|
Post by melien on Dec 10, 2007 23:30:01 GMT 2
Mara liep dreigend op hem af. "Nog steeds van de praatjes?" vroeg ze rustig. Haar toverstok had z nog steeds op hem gericht.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 23:33:24 GMT 2
"Je bent gék" mompelde Eric zwak, maar had meteen spijt van wat hij had gezegd. Het zou er hierdoor niet echt beter door worden, als hij zulke dingen zei. Alleen slechter. Hij deed een poging overeind te komen maar die mislukte.
|
|
|
Post by melien on Dec 11, 2007 0:05:27 GMT 2
"Oja?" zei Mara. "Was me nog niet opgevallen." zei ze cynisch. Ze stuurde een spreuk op het steentje naast zijn hoofd af waardoor deze ontplofte. "Als ik gek zou zijn, had ik die steen gemist en was het jouw hoofd geweest." siste ze.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 9:37:13 GMT 2
Eric zweeg en omklemde zijn toverstok. "Alsjeblieft" probeerde hij smekend. Hij had nog láng geen zin om dood te gaan. Opeens trok hij zijn toverstok en schreeuwde "Expelleriamus"
|
|
|
Post by melien on Dec 11, 2007 9:41:22 GMT 2
Mara verplaatste net op tijd haar hand me de toverstok maar daardoor werd niet haar toverstok maar zei geraakt. ( ) Ze vloog een stuk naar achteren. "Ja zo kan het ook." mompelde ze. Ze stuurde een spreuk terug waardoor zijn tongaan zijn gehemelte zoublijven plakken. (*is naam kwijt*)
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 17:36:56 GMT 2
(tarantegra ofzo xD)
Eric voelde dat zijn tong tegen zijn gehemelte aan kwam en daar vast bleef plakken. Hij vloekte geluidloos en herinnerde zich de tegen bezwering van de beentje-plak spreuk en sprong overeind.
|
|
|
Post by melien on Dec 11, 2007 18:40:26 GMT 2
Mara negeerde de steek in haar schouder waarmee ze tegen een boom aan was geknald. Ze vloekte er vrolijk op los en schoot de ene vloek na de andere op Eric af. De ene was de kietelvloek, de ander was de dansvloek en een derde zorgde voor steenpuisten.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 21:19:32 GMT 2
"Hou op!" schreeuwde Eric vermoeid terwijl hij overeind krabbelde en zich aan een boom vast hield, en vol ontzag naar de opkomende puisten op zijn arm keek. "Je hebt jezelf méér dan duidelijk gemaakt"
|
|
|
Post by melien on Dec 11, 2007 23:25:44 GMT 2
Mara trilde. Waardoor wist ze niet. Ze liep dreigend op Eric af. "Als je ooit nog zoiets waagt, ookal is het maar bij iemand die ik ken.. Dan krijg je er echt heel grote spijt van." zei ze op dreigende toon. Maar samen met die zin ging ook een stuk van haar woede naar buiten. Ze liet haar toverstok een stukje zakken.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 23:41:37 GMT 2
"Ja" zei Eric en voelde dat zijn spieren trilden en zijn lichaam het ieder moment kon begeven "I get it. Geheel". Hij draaide zich wankelend om en liep haastig weg, nog steeds over zijn schouder kijken of Mara nog iets deed.
|
|