|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 0:02:21 GMT 2
Meija glimlachtte en kroop in de jas en probeerde deze weer dicht te ritsen, wat niet echt het gewenste resultaat bracht, maar ze kreeg het wel warm. "ja" zei Eric en glimlachtte, en keek Terry doordringend aan, van een afstand die voor een normaal gesprek vreemd was, zo dichtbij, maar dit was geen normaal gesprek.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 0:06:46 GMT 2
Devon grinnikte. 'Als je gewoon je armen om me heen slaat, onder mijn jas door, dan sla ik mijn armen wel om jou heen en als je dan dicht tgen me aan gaat staan, dan word je wel warm.' Hij glimlachte uit ervaring. Hoeveel meisjes hadden zo wel neit gestaan.. alhoewel, in deze jas, eigenlijk alleen Shirie nog maar.
Terry knikte. Ze keek hem in zijn ogen. Langzaam zakten haar ogen tot zijn lippen. Traag bewoog ze zihc ernaartoe, tot ze weer stopte, nog zo'n tien centimeter ervanaf. Ze draaide haar hoofd ietsje weg, maar kon niet meer doen dan dat.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 14:04:57 GMT 2
Meija grinnikte. "Sorry, ik kan soms nogal blond doen" bekende ze lachend en sloeg haar armen om Devon heen. "Het is wel een stuk warmer inderdaad" zei ze uiteindelijk glimlachend.
Eric duwde voorzichtig Terry's hoofd weer een paar centimeter terug naar de oorspronkelijke plaats, glimlachtte even en plaatste toen voorzichtig zijn mond op Terry's lippen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 16:24:56 GMT 2
Devon grinnikte. 'Blond is goed. I hou van blond. Ik hou van... een heleboel dingen.' Hij sprak het heel langzaam uit, terwijl hij haar opnieuw een kus op haar mond gaf.
Terry rilde even toen ze zijn kus beantwoordde. Het was zo fout. Zo vreselijk fout... Waarom kon ze dan neit stoppen?
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 16:27:18 GMT 2
Meija glimlachtte en voelde hoe de kou uit haar vel weg trok en beantwoorde de kus, en sloeg haar armen om zijn hals.
Eric grijnsde en sloot zijn ogen even, terwijl hij zijn armen om haar heen liet glijden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 16:34:09 GMT 2
Devon trok haar nog dichter tegen zich aan, strijkend met zijn tong langs de hare genietend van dit meisje. Tijd geleden dat hij echt zo'n leuk meisje had gehad, waar hij ook echt gevoelens voor had.
Terry tilede haar hand op, legde die in zijn nek en bego zacht door zijn nekhaartjes te aaien.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 16:38:13 GMT 2
Meija zuchtte even en legde haar hoofd tegen Devons borst, en hoorde vaag in de verte een hart kloppen. "Je leeft nog" zei ze grijnzend.
Eric trok Terry voorzichtig nog wat dichter naar zich toe en streek met zijn hand door haar sluike stijle haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 16:42:21 GMT 2
Devon barstte in lachen uit en aaide zacht door haar haren. 'Dat vind ik zo leuk aan jou. Je geweldige gevoel voor humor. Je moest eens weten hoe erg ik leef. Ik leef meer dan ik in lange tijd doe. Liefde is leven, wist je dat?' Hoezo zinspelen, lachte hij in zichzelf.
DE kriebels in haar buik vergerden zich en ze begon zich werkelijk af te vragen waarom ze ookal weer met Luke had. Eric was toch veel leuker?
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 17:13:11 GMT 2
Meija glimlachtte "bedankt.. denk ik" zei ze dan zachtjes en lachtte breed.
Eric stopte even met zoenen en keek Terry tevreden aan. "je bent lief" zei hij zacht, maar toch duidelijk hoorbaar.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 18:09:41 GMT 2
Devon lachte. 'hoezo denk je? WErken mijn flirt pogingen op jou dan helemala neit?'Hij liet haar los en sprong ene paar keek op en nieuw. 'ik moet weer een hele nieuwe versiertechtniek gaan bedenken.' Hij liep weer naar haar toe, sloeg haar armen om hem heen en trok haar dicht tegen zich aan. 'Ik bedenk nog wel wat,'grijsnde hij.
'Jij ook, fluisterde Terry, tot ze opeens emt een klap weer in de realiteit terug kwam. Met een schreeuw sprong ze op en stapte van hem weg. 'Waar ben ik nou mee bezig?'
|
|