|
Post by nouan on May 4, 2007 18:45:24 GMT 2
Seth keek kwaad naar het groepje zwadderaars. Er was een onvergefelijke vloek uitgesproken en er werd niet eens stráf gegeven. Hij zou die zwadderaar nog wel eens terugpakken.. Oooit, maar dan zou niemand zien dat híj het was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 18:49:17 GMT 2
Tifa had alles van een afstandje gezien, ook dat het opzet was. Ook die vloek die uitgesproken was ook. Ze keek naar de hippogrief en liep er langzaam op af. Omdat ze niet wist of Hagrid snel terug kwam besloot ze hem te kalmeren. De hippogrief stak langzaam zijn kop uit en rekte zijn half om geaaid te worden. Tifa glimlachtte eventjes en pakte toen langzaam een dood konijn om hem mee te lokken naar de plek waar hij eerst stond.
|
|
|
Post by Krista - on May 4, 2007 20:47:50 GMT 2
"Hagrid gaat ontslagen worden!" zei Evan met een raar gevoel in zijn buik en keek naar het enorme silhouet in de verte, gevolgd door Thomas en verder nog Draconic.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 5, 2007 11:55:52 GMT 2
"Mischien ook niet" zei Tifa, ze deed een ketting om een van de poten van de Hipporgrief. Snel gaf ze hem nog een dood konijn "Mischien niet mischien wel, je weet het nooit zeker" Eigenlijk wou ze de waarheid gaan vertellen aan het hoofd van de school maar in haar eentje zou hij het toch mischien niet geloven.
|
|
|
Post by ruka on May 5, 2007 21:58:52 GMT 2
Hunter zat heelde tijd stil op een steen, hij stond op en keek naar de zwadderaars, 'zwak' gromde hij in zichzelf en keek naar de andere leerlingen.
|
|
|
Post by Krista - on May 5, 2007 22:53:16 GMT 2
"Jawel" zei Evan met een stem die veel hoger dan normaal was. "Je ként Ryanne en Thomas toch? Die chanteren iedereen constant, en trouwens, Sneep heeft veel invloed bij de schoolleiding en Thomas en Ryanne zijn zijn lievelingetjes, en Ryanne is notabene zijn dochter!". Hij plofte op de grond neer en keek naar Tifa die de hippogrief aaide. De les was nu toch eigenlijk afgelopen, en de meeste leerlingen strompelden terug naar school.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 6, 2007 12:52:47 GMT 2
Tifa zuchtte eventjes "Het kan ook goed aflopen hoor, maar wat er echt gaat gebeuren kan je niet zo 1,2,3, weten" Kort keek ze naar Evan en gaf toen de Hippogrief een laatste aai. Genoeg voor vandaag "We moeten afwachten wat er gaat gebeuren en ik ken Ryanne en Thomas natuurlijk wel maar praten tegen ze? Dat heb ik geloof ik nog nooit gedaan"
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 13:54:08 GMT 2
"Ik denk niet dat je ooit de behoefte voeld tegen ze te praten" zei Evan duister. "Ze katten je toch alleen maar af dus het heeft totaal geen zin". Hij keek om zich heen alsof hij verwachtte dat Hagrid ieder moment terug zou komen. Maar dat deed hij niet.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 6, 2007 14:13:39 GMT 2
"Wie weet, maar ik denk wel dat je gelijk hebt, dat ik geen behoefte voel om tegen ze te praten" zei ze. Ze legde nog een laatste dood konijn vlak bij de Hippogrief. Tifa haalde eventjes haar hand door haar haren en zei toen "maar ik ga weer"
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 14:45:54 GMT 2
"Ja.." zei Evan langzaam, terwij hij geen idee had tegen wie hij het eigenlijk had.
|
|