|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:58:48 GMT 2
"Als je wilt dat ik mijn mond hou, dan moet je me geen vragen stellen. Waarom moet ik je optillen liefste?" Hij hield zijn hoofd een klein beetje schuin en had het gevoel dat hij iets gemist had.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 22:00:57 GMT 2
"Omdat dat leuk is" Ze drukte een kus op zijn wang. "Of we kunnen rennen naar binnen?" ze keek hem vragend aan. "Want mij optillen, houdt je nog warmer" Gaf ze toe en keke hem even afwachtend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:18:00 GMT 2
"Maar we hadden net toch besloten dat we hier zouden blijven staan? En nu zorg je er weer voor dat ik mijn mond niet jou. Het is gewoon jou schuld dat ik mijn mond niet kan houden." Hij grijnste en bleef rustig staan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 22:23:46 GMT 2
Ze troke en zielig gezicht. "Maar, maar maar" Ze deed een stapje achteruit. "Maar, ik bedoelde het niet zo" Zei ze, heel zileig. "Het maakt niet uit. Binnen kunnen we hetzelfde staan" Ze keek hem lieflijk aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:31:58 GMT 2
Xander dacht na. "Ja klopt... maar daar kunnen we ook een fijne houding van zitten aannemen, of liggen wat dat betreft. Even denken, zitten of staan. Staan of zitten?" Hij bewoog zijn handen op en neer als een weegschaal.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 12, 2007 15:51:39 GMT 2
"Maakt mij niet uit, zoals altijd. Als ik maar bij je kan liggen ofso" Ze glimlachte. Ze streek met een hand door haar haar. "Kom, dan kunnen we onze favo houding aannemen" Ze beet op haa rlip en keek even naar onder. Als snel keek ze hem weer aan.
(Ik heb geopend in zwadderich llk)
|
|