|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:54:59 GMT 2
Ze beet zachtjes op zijn oorlel. "Hmm, het is wederzijds, al hou ik me in" Ze drukte een paar kusjes op zijn kaaklijn. Haar hand gleed nu over zijn been. "Hmmm" Zi ze zacht. Haar handen gleden naar boven, over zijn buik naar zijn borst. Ze sloot ahar ogen. "Fantasie, sluit je ogen, ik kan het zien" Zei ze zachtjes.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 21:12:16 GMT 2
Davis gromde zacht en glimalchte. 'Als ik nog meer ga fantaseren kan ik een adnere broek aan gaan trekken is dat wat je wil,schoonheid?' Hij keek haar aan, hartstochtelijk en zo geil als boter.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 17:27:38 GMT 2
"Moet ik je anders helpen?" Haar handen gleden naar beneden om hem te pesten. Ze legde haar handen op zijn knoop. "Of wacht je liever nog even?" Ze keek hem aan met een schuin hoofd. "Want, als je toch een ander ebroek aanmoet, kan ik beter je luier verschonen Baby Davis" Ze kustte hem daarna in zijn nek en knoopte sloom zijn broek open.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 17:34:41 GMT 2
Davis rilde. 'Ik een luier zou goed zijn.. of een witte boxer. Dan valt het niet zo op...' Hij kreunde licht. 'Zit je me nu alleen te pesten of kan ik me echt gaan voorbereiden op de hemel?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 17:48:57 GMT 2
Ze kwam weer omhoog. "Of je krijgt niks aan je kont?" Ze gaf hem een kusje. "Misschien, die hemel heb je toch al eens gehad?" Ze keek hem vragend aan. "Het zou hier niet veilig zijn" MOmpelde ze teleurgesteld.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 17:51:37 GMT 2
Davis kreunde. 'Nee daar heb je ook weer gelijk in.' Met tegenzin knoopte hij zijn broek weer dicht. Hij wilde het graag, maar met wt geluk zou zijn verlangen wat afnemen en zouden ze gewoon gaan winkelen of iets dergelijks.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 17:58:34 GMT 2
"Jammer" Zei ze grijnzend. Ze sloeg haar amren weer om zijn hals. "Ritje op je motor?" Ze keek hem rvagend aan. daar had ze best wel zin in eigenlijk. "Of wat anders? We meoten echt wat leuks doen, ik mis het!" Ze zoende hem en beet zacht op zijn lip.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:12:23 GMT 2
Davis trok haar dicht tegen zich aan en zoende haar vol leifde. 'Ik ook. W gaan doen, wat jij maar wil. Van mijn part winkelen en dt ik je karretje ben om al je spullen op te leggen. Ik wil gewoon bij je zijn en eidereen laten zien dat je de mijne bent.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:18:23 GMT 2
Ze grinnikte en draaide haar hoofd weg. "Wat ik wil, ik ben niet de enigste. En je komt echt over als een hondje dan. Dat ik je niet goed verzorg. Maar het klinkt leuk" Ze draaide haa rhofd terug en zoende hem weer. "Goed idee lieverd" Ze ging rustig met haar hand door zijn haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:37:08 GMT 2
Davis hijgde en likte haar gezicht. 'Ik ben je hondje en ik wil wat jij wil. Ik vind alles leuk met jou. Zolang ik bij je ben ben i gelukkig. Als ik koos, dan lagen we de hele dag in de zon niks te doen, je kent me. Of te sleutelen aan mijn motor. I weet zeker dat jij wel leuerke dingen kan bedenken.'
|
|