|
Post by melien on Dec 10, 2007 21:58:56 GMT 2
Die krijgt er echt zoooooo ontzettend van langs. Met allemaal dat soort gedachten wandelde Mara door het verboden bos naar het niet verboden deel. Ze had Eric een briefje gestuurd dat ze hem even wilde spreken. Hoe kwam hij erbij? Hij weet best dat ik niet flirtte. Hij kan het gewoon neit hebben.. Dankzij hem had haar relatie met Thomas voor heel even aan een zijden draadje gehangen. Dat was iets waar zij niet tegen kon.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 22:02:36 GMT 2
Eric strompelde met zijn handen in de zakken van zijn bruine jas op de grond. Het was een soort van 'detective jas', in ieder geval, zo werd hij door Devon benoemd. Hij zuchtte even diep toen hij Mara zag staan en liep in haar richting. "Hoi" mompelde hij zacht en had zijn blik gefixeerd op de grond.
|
|
|
Post by melien on Dec 10, 2007 22:04:25 GMT 2
Mara had haar armen over elkaar geslagen en keek hem aan. "Waarom?" vroeg ze, nog kalm. Hij hoefde maar een ding fout te doen of hij zou een vervloeking op zich afkrijgen. Haar toverstok had ze neits voor niets altijd in haar mouw zitten.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 22:08:35 GMT 2
"Daarom" kaatste Eric kinderachtig terug en keek Mara op dezelfde soort van manier aan. "Waarom stuur jij mij een briefje om te praten?"
|
|
|
Post by melien on Dec 10, 2007 22:12:02 GMT 2
"Omdat ik wil weten waarom je zo ging staan liegen tegenover Thomas." zei ze. De irritatie was weer boven gekomen in haar stem. Hij was niet echt handig bezig.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 22:20:11 GMT 2
Eric slaakte een diepe zucht, rolde overdreven duidelijk met zijn ogen en keek Mara aan. "Ik lóóg niet, oke?" zei hij dan en draaide zich alweer om. "Het is gewoon waar, wat ik zei. Ik was overduidelijk aan het flirten, dat jij dat dan niet door hebt"
|
|
|
Post by melien on Dec 10, 2007 22:21:29 GMT 2
"Dat zegt nog niet dat ik jou geflirt beantwoordde. En je vertelde het zo alsof ik dat wel deed en bovendien met opzet." zei ze. De kwaadheid borrelde weer op en als je dat overhoorde in haar stem moest je wel doof zijn.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 22:27:25 GMT 2
"Ik vertél gewoon de wáárheid" zei Eric zuchtend, op een toon alsof hij het tegen een drie-jarige had. Hij had hier helemaal geen zin in. Eerst dacht hij nog dat het om iets anders ging. Iets leuks.. goedmaken ofzo. Maar dit had hij niet verwacht. Misschien een beetje.
|
|
|
Post by melien on Dec 10, 2007 22:29:32 GMT 2
Iets knapte in Mara. Wat wist ze niet. Ze keek naar Eric met een blik vol haat. Voordat ze überhaupt doorhad wat ze zelf deed stond ze met haar toverstok in haar hand, haar toverstok op Eric gericht. "Door jou.." begon ze kwaad. Maar ze kon de zin niet af maken.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 22:55:43 GMT 2
"Door mij wat. Deed je-" begon Eric spottend maar maakte zijn zin niet af toen hij de toverstok in Mara's hand zag, deed een stap achteruit en vistte nu ook zijn toverstok uit zijn broekzak.
|
|