|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 18:12:46 GMT 2
"Dus jullie zijn zo.. beste vrienden?" gokte Meija en glimlachtte even naar Devon, en keek hem aan. "Wat? Nee, ik ben een strategie aan het bedenken.. een tactiek". Hij begon weer te ijsberen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 18:24:03 GMT 2
devon barstte in lachen uit. Hij schudde zijn hoofd en wendde zich weer tot meija, met glimmende ogen.. 'Meestal wel ja, als we neit aan het vechten zijn, of elkaar proberen te verslaan.' Hij grinnikte.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 23:25:21 GMT 2
"Gebeurt dat dan zo vaak?" zei Meija plagerig en keek Devon aan "Want dat heb ik nog nooit gezien" Eric zweeg even en keek dan naar Meija. "Wíl je het zien?". Hij had een voetbal neiging en die was bijna niet te stoppen. Hij moest gewoon ergens héél hard tegen aan trappen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 0:04:42 GMT 2
Devon keek Eric uitdagend aan. 'Het gebeurd nog wel eens, maar hij weet dat ik terug vecht. Meestal lat ik hem zijn gang gaan, ik kan redelijk wat hebben. Niet dat hij zwak is en me geen gekneusde botten opleverd, maar dat geneest wel. Vriendschap is zo vreemd.' Hij schudde lachend zijn hoofd en streelde zacht haar gezicht, kriebelde haar nek en zoende haar opnieuw.
|
|