|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:16:28 GMT 2
"Haha, grapjas. Kijk daar heb je het al. En al zou ik nog zo verlangen naar je, nee ik zou dat nooit doen" Ze stak haar tong ui en liet zijn arm los. "En weet je wat het grappigste is. Ik loop nog steeds rond, met een vreindje. Misschien moet ik dan toch veloven, dan heb ik bewijs dat ik neit meer lso kan rondlopen." Ze grinnikte. "Nee, grapje. Je lijkt me echt een hele leuke een aardige vreind. MIsschien moeten we dat maar zijn?" Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:36:40 GMT 2
Devon knikte en gaf haar een knuffel. 'ja, tot het heel misschien uit gaat emt je vriendje en ik ook vrij ben. heel misschien komt het er dan van.'HIj grijnsde breed, ergens teleurgesteld, maar hij wist dat dit wel het beste was. Cane begon als een gek te blaffen. Devon draaid zich om en zijn mond viel open van verbazing. Davis had de fret opgevangen in zijn armen toen die als een gek langs zijn been omhoog was geklommen en staarde nu de dingo aan met een boze, starende blik. De dingo gromde, piepte en droop langzaam af, met zijn staart tussen zijn poten. Davis bleef hem nakijken tot hij ver geneoeg weg was en glimlachte toen. Hij knikte naar Devon. 'Van jou?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:41:33 GMT 2
Ze keek hem raar aan. "Ooit dus, misschien wel nooit" Zei ze. Ze schudde haar hoofd. Maar schrok toen, toen de dingo als ene gek begon te blaffen. tatayanna sprong achteruit. En daar zag ze utieindelijk Davis. Haar glimlach ging vaan oor tot oor en ze rende naar hem toe en vloog hem om de hals. Ze drukte haar lippen zacht op de zijne. Ze draaide zich weer op en knielde bij de dingo neer. "rustig maar lieverd, het is Davis maar" Ze gaf de dingo een kus op zijn kop.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:49:13 GMT 2
Davis grinnikte. Devon knikte. 'Ja, hij is van mij. Knap werk. Hiervoor was ik de enige die hem kalm kreeg.' Davis haalde zijn schouders op en liep naar Devon en zijn vriendin toe. 'Ik ben goed met beesten. Al zijn dingo's nieuw. Davis Tyler.' 'David Shadows.' Davis glimlachte en daaide zich om naar Tatyanna. 'Krijg ik geenkus, schooneheid?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:51:18 GMT 2
Ze kwam oevreind. "Had je die net niet gehad dan?" Ze grinnikte en liep naar Davis. Ze pakte zijn hand vast. "Dit is dus Davis" Grinnikte ze. Ze drukte ene kus op zijn wang. "Geen ruzie maken hoor" Zei ze grinnikend. Ze keek even om zich heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 23:48:15 GMT 2
Davis grijnsde naar Devon. 'Waarom zou ik? Oemand die ik neit ken kan ik ook niet haten.' Hij streek zacht over haar gezicht en zoende haar op haar mond. 'ik heb je gemist,'flusiterde hij. Devon glimlachte. Ik zal jullie maar alleen laten. Goed je ontmoet te hebben, mate.' Hij legde een hand op Davis'schoduer voor hij wegliep. Cane volgde hem. 'Je hebt geluk met haar. Zorg er goed voor.' Davis keke hem na en knikte. 'Dat zal ik zeker,'zei hij tegen Tatyanna, na zich weer naar haar omgedraait te hebben.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 16:46:50 GMT 2
Ze keek hem even met een grijns aan, en keek toen weer naar Devon. "Ik zie je nog wel, ooit een keer in de leelringenkamer" Zei ze tegen hem terwijl ze haa rhand opstak. Ze sloeg haar armen nog steviger om David heen. "Ik jou ook" Zei ze zachtjes. Ze keek over Davis schouder heen hoe Devon wegliep. En keek hem toen weer aan. Ze glimlachte breed en drukte weer een keer haar lippen opde zijne.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 16:49:35 GMT 2
Davis beantwoordde haar kus hartstochtelijk. 'Ik kan neit geloven hoe ik het toch elke keer overleef zonder jou. Waar verstop jij je toch, dt ik je nooit zie? Ik kan niet zonder jou!' Hij bewonderde haar, zoals alleen een geleifde dat kan. Hij streelde haar gezicht en zoende haar opnieuw. Toen keek hij om naar de deur waar devon doorheen was verdwenen. 'Het is dat ik je vertrouw, anders zou ik me zorgen gaan maken. Ik heb van hem gehoord. Hij is idnerdaad wel.. knap..'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:00:19 GMT 2
Ze grijnsde toen ze zijn lippen had lsogelaten. "Je moet wel wat voor me overhebben"[b/b] Ze keek hem ontdeugend aan en drukte ene kus in zijn nek. Ze keek hem weer aan, ze kone cht niet zonder hem. Ze wou hem dus echt niet kwijt. "Of misschien ben je te lui" Zei ze, nog voordat ze zijn lippen weer voelde. Ze keek even naar de grond. "Ik hoef hem niet, hij is iemand die niet van meisjes kan afblijven, zelfs al heeft hij ene vreindin" Ondertussen had ze hem weer aangekeken. "Jij bent hier nog steeds de knapste, en de lekkerste" Zei ze grijnzend. Ze legde haar hoofd op zijn borst.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 17:02:54 GMT 2
Davis voelde zich groeien van trots. 'dat wil heel wat zeggen als jij dat vind. Ik maak me ook geen zorgen. Ik zou je nog in een kamer vol naakte modellen laten staan enw eten dat het wel goed komt. Ik snap ook niet waar ik voer zeurde. Kom hier jij.' HIj trok haar dicht tegen zich aan, srteek met een hand over haar rug en liet de ander over har bil glijden.
|
|