|
Post by Madjic on Nov 14, 2007 18:39:58 GMT 2
Xander slikte en haalde even diep adem. "Rustig maar schat. IK schrok alleen even." Hij glimlachte, nogsteeds een beetje nerveus. "Ik zou met niemand anders een kind wilen dan met jou. Maarwe zijn er inderdaad nog wel erg jong voor."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 14, 2007 18:41:54 GMT 2
Haar blik gleed over het ras naar de riveir Ze wist niet wat te zeggen. Ze keek hem weer even aan. "Het is gewoon dom da tik daar mee begin. Sorry" Ze bleef een beetje naar de grond staren.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 14, 2007 18:49:51 GMT 2
"Nee, lieverd, dat is het niet." Hij legde zijn hand op haar wang en dwong haar hem aan te kijken. "Het is niet dom, alleen niet wat ik had verwacht." Hij glimlachte en boog zich een beetje naar haar toe. "Het komt nog wel een keer." Hij gaf haar een kus en keek haar daarna weer aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 15, 2007 22:15:18 GMT 2
Ze zuchtte een beetje terwijl ze hem niet wou aankijken. Maar door zijn hand op haa rwang het toch deed. Ze voelde zich echt g raar nu. "Ik moest er niet over beginnen, sorry" Toen hij haar een kus gaf glimalchte ze even, maar niet oprecht. "It's just a feeling, nothing more. And now I'm feeling just, rare" Ze halde haar shcouders op.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 15, 2007 22:43:01 GMT 2
"Het is ook goed dat je erover begon. Ik zei dat je me alles kon vertellen en dat kun je ook echt. En ik wil weten waar je aan denkt en dat weet ik nu. Dit veranderd echt niets aan wat ik voor je voel." Xander glimlachte. "En je moeder instinct komt naar boven, dat is ook goed." Nu hij er over gebonnen bedacht hij zich dat hij niet in zijn ouders voetsporen zou voelen. Hij zou alles doen om te voorkomen dat zijn kinderen het zelfde zouden ondergaan als hij en zijn zus.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 16, 2007 17:51:07 GMT 2
Ze grijnsde zak en beet op haar lip. Ze zweeg en wist niet meer wat ze moest zeggen. daaroma bleef ze hem maar aankijken. Hij had gelijk, maar het was gewoon raar wat ze voelde.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 0:49:45 GMT 2
Xander streek met zijn hand over haar wanf voor hij zijn hand terugtrok. Hij glimlachte en pakte haar hand. "Bovenal denk ik dat je een geweldige moeder zal zijn."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 1:05:50 GMT 2
Ze ging half op hem liggen om uiteindelijk haar armen om hem heen te slaan. Ze drukte een kus op zijn wang. "Nee, dat is niet voor mij weggelegd" Een uitdagend grijnsje verscheen rond haar lippen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 15:34:55 GMT 2
Xander glimlachte. "Nu misschien nog niet." Hij knipoogde. "Maar wie weet, over een tijdje. Misschien-" Hij legde zijn hand op haar buik. "-ontstaat er daar over een tijdje wel een kleintje."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 16:32:58 GMT 2
Ze keek hem weer aan terwijl ze bij die woorden glimlachte. "Maar ik vind dit ook goed" Zei ze terwijl ze zijn gezicht zacht streelde. "Alle vrijheid, alles doen wat we willen" Ze leg dehaar hoofd op zijn borst en streek zacht over zijn buik.
|
|