|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:28:37 GMT 2
Hij keek naa ronder. "Jij bent de enigste die mij echt accepteerd. Ik, ik neem het wel terug" Hij stond weer op. "Je hebt gelijk, groot gelijk" Hij draaide zich voor een kwart op. "Ik..." Hij kreeg tranen in zijn ogen. "IK dacht dat ik je kon vertrouwen, da tik je hielp. Maar als je dat niet hoeft" Een traan rolde oevr zijn wang. Misschien moest hij echt maar niet meer met meisjes omgaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:50:49 GMT 2
Julie staarde hem geschrokken aan. 'Nee! Alsjeblieft neem het niet terug! IK heb je nog niet eens een echt antwoord kunnen geven!' Ze kwam overeind en schudde wanhopig haar hoofd. 'Ik wil neit dat je dit doet omdat je me uit de gevangenis wil hebben. Ik wil... dat je dit doet.. omdat je echt met me samen wil zijn!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:53:09 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd. "Ik hou van je, en dat meen ik Jullie. Ik wil voor altijd bij je zijn. Of zoalng het kan. Ik wil je geen pijn doen!" Hij sloeg zijn armen om haar heen. "Ik hou van je, dat is het enigste wat telt" lfusiterde hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 23:53:50 GMT 2
Julie glimlachte. 'Ik weet dat je me geen pijn zal doen. Ik hou ook van jou.' Ze sloeg haar armen om hem heen en kuste hem zacht. 'Mijn antwoord is ja, Manuel. Ik zou het een eer vinden om je vrouw te mogen zijn. Al meoten we daar natuurlijk nog mee wachten, tot we oud genoeg zijn...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 16:44:25 GMT 2
Zijn hart sloeg over en hij keek haar vol ongeloof aan toen haar antwoord ja was. Een nog warmer gevoel ging als een tinteling door zijn lichaam en hij drukte zacht zijn lippen op de hare. Zo gelukkig had hij zich nog nooit gevoeld.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 16:50:49 GMT 2
Julie wist dat ze niet eenzaam meer zou izjn. 'Toch zal ik meoten vluchten, tot ik achtien ben en het mag.. dus, een jaartje naar frankrijk, of geaddopteerd worden...' Ze keek hem aan. Ze haatte de wet.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 16:56:42 GMT 2
Hij hield zijn hoofd schuin. "Ik heb alles voor je over, en ik moet ook nog even ouder worden dan 16" Grijnsde hij terwijl hij haar hand vastpakte en er een kus op gaf.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 17:04:15 GMT 2
(hoe oud is mnauel eigenlijk... *is in shock*)
Julie keek hem verbijsterd aan. 'Ik dacht dat je al achttien was... hoe.. hoe oud ben je dan?' Haar hart klopte als een gek voor hem, dat zeker. Ze hield van hem, maar ergens was weten dat hij jonger was wel een klap.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:06:00 GMT 2
(Hij is 16, maar moet even kijken wanneer die ouder word ) Hij rilde even. "Nee, 16. Ik, ik..." HIj ging maar niet verder en beet op zijn lip. "Sorry, maar, maar" Hij rilde opnieuw. Was hij nou maa rniet zo dom geweest.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:27:08 GMT 2
Julie slaakte een zucht van opluchting. 'Sorry, ik dacht dat je.. nee niks aan de hand. Sorry.' Ze voelde zich weer kalm en verlieffd zoals eerder. Hij was evenoud. Een paar maandjes was niet erg...
|
|