|
Post by ruka on May 18, 2007 23:18:12 GMT 2
'Ja, dat bedoelde ik' zei Bou lachend. 'Die van mij staat ook in mijn slaapzaal' zei hij er achteraan.
|
|
|
Post by Madjic on May 19, 2007 11:58:38 GMT 2
Nu was het Carmens beurt om het niet te snappen, maar ze schudde alleen maar haar hoofd. "Wauw, wat een geweldig gespreksonderwerp weer." Grinnikte ze. Ze keek even om zich heen. "Maar goed... Ik zal anders maar alleen laten met je missie om een boeket te maken." Zei ze met een knipoog en maakte aanzet om weer verder te lopen.
|
|
|
Post by ruka on May 20, 2007 22:48:04 GMT 2
'Ja, sorry, maar hij was echt enger dan wat iedereen zecht' zei Bou en keek naar Carmen.
|
|
|
Post by Madjic on May 20, 2007 22:52:21 GMT 2
Carmen trok een wenkbrauw op. "Wat? Over wie heb je het?" Ze keek Bou wantrouwend aan, hij verzweeg iets.
|
|
|
Post by ruka on May 21, 2007 22:40:14 GMT 2
'Over dat vogel ding' zei Bou snel, 'Echt!, je gelooft me niet he?' vroeg hij haastig.
|
|
|
Post by Madjic on May 22, 2007 10:34:40 GMT 2
"Nee, natuurlijk geloof ik je niet. Je bent al niet een van de normaalste personen die ik ken, maar nu doe je wel heel vreemd. Nou ja, eigenlijk eigenaardig, je doet eigenaardig." Camren stapte op bou af en ging vlak voor hem staan. "Vertel op, Bou. Wat is er aan de hand?" Vroeg ze met een beetje dreiging in haar stem.
|
|
|
Post by ruka on May 22, 2007 19:36:42 GMT 2
'Niks, er is niks' zei Bou en keek een beetje angstig naar Carmen. 'Ik ben gewoon een beetje van streek'
|
|
|
Post by Madjic on May 22, 2007 20:02:19 GMT 2
"Omdat een vogel je aanviel? Je bent toch een tovenaar of niet soms?" Carmen gaf Bou een klein duwtje. "En tovenaars hebben een ruggengraat, ontbreekt die bij jou ofzo?"
|
|
|
Post by ruka on May 22, 2007 20:12:35 GMT 2
Bou keek naar Carmen, 'Ja, dat klopt, maar dan nog' mompelde Bou en keek haar aan. 'Goed, goed, wat jij wil, het was Voldemort' zei Bou boos en plukte een roos en plukte hem kaal. "goed als zij het zo graag wil weten, nu weet ze het" dacht hij boos in zichzelf.
|
|
|
Post by Madjic on May 22, 2007 20:20:14 GMT 2
Carmen sloeg haar armen overelkaar en grijnste. "Ik moet toegeven dat ik slechtere smoesjes heb gehoort. En je hebt dus toch wel een ruggengraat." Ze grinnikte. "Bravo."
|
|