|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:39:44 GMT 2
Toen ze een lik in ahar gezicht kreeg, trok ze en vies gezicht. "Bah, hondenkwijl" Ze grinnikte. "Ik ben gelukkig als jij dat bent, dus, dan is het goed" Ze pakte zijn hand vast en keke hem aan. "Maar dan meot jij ook wat kopen" Ze grinnikte en streek zijn haar goed.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:46:24 GMT 2
Davis grinnikte. 'Ik vind het prima hoor. Ik koop wel iets voor jou.' Hij knipoogde en gaf haar een kus. 'Is een hondenkusje wel goed?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:49:37 GMT 2
"Hmmm, alle kusjes zijn goed hoor" Ze ging achter hem staan en sprong op zijn rug. "Hup hondje" Zei ze en grinnikte. "De Davis Express." Ze Stak haar tong uit en lachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 0:00:40 GMT 2
Davis maakte een zacht brommend geluid, deed of hij het gas aan zijn stuur aan draaide en rende weg, met haar op zijn rug. 'Waar wil u heen mevrouw?'vroeg hij lachend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 16:42:40 GMT 2
Ze lachtte. "Naar de winkels!" Ze deed net of hij een paardje was en gaf hem een por. "Kom op dan!" Schreeuwde ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 21:39:27 GMT 2
Davis bleef staan en keek haar half aan. 'ik ben geen paard. Ik ben je taxy en je hond, maar voor midner doe ik het niet.' Hij bleef staan en wachtte.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:42:37 GMT 2
Ze troke en onschuldig gezichtje. "Dan ga ik wel met een andere taxi" Zei ze, quasi teleurgesteld. Ze gleed van zijn rug af en liep heel rustig voor hem langs. Ze probeerde hem wat te spten. En probeerde zo serieus mogelijk te blijven.
|
|