|
Post by ruka on May 22, 2007 21:07:26 GMT 2
'Dan geloof je het toch niet' zei Bou boos, 'moet je zeker ook nog bewijs?' 'Als je het wil weten, nu heb ik groot het teken op mijn rug' zei hij en keek naar woedend aan. 'Moet je dat zeker ook nog zien voordat je me geloofd?'
|
|
|
Post by Madjic on May 22, 2007 21:14:26 GMT 2
Carmen keek Bou even wantrouwent aan, maar toen veranderde haar blik naar angstig. "J-je meende het?" Vroeg ze geschrokken en liet zich op het bankje neer ploffen.
|
|
|
Post by ruka on May 22, 2007 21:18:19 GMT 2
'Okee, ik weet dat je me een gek figuur vind, maar hier ga ik echt niet om liegen hoor' zei Bou rustig. 'Ik ken hem al van kleins af aan, hij doet me niks' zei hij rustig en legde een hand op de schouder van Carmen. 'Hij komt hier niet om iemand te doden, en als dat wel is, dan is dat Kanon' mompelde hij er nadenkend achteraan.
|
|
|
Post by Madjic on May 22, 2007 21:22:55 GMT 2
Carmen steef. "Wat?" Ze keek Bou bezorgd aan. "We moeten... iets doen. Hij... Hoe?" Ze kwam niet meer uit haar woorden en keek wanhopig rond. "Is ie... nu weg?" Ze liet haar blik weer op Bou rusten en leek een beetje bekomen te zijn an de schrik.
|
|
|
Post by ruka on May 22, 2007 21:42:44 GMT 2
'Nee, er is niks, hij is nu weg, en als het goed is komt hij niet meer terug' zei Bou geruststellend. 'Zullen we anders iets doen?' vroeg hij en keek naar het kasteel.
|
|
|
Post by Madjic on May 22, 2007 21:45:28 GMT 2
Carmen wreef even over haar slaap. "Okey, wat wil je dan doen?" Misschien was het wel goed dat ze zich op iets anders concentreerde. Het liefste vergat ze dit zo snel mogelijk, maar dat was helaas niet aan haar.
|
|
|
Post by ruka on May 22, 2007 22:08:04 GMT 2
'Zeg jij het maar, wat vind je leuk?' vroeg Bou en keek rustig naar Carmen. 'Zwemmen?, vliegen?, zeg het maar, ik ben overal voor in' zei hij rustig.
|
|
|
Post by Madjic on May 22, 2007 22:11:33 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Je was toch bezig met een boeket?" Ze vroeg zich even af waarom hij geen Orchidea gebruikte.
|
|
|
Post by ruka on May 23, 2007 22:44:46 GMT 2
'Ja, dat was ik van plan, maar ik weet nog niet eens hoe ik moet beginnen' mompelde hij en keek haar met een lach aan. 'Wil je helpen?'
|
|
|
Post by Madjic on May 23, 2007 22:46:38 GMT 2
Carmen besloot maar te zeggen wat ze dacht. "Waarom gebruik je niet Orchidea? Dan hoef je niet zo veel moeite te doen. Ik heb absoluut geen verstand van boeketten."
|
|