|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 17:57:14 GMT 2
Hij glimlachte, ze kon het al goed. "Nooit eerder gedaan?" Flusiterde hij terwijl hij nu een ander pasje deed. Wat iets moeilijk was. "Je bent echt goed" Zei hij onder de indruk. Hij drukte een kus op haa rvoorhoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:13:52 GMT 2
ulie glimlachte. 'Het vreemde is, dat ik me allerlei vreemde dingen herriner, over mijn meoder en vader die dnasten.. het is alsof ik dit ken. Alsof ik het weet. Toch kan ik me neit ehrinneren of ik het ooit al een heb gedaan...' Ze bewoog met hem mee, lsof ze nooit anders ahd gedaan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:16:45 GMT 2
"MIsschien zit het in je genen" HIj hield zijn hoofd iets schuin, en liet haar toen een snel rondje draaien omd aarna verder te dansen. "Hmm, dit doet me goed, zo met jou. Dansend onder de maan" HIj gllimlachte breed.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:43:14 GMT 2
Julie sloot haar ogen en bewoog sierlijk. Ze ahd het gevoel alsof ze naakt was, maar op een maneir die hij vrij deed voelen. 'Je moest eens weten wat dit met mij doet,'zei ze zacht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:45:46 GMT 2
Ook hij sloot zijn ogen. Het leek of ze op lucht dansden. "Hmm, dit geeft je het gevoel dat je alles aankan, en alle emoties in de dans los kan laten gaan" Zei hij zacht. HIj bewoog rustig heen en weer. Het veolde geweldig aan.
|
|