|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 18:30:40 GMT 2
"Ik begrijp je niet" Zei hij tegen haar terwijl hij even nadacht over die woorden. Hij haalde zijn shcouders op voor zover dat kon. "Dit is trouwens veel en veel beter dan Azkaban" Ze grijnsde even terwijl hij even naar voren keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 20:36:43 GMT 2
Julie knikte, opgelucht dat hij het niet snapte. 'Ja. Jij beter zoiezo veel beter dan wat ik dan ook heb meegemaakt, al kan ik dat nauwelijks een compliment noemen. Sorry, ik ben daar niet zo goed in. Ik mote er nog wat mee oefenen.' Ze wendde haar hoofd af en sloot haar ogen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 27, 2007 12:52:17 GMT 2
Hij beet op zijn lip. "Ik neem alleen perfecte meisjes, en aangezien iedereen perfect is, kani k wel een miljard jaar doorgaan" Zei hij en dacht even na. Als hij toen nog leefde. "Of ik blijf er bij één. Dat is wat diegene ervan maakt" Hij glimlachte even.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 14:25:03 GMT 2
Julie glimlachte flauwtjes. 'Ik ben alles behalve perfect, dus helaas kom ik niet in aanmerking. Dat vind ik eigenlijk wel jammer... Het voelt fijn om bij jou te zijn. Het lijkt me vreselijk om jou met een perfect meisje te zien. Ik zou me ervoor af kunnen sluiten, maar het zou toch pijn doen.' Ze voelde haar ahrt kloppen zoals het nooit eerder had gedaan. Op een kalme, sterke manier, niet langer als het knipperdende lichtje dat eht de afgelopen jaren was geweest. Een hart dat wilde blijve kloppen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 27, 2007 17:36:47 GMT 2
"Nee Julie, iedereen is uniek, en als je uniek bent. Ben je voor mij perfect. En dat zou niet overgaan, nu nie, nooit niet. Ik blijf van je houden, dan wel niet verliefd, dan wel als vrienden" Zei hij tegen haar terwijl hij even naar keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 20:39:46 GMT 2
Julie draaide haar hoofd af en voelde een steek die ze niet kende. 'Dus.. je bent niet verliefd op me? Niet dat het me verbaasd, natuurlijk en het geeeft niet. Ik dacht.. ik had gehoopt...' Ze beet op haar lip en deed een stap achteruit.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 28, 2007 10:44:07 GMT 2
"Nee, ik ha dhet over de toekomst, verkeerd geformuleerd" Zei hij met een onschuldig grijnsje. "Ik hou wel van je" Zei hijt egen haar. Hij drukte zacht zijn lippen op de hare om het te verduidelijken.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 17:50:16 GMT 2
Julie had het gevoel alsof ze elk moment buiten westen kon raen, maar in plaats van los te laten klauwde ze haar vingers in zijn shirt en duwde haar lippen stevig, maar toch zacht tegen de zijne. Dit moment mocht niet verdwijnen. Dit was echt, dat moest wel!' Haar hart klopte diep en prettig. Julie voelde zich een idioot. Hoe had ze ooit aan zelfmoord kunnen denken?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 11:53:49 GMT 2
Zijn hart maakte een raar srongetje terwijl zijn ademhaling toch omhoog ging. Al snel had hij zijn lippen van de hare af gehaald. "Wat doe je toch met me" Glimlachte hij terwijl hij met zjin hand over haar wang ging. "Je maakt me gek" Fluisterde hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 13:01:07 GMT 2
'Wat denk je dat jij met mij doet,'fluisterde ze, terwijl ze haar lippen weer even op de zijne plaatste. 'Nooit eerder had ik iemand van wie ik hield, niet meer na mijn ouders. Ik had een beschermend harnas waar niemand omheen kon. Opeens ben jij hier e weet ik niet meer hoe ik zonder jou door zou kunnen...' Haar ademenhaling was snel.
|
|