|
Post by melien on Nov 2, 2007 19:15:16 GMT 2
Sara keek om zich heen. "Uhm.. je kunt hier niet echt veel doen behalve met zijn tweetjes zijn." concludeerde ze lachend. "Of je moet iets tevoorschijn toveren." voegde ze er grijnzend aan toe.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 2, 2007 19:54:12 GMT 2
Bill dacht na en pakte zijn toverstok "En..wat wil madame zien?" vroeg hij vervolgens. Terwijl hij al gouden vogeltjes had laten rondvliegen met een kleine tik zwaai in de lucht.
|
|
|
Post by melien on Nov 2, 2007 19:59:08 GMT 2
Sara dacht even na. "Jou." zei ze toen met een glimlach. Ze pakte haar toverstok en toverde een hele grote fatboy tevoorschijn. "Iets om op te zitten is er in ieder geval." zei ze met een glimlach.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 5, 2007 19:48:42 GMT 2
"Je ziet me al, ik sta voor je neus" zei Bill lachend. Hij liet zonder een spreuk uit te spreken hapjes verschijnen. Nouja..hapjes? Eerder gewoon snoepgoed. Ook halloween dingetjes, terwijl dat allang voorbij was.
|
|
|
Post by melien on Nov 5, 2007 20:00:12 GMT 2
"Je mag dan wel voor me neus staan, maar.." zei Elvira. Ze sloot haar ogen. "..Ik zie je niet." maakte ze grijnzend haar zin af. Ze had het snoep nog niet gezien, maar dat maakte haar ook niet echt uit.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 5, 2007 20:01:48 GMT 2
Bill glimlachtte,ook toverde hij snel een grote zitzak tevoorschijn en plofte daarop neer. "Misschien..als je,je ogen opendoet?" Voor haar neus liet hij een zwart doosje zweven. Daarin zat een speciaal armbandje, compleet zelf laten maken. Erop stond: Sara en dan een hartje en dan zijn naam. Ook zat er nog een ketting bij, maar deze had enkel 2 hartjes en een beertje.
|
|
|
Post by melien on Nov 5, 2007 20:10:12 GMT 2
Sara sloeg haar armen over elkaar. "Is het wel veilig dan?" vroeg ze plagend. Ze had geen idee wat ze zou zien als ze haar ogen open deed. Ze deed eerst een oog open en toen ze het doosje zag ook het andere. "Wat is dat?" vroeg ze verbaasd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 5, 2007 20:15:05 GMT 2
"tjaa" zei Bill geheimzinnig, hij zakte onderuit in zijn zitzak. Hij glimlachtte eventjes en zei "Open dan, dan zie je wat het is, anders blijft ie voor eeuwig gesloten hoor"
|
|
|
Post by melien on Nov 5, 2007 20:20:03 GMT 2
Sara keek nog even naar het doosje maar besloot uiteindelijk om het toch open te maken. Ze pakte het uit de lucht en plofte daarna zachtjes op Bill's schoot neer. "Oke." zei ze ondertussen. Toen ze zat keek ze hem aan. "Weet je dat je eigenlijk best lekker zit?" vroeg ze plagend.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 5, 2007 20:22:02 GMT 2
Hij grijnsde opnieuw "Nee, maar nu wel" antwoorde hij. Kort probeerde Bill zich uit te rekken,wat niet bepaald nodig was of lukte. "Nou..open maar, ben benieuwd naar je reactie"
|
|