|
Post by Krista - on May 30, 2007 19:53:48 GMT 2
"Ik was al vies" zei Evan grijnzend en krabbelde overeind. Hij keek even naar zijn zwerkbalgewaad, dat na de vele modder en grasvegen nu ook een aantal pootafdrukken van Heracles vertoonde.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 20:40:26 GMT 2
Ryan stak zijn hand naar hem uit, duwde met zijn andere hand Heracles naar achteren, riep 'zit' en hielp Evan overeind,. De hand zat, maar zijn staart ging als een hyperactieve bezem over de modderige grond. Nu hij toch zijn hand vast had, kon hij zich net zo goed voorstellen. 'Ryan Blackwolf, van Ravenklauw. En.. jij bent?' Hij zag opeens Joyce weglopen. Oh ja.. ze heette joys. 'ehm.. doei!' Riep hij naar haar. Hij wist niks beters te zeggen.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 7:26:08 GMT 2
"Evan Walters, Griffoendor" zei Evan terwijl hij Ryan's blik volgde en Joyce zag weglopen. Hij grijnsde even en keek naar Heracles "Leuke hond heb je"
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 11:00:29 GMT 2
Mariël kwam aangelopen. Ze had Evan gezien en wou nog eens met hem hebben over hun 'avontuur' toen ze Draconic en Thomas waren achtervolgd. Ze liep op hem af, maar zag dat hij niet alleen was. "Hoi Evan." Zei ze toen ze naast hen stond. "Hoi...." zei ze tegen de andere jongen. Hem kende ze niet. Verder op zat ook nog een meisje. Aletta of iets meende ze. Ze zwaaide even naar haar. "Hoi, Mariël Elfglow, EN jij bent?" Vroeg ze aan Ryan. Ze had de hond nog niet gezien.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 19:46:49 GMT 2
"Hee Mariël" zei Evan en glimlachtte even, terwijl hij verstrooid met zijn handen door zijn haar ging, waardoor zijn haar nu ook al sporen van modder vertoonde.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 20:58:08 GMT 2
"Hoe is het ermee?" vroeg ze aan hem. Ze boog even naar hem toe. "Weet je al iets meer over dat Draconic en Thomas geval?" Fluisterde ze en ze ging weer gewoon staan en keek hem even vragend aan.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 21:48:11 GMT 2
Evan dacht even na en schudde dan zijn hoofd "Nee" bekende hij, "Maar misschien heeft het iets met Ryanne te maken?" voegde hij er dan hoopvol aan toe. Dat was het complot dat al een paar dagen in zijn hoofd zat, maar hij was bang dat er vrijwel niets van waar was.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:37:02 GMT 2
'Ryan...' Ryan keek van Evan naar Mariël. Dit mocht hij niet horen... Hij zweeg, zoals hem was geleerd en hij luisterde. Hij wist neit wat hij zou gaan doen met wat hij ahd gehoord.... maar op dit momet luisterde hij gewoon. Je wist maar nooit...
|
|
|
Post by Merel on Jun 1, 2007 16:19:42 GMT 2
"Hoi Ryan. Jij zit toch ook bij Griffoendor?" vroeg ze vriendelijk en aaide de hond die ze nu pas doorhad. "Ik weet het niet. Ik heb geen flauw idee. Wat had Die Zwangere vrouw er dan mee te maken?" vreog ze nu zonder erbij naa te denken dat Ryan het ook hoorde.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 8:04:23 GMT 2
"Ja nee" zei Evan en dacht even na. Als hij niet uit zijn woorden kon komen, ging hij vaak over tot het 'ja nee' gesprek. "Daar ben ik nog niet helemaal uit" zei hij toen maar.
|
|